@ Rutger: Wat een hoop spots! Er zitten veel leuke platen tussen maar omdat ik niet alleen maar favorieten wil benoemen qua spots probeer ik dan ook af en toe te benoemen 'waarom' ik een foto leuk vind.
Ik hou het dan wel bij deze pagina...
Afijn, allereerst de leuke Corolla Wagon! De avondfoto van de Mercedes is goed gelukt! De rode 100NX vind ik tegenwoordig zeker spotwaardig, de simpele wieltjes eronder maken hem nog net wat leuker! De saaie doppen onder de rode 440 daarna vind ik overigens ook erg leuk! De compositie bij de rode Panda, geen idee of het bewust is gedaan(?), vind ik leuk gedaan. Daarbij vind ik de witte Bedford ook op een leuke manier gefotografeerd (hoewel ik mij afvraag of er überhaupt een andere manier mogelijk was.

). De 605 staat er ook leuk op, de fiets die ervoor staat maakt de compositie net wat leuker naar mijn mening.
De foto's van de ID Break in het krappe straatje vind ik erg leuk omdat op enkele details na het ook een veel oudere foto zou kunnen zijn. De rode Polo is overigens ook erg leuk maar nóg leuker vind ik de Civic die daarna komt! De foto van de Saab, Mitsubishi en Kever aan het water vind ik ook leuk. Alledrie spotwaardig.

Ook de origineel Nederlandse Amazon vind ik qua foto erg leuk! Als laatste, de origineel Nederlandse 200D is ook zo'n foto die (op enkele details na misschien) ook veel ouder had kunnen zijn dan hij is.
@afentoe: Ik vind vooral de Austin Maestro erg leuk!
@Rembrandt: Een evenement of toevallig?

Jammer dat je niet wat individuele foto's hebt gemaakt.
@XBXG: Wat een leuke sfeerfoto's van de Bedford in Doel. Overigens, de foto's op je Flickr waren ook leuk om te zien! Gave Maserati trouwens! Helaas niet gezien in Haarlem daarna...

Die Carina is volgens mij een 'Haarlemmer'. Tenminste, ik heb hem al een paar keer her en der gezien... Enne, die Sunny!
@afentoe: Wat een aparte uitlaat onder die verder keurige Opel...
@louisz: Gaaf hoor, die Bond en wat een apart effect heeft de zon op jouw lens als je naar de foto van de Amazon kijkt!
@afentoe: Een origineel Nederlandse Amazon vind ik altijd nét iets meer bijzonder. Het rood staat erg goed trouwens! Die Tempra diesel is trouwens bij
Klokje Rond van Autoweek geweest.
@Barri: Hopelijk komen ze allebei ooit weer de weg op!
@MX6: Wat een leuk plaatje!
@Baur: Oei, dat grijskentekenpolitiebusje! En die 128 Familiale! En die Flaminia Coupé!