Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
DZ-09-83 by CitroenAZU, on Flickr
DM-10-49 by CitroenAZU, on Flickr
06-ZJ-KK by CitroenAZU, on Flickr
VG-34-LP by CitroenAZU, on Flickr
JT-34-XJ by CitroenAZU, on Flickr
continental by CitroenAZU, on Flickr
92-RJ-15 by CitroenAZU, on Flickr
80-59-MR by CitroenAZU, on Flickr
DZ-99-95 by CitroenAZU, on Flickr
DZ-41-75 by CitroenAZU, on Flickr
19-SV-LT by CitroenAZU, on Flickr
DZ-72-06 by CitroenAZU, on Flickr
JB-98-28 by CitroenAZU, on Flickr
AR-27-38 by CitroenAZU, on Flickr
DZ-19-94 by CitroenAZU, on Flickr
YR-10-YX by CitroenAZU, on Flickr
JP-72-VN by CitroenAZU, on Flickr
RK-67-HY by CitroenAZU, on Flickr
AL-08-32 DR-26-29 DR-65-86 by CitroenAZU, on FlickrHeb je een paar weken geleden iets veranderd in de wijze waarop je foto's opslaat / uploadt? Ze zijn de laatste tijd nogal korrelig (zie bijvoorbeeld het nummerbord op je laatste foto), net of ze in een heel lage resolutie zijn opgeslagen en daarna zijn opgeschaald naar een groter formaat.JFR zei:Vandaag gezien:
Amerikaanse uitvoering Volvo 760 van 1983:
Valt hier nog wel mee. Het zijn de laatste tijd meer bijzondere daily's dan opgepoetste oldtimers natuurlijk, maar sinds afgelopen maandag heb ik elke dag wel iets gezien.Klassiekerrijder zei:Mijn oogst, wordt wel zienderogen minder met het weer...

louisz zei:Heb je een paar weken geleden iets veranderd in de wijze waarop je foto's opslaat / uploadt? Ze zijn de laatste tijd nogal korrelig (zie bijvoorbeeld het nummerbord op je laatste foto), net of ze in een heel lage resolutie zijn opgeslagen en daarna zijn opgeschaald naar een groter formaat.JFR zei:Vandaag gezien:
Amerikaanse uitvoering Volvo 760 van 1983:
Als je er eentje weet te vinden, een Rancho heb ik nog nooit voor de lens gehad.ginkelvanmichiel zei:Geniaal die Prelude in B&A uitvoering. Zoiets zou ik met een Rancho ook nog wel doen denk ik![]()
dat is inderdaad wel een probleem ja. Ze zijn nog zeldzamer dan mijn Seat Trans denk ik!afentoe zei:Als je er eentje weet te vinden, een Rancho heb ik nog nooit voor de lens gehad.ginkelvanmichiel zei:Geniaal die Prelude in B&A uitvoering. Zoiets zou ik met een Rancho ook nog wel doen denk ik![]()
ginkelvanmichiel zei:Geniaal die Prelude in B&A uitvoering. Zoiets zou ik met een Rancho ook nog wel doen denk ik![]()
Jay DoubleYou zei:ginkelvanmichiel zei:Geniaal die Prelude in B&A uitvoering. Zoiets zou ik met een Rancho ook nog wel doen denk ik![]()
Laatst was er een defilé voor Bas van Toor. Daar reed toevallig een Rancho in mee. Ook de Prelude hierboven.
GZ-63-BN by CitroenAZU, on Flickr
44-BE-59 by CitroenAZU, on Flickr
K-982-NV by CitroenAZU, on Flickr
LT-45-PJ by CitroenAZU, on Flickr
17-AT-65 by CitroenAZU, on Flickr
XF-05-JP by CitroenAZU, on Flickr
PG-XG-39 by CitroenAZU, on Flickr
HN-GD-21 by CitroenAZU, on Flickr
16-58-VB by CitroenAZU, on Flickr
GB-69-NJ by CitroenAZU, on Flickr
95-HHD-8 by CitroenAZU, on Flickr
DZ-16-60 by CitroenAZU, on Flickr
31-PBG-4 by CitroenAZU, on Flickr
07-YA-03 by CitroenAZU, on Flickr
FJ-GD-29 by CitroenAZU, on Flickr
94-NBT-2 by CitroenAZU, on FlickrHarmenA zei:Hetzelfde geldt voor de Mazda 121 'bolhoedje', ook in de afgelopen 5-10 jaar compleet verdwenen uit het straatbeeld.
![]()
Als je foto's al op Flickr hebt staan is het betrekkelijk envoudig. Ik ga uit van gebruik van de PC (geen idee hoe het op een mobiel eruit ziet). Rechtsonder in het zwarte vlak waarin de foto staat zie je 3 icoontjes; de derde van links is een kromme pijl naar rechts; daar klik je op. Dan krijg je een scherm met bovenin 4 menu-opties, waarvan ""BBCode" de meest rechtse is. Klik daarop, en dan krijg je een scherm met een link en een formaat met een dropdown-button. Klik op die laaste en selecteer het formaat 800x600 (of het dichtsbijzijnde lagere formaat) en klik dan op de link daarboven. Kopieer die link naar hier, en voila, daar staat de foto.Buhdiwuh zei:Ik vind het leuk interessante auto's te fotograferen, maar wat is nu de beste manier om die foto's te delen? Ik heb net even geprobeerd Flickr foto's hier te posten maar daar kom ik al niet uit (ook niet na googlen/helpfiles op Flickr). Iemand een simpele uitleg? Excuses voor dit semi-offtopic verhaal.
DE-85-34 by CitroenAZU, on Flickr
Untitled by CitroenAZU, on Flickr
DSC_2968 by CitroenAZU, on Flickr
VN-14-PK by CitroenAZU, on Flickr
XS-RN-73 by CitroenAZU, on Flickr
98-RS-31 by CitroenAZU, on Flickr
36-YA-04 by CitroenAZU, on Flickr
FJK-65-F by CitroenAZU, on Flickr
TJ-61-RN by CitroenAZU, on Flickr

Klassiekerrijder zei:Schitterende 924! Niet echt heel vroeg, de eerste versies hadden geen tankklepje, hadden chromen sierstrips om de ruiten en zwarte spiegels. Deze ziet eruit als ongeveer 1981. Een rechter buitenspiegel was op veel markten een optie (dat gold overigens ook voor veel duurdere auto's).

afbeeldingen

Klassiekerrijder zei:Vind ik ook. Gebaseerd op een zwarte 964 van 1991, in elk geval gelijkend op de Singer-stijl (hoewel die volgens mij een race-vuldop in de kofferdeksel als stijlkenmerk heeft). Zo te zien geen goedkope ombouw geweest.
Jay DoubleYou zei:Laatst was er een defilé voor Bas van Toor. Daar reed toevallig een Rancho in mee. Ook de Prelude hierboven.ginkelvanmichiel zei:Geniaal die Prelude in B&A uitvoering. Zoiets zou ik met een Rancho ook nog wel doen denk ik![]()
XBXG zei:Wat een mooie verjaardag voor Bassie.
Ter illustratie, hier een foto van 929V6 van die mooie Rancho.
[url]https://live.staticflickr.com/7085/26564671384_06e4d71f69_c.jpg[/url]

Klassiekerrijder zei:Zo, dan ben je wel overtuigd... niet alleen je Rancho bestickeren maar ook nog rondrijden met een beschilderde caravan!