Favorieten vanaf 25-6.
BMW auto: aparte Logan! Ik weet niet of ik hem als faceliftversie zou herkennen. Geweldige Tercel!
louisz: prachtige Karmann, hele leuke Hiace!
Klassiekerrijder: leuke 500!
citroenAZU: Seat Fura, wauw! Ook de VW Passat, Renault 25, Rover 200, Toyota Crown, Fiat Ritmo (wie komt er nog in een week een Fura én een Ritmo tegen

), Ford F1, Citroën Axel, Skoda Favorit, Fiat 1100.
Rutger DC: Fiat Tempra, Datsun 180, Mazda truck, Bedford, Unimog, Nissan Skyline, Fiat, VW Jetta, Mitsubishi Eclipse, Volvo Amazon, Ford Thunderbird, hele mooie 205 GTI, Peugeot 504, Fiat X1/9, Volvo 850, Ford Mustang, Golf "VR6", Peugeot 204.
XBXG: gave Rover P6! Ook de Morris Minor, Rolls-Royce, Simca, VW T1.
Timo1990: Saab 96, hele nette Jeep Cherokee, Renault Rodéo.
1979 Opel Monza
Eindhoven: lang niet de eerste Opel van deze eigenaar die ik tegenkom, deze prachtige Monza.
1986 Peugeot 305
Een behoorlijk nette 305.
1980 Mercedes-Benz 240D
Gewoon gebruikte Mercedes-diesel 1v2: een op wat roest na mooi bruine sedan.
2009 Lada Niva
Knipper, knipper, nog een keer knipper. Het is wel degelijk een verlengde Lada Niva, technisch gezien een vierdeurs want de linkerkant heeft geen achterportier. Ik heb mij op Flickr laten vertellen dat hij nieuw een ambulance in Bosnië-Herzegovina was.
1984 Mercedes-Benz 300TD
Gewoon gebruikte Mercedes-diesel 2v2: het was lang geleden dat er eentje op grijs kenteken voor mijn lens stond.
1994 Mitsubishi Eclipse
En een Mk1 Eclipse waar optisch wel wat aan kan gebeuren. Maar ja, vind de onderdelen eens.