Dashcam bij Qashqai E-power

CA van der Giessen

Net ingestapt
Hallo, bij de aanschaf van de Qashqai E-power hadden we ook een dashcam (Black vue) aangeschaft. Deze hebben we na een paar maanden weer verwijderd omdat de dashcam zichzelf steeds uitschakelde en alleen opnieuw kon worden opgestart door de kabeltjes te verwijderen en opnieuw aan te sluiten. Zowel de garage als de leverancier konden hiervoor geen oorzaak vinden, ook een nieuwe geheugenkaart loste het probleem niet op. Volgens wat zoeken op internet kregen we de informatie dat het te maken zou hebben met het electrische systeem van de auto.
Nu heb ik 2 vragen:
1. hebben meer mensen dit gehad en zo ja hebben jullie het op kunnen lossen en hoe?
2. Welke dashcam kan ik wel plaatsen zonder dat het problemen geeft?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik wil toch wel graag een (goede) dashcam hebben.

Hallo, ikzelf heb na het lezen van wat positieve reviews de volgende dashcam aangeschaft:
70mai Dash Cam Pro Plus+
Prijs/kwaliteit volgens mij een goede keuze (83€). Ik ben er tot op heden tevreden van.
Plaatsen ging makkelijk en bediening gaat via de app.

-edit: het is idd een beetje off topic. Was te snel met lezen en reageren. Mijn excuses.

Laatst bewerkt:
Die dashcams werken toch allemaal het zelfde qua aansluiting. Ik heb een Blackvue gehad en nu een 70Mai.

een draadje voor continu spanning (mits parkeermodus je wil gebruiken) en eentje voor accessoirespanning. Die haal je bij de zekeringkast vandaan. Of je nu een EV hebt, gewone auto, duits, aziatisch . ze hebben allemaal een zekeringkast met continu spanning en accessoire spanning. zodra er spanning op komt, schakelt de daschcam automatisch aan. zo werken ze allemaal.

Denk eerder dat er iets niet goed was met deze specifieke dascham. Blackvue is doorgaans een van de betere merken ook.

Hallo, ikzelf heb na het lezen van wat positieve reviews de volgende dashcam aangeschaft:
70mai Dash Cam Pro Plus+
Prijs/kwaliteit volgens mij een goede keuze (83€). Ik ben er tot op heden tevreden van.
Plaatsen ging makkelijk en bediening gaat via de app.
Maar wat heeft TS hier aan? Want rij je in dezelfde soort auto?

Terug
Bovenaan