De Autoreviews doen het niet

Volt

Asfaltkampioen
Als ik een Autoreview wil bekijken krijg ik de volgende mededeling:

Niet gevonden​

Helaas... De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden.

Kunt u kijken of u een adblocker of andere anti-tracking opties gebruikt? Een aantal beperkt dan de functies van de reacties (doordat ze bepaalde cookies weren). Als u deze uitzet en mogelijk de browser opnieuw opstart is dat dan opgeheven. Eventueel kunt u in dat geval autoweek.nl whitelisten. Dergelijke zaken zijn lokaal/op uw computer geregeld en daarop hebben we geen invloed. Stuur me in het andere geval een PM met uw e-mail, zodat ik dieper in de gegevens kan kijken.

plaatst reactie werkt niet/ reageert niet
Als het goed is staat er onder een review ook al een vak waarin je de tekst kunt typen. Ik heb dat net bij een review gedaan en had geen problemen. Was je wel ingelogd? In het andere geval is het meestal een kwestie van cookies verwijderen. Probeer het anders eens in een incognitovenster. Heb je een adblocker? Die kan voor het indienen van een reactie ook roet in het eten gooien.

Ik ben gewoon ingelogd maar via mijn Mac book air lukt het niet maar via mijn iPhone lukt het wel

Dan moet ik even kijken heb deze Mac book air pas een paar dagen dus weet nog niet waar alles staat.

wel weet ik dat er een anti virus op de laptop in geïnstalleerd

Terug
Bovenaan