Daihatsu met 7 autobedrijven in 1 jaar

Jelt 1958908

Net ingestapt
Hi,

Ik ben mij aan het oriënteren op een Sirion 2 sport 1.3 als 2e autootje. Ik heb een mooie gezien, maar bij controleren van het kenteken via Finnik komt onderstaande eruit. 7 autobedrijven zijn dus eigenaar geweest sinds februari 2024. Dit lijkt mij op z'n minst opvallend.

UtjgGOf.png

Wat kan dit betekenen? Ver bij uit de buurt blijven? Benieuwd naar jullie kijk op zo'n geval!

:coffee:

Dat hoeft niet opvallend te zijn. Een Sirion is niet de meest courante auto dus dat deze wat langer te koop staat en regelmatig overgedaan wordt naar een ander bedrijf is niet heel gek. Er zijn niet veel autobedrijven meer die een auto meer dan 3 maanden in voorraad laten staan; dan liever (eventueel in een pakket met andere auto's of een ruil) naar een ander bedrijf.
En dan kan het ook nog zo zijn dat de auto binnen 1 bedrijf maar langs verschillende vestigingen is gegaan.

Dat hoeft niet opvallend te zijn. Een Sirion is niet de meest courante auto dus dat deze wat langer te koop staat en regelmatig overgedaan wordt naar een ander bedrijf is niet heel gek. Er zijn niet veel autobedrijven meer die een auto meer dan 3 maanden in voorraad laten staan; dan liever (eventueel in een pakket met andere auto's of een ruil) naar een ander bedrijf.
En dan kan het ook nog zo zijn dat de auto binnen 1 bedrijf maar langs verschillende vestigingen is gegaan.
Op zich is je verklaring plausibel, meerdere autobedrijven in voorraad gestaan. Echter betwijfel ik dat voor dit model, dit soort auto's vinden vaak heel snel een nieuwe eigenaar.

Geeft Google op dit kenteken geen hits ?
Misschien een ex-schade auto geweest ?

Terug
Bovenaan