Favorieten vanaf 23-4.
Klassiekerrijder: v.w.b. de DAF, nu je het zegt, dit is pas de eerste 46 voor mijn lens. Van de 33 en 66 veel meer. Leuke Land Rover post je en wat een creatieve tweede leven voor de praatpaal!
louisz: Triumph en Nissan, top!
JFR: wauw, die Lancia Gamma! Gaan we die bij de Spot van het jaar terugzien? Ook de Mercedes is erg leuk.
D Elzinga: Alfa Romeo Spider en prachtige Ford Mustang.
citroenAZU: wauw, twee Donkervoorts op een dag, geweldig! Ook de Chevrolet Camaro, VW T2, Cadillac, Alfa Romeo 33, Opel Rekord, Oldsmobile Cutlass, Citroën DS, Volvo en Dodge trucks, Reliant.
XBXG: leuk, zo'n Geo Metro! Een keer eentje gezien, volgens mij was die geel. Ook de prachtige T1, Barkas en Pontiac. Chevrolet, prachtige Austin-Healey, Toyota Celica.
Escher: hele leuke Civic! De voorganger en opvolger van dit model zie ik heel soms nog wel, maar deze is hier in de regio echt uitgestorven.
HarmenA: die Studebaker heb ik straks 7jr geleden in Ede nog wel eens gezien, heel gaaf ding! En geweldige Buick Special ook.
1943 Dodge WC54
Eindhoven: een ambulance uit de oorlog, pas de eerste die ik 'in het wild' voor de lens krijg.
1992 Reliant Rialto
Geldrop: en een bijzonder nette Reliant met absoluut onjuist plaatje van voren.