Pjotr
Asfaltkampioen
Had ik me voorgenomen om meer en vaker hier te posten, nou dat is een beetje niet gelukt! Er komt wel een heleboel moois voorbij zeg, leuk om te zien dat er toch in de winter ook nog mooie wagens op de weg zijn!
Nouja we gaan nog maar even verder met waar ik was. We beginnen dan ook in september vorig jaar! Het spot weekend van Rutger en mij staat er al, dus die ga ik niet nog een keer plaatsen.
Bij een loods in A-Town stonden deze 2 fraaie Yanks, ik heb inmiddels een idee van wie deze loods is. Niet dat ik deze meneer ken, maar die schijnt nog al een hand vol mooie wagens te hebben.

1993 Cadillac Eldorado Touring Coupé

1934 Buick 57 / Series 50 Sedan

FIAT 850. 3 maanden later staat dit er nog precies net zo.

Leuk duo uit Frankrijk.

1990 Opel Omega 3000 GT, echt een plaatje en van een liefhebber. Ik zag hem staan op de carpool plek bij de viskraam. Gelukkig was er meteen mijn afslag en was ik onderweg naar huis.

1972 Volvo 1800 ES, ik denk dat die bij de Kwikfit is geholpen.
We gaan even naar Groningen, bij de Hornbach
We gaan even naar Groningen, bij de Hornbach, daar stond deze 1986 BMW 518.

Bij de Ikea stond deze 1993 FIAT Panda 1000 Fire, toevallig stond ie gisteren in eens in Assen.

1986 Volkswagen Passat Variant, 1 rij verder stond deze 1986 Volkswagen Passat Variant.
1986 Nissan Sunny Wagon Diesel B11, stond in Roden. Stom hekje, maar ik was net op tijd want een week later is de auto verkocht.
En dan zijn we weer thuis, in Assen:

1979 Mercedes-Benz 240 TD (W123 , origineel Nederlands, nou dat zie je ook niet veel!

1986 Citroen 2CV6, Eendjes vind ik altijd leuk. Het valt me op dat het altijd betrekkelijk weinig geïmporteerde exemplaren zijn die ik zie.

1988 Toyota Corolla 1.3 HB XL 12V, nog met het oude logo!

2013 Toyota Sienna XLE, wat een enorme auto is het toch ook. Ik zag Sienna’s vaker in Polen, maar het viel me nu pas op hoe groot ze eigenlijk zijn.

1989 Mercedes-Benz 560 SEC, om door een ringetje deze!

1995 FIAT Fiorino TopViva Camper , ik heb een zwak voor campers (en caravans) , ik vind dit soort mini-campers dus ook helemaal leuk.
En tot slot van deze post:

Hyundai H150 / Porter uit Bulgarijë.
Nouja we gaan nog maar even verder met waar ik was. We beginnen dan ook in september vorig jaar! Het spot weekend van Rutger en mij staat er al, dus die ga ik niet nog een keer plaatsen.
Bij een loods in A-Town stonden deze 2 fraaie Yanks, ik heb inmiddels een idee van wie deze loods is. Niet dat ik deze meneer ken, maar die schijnt nog al een hand vol mooie wagens te hebben.

1993 Cadillac Eldorado Touring Coupé

1934 Buick 57 / Series 50 Sedan

FIAT 850. 3 maanden later staat dit er nog precies net zo.

Leuk duo uit Frankrijk.

1990 Opel Omega 3000 GT, echt een plaatje en van een liefhebber. Ik zag hem staan op de carpool plek bij de viskraam. Gelukkig was er meteen mijn afslag en was ik onderweg naar huis.

1972 Volvo 1800 ES, ik denk dat die bij de Kwikfit is geholpen.
We gaan even naar Groningen, bij de Hornbach

We gaan even naar Groningen, bij de Hornbach, daar stond deze 1986 BMW 518.

Bij de Ikea stond deze 1993 FIAT Panda 1000 Fire, toevallig stond ie gisteren in eens in Assen.

1986 Volkswagen Passat Variant, 1 rij verder stond deze 1986 Volkswagen Passat Variant.
1986 Nissan Sunny Wagon Diesel B11, stond in Roden. Stom hekje, maar ik was net op tijd want een week later is de auto verkocht.
En dan zijn we weer thuis, in Assen:

1979 Mercedes-Benz 240 TD (W123 , origineel Nederlands, nou dat zie je ook niet veel!

1986 Citroen 2CV6, Eendjes vind ik altijd leuk. Het valt me op dat het altijd betrekkelijk weinig geïmporteerde exemplaren zijn die ik zie.

1988 Toyota Corolla 1.3 HB XL 12V, nog met het oude logo!

2013 Toyota Sienna XLE, wat een enorme auto is het toch ook. Ik zag Sienna’s vaker in Polen, maar het viel me nu pas op hoe groot ze eigenlijk zijn.

1989 Mercedes-Benz 560 SEC, om door een ringetje deze!

1995 FIAT Fiorino TopViva Camper , ik heb een zwak voor campers (en caravans) , ik vind dit soort mini-campers dus ook helemaal leuk.
En tot slot van deze post:

Hyundai H150 / Porter uit Bulgarijë.