BartF7P
Kilometervreter
Klopt, die bedoel ik!Aangezien BartF7P de Berlingo als voorbeeld noemde, ging ik ervan uit dat hij de scharnierende achterruit bedoelde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, die bedoel ik!Aangezien BartF7P de Berlingo als voorbeeld noemde, ging ik ervan uit dat hij de scharnierende achterruit bedoelde.
Nou, dat valt wel mee. Bij onze gemeente kun je bij de invalswegen van de dorpen (en hier middenin het dorp) de plattegonden nog raadplegen. Ik heb Mr Mustard laten figureren als bewijs dat de foto recent is.
Inderdaad!Wat je ook nooit meer gaat zien zijn schildjes voor op de grille.
Een fantastisch accessoire voor op een klassieke auto. Ik heb er ook de nodige verzameld voor op de W116. Maar ze kunnen er niet allemaal op. En ik heb wel eisen: of MB gerelateerd, of van een club waarvan ik ook daadwerkelijk lid ben.
![]()
Ik bedoelde tot midden jaren '80. Daarna heb ik het nooit meer gezien.En ver daarvoor.
Ik wil wel graag een schildje op mijn '99 CLK; voordeel van een Benz blijft toch die klassieke grill. Dan kan het wel, vind ik.Inderdaad!
Ik heb nog de ANWB- en Wegenwacht-schildjes van mijn opa's BMW 2002, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt ze op de Trueno te schroeven. Ik denk dat het echt iets van midden jaren '80 was.
Je hebt ook van de JAF (Japanese Auto Federation) zulke schildjes gehad en die zijn erg populair bij eigenaren van (oudere) Japanse auto's. Maar ook die zie ik eigenlijk ook nauwelijks op auto's na 1980. En inderdaad, die schildjes moet ik maar eens naast de oude kentekenplaten van de BMW aan de muur van mijn garage hangen.Maar oude schildjes op een Trueno, dat zie ook niet voor me. Mooie herinnering aan Opa's BMW, leuk voor aan de muur in de garage.