Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
JFR zei:Dan heb ik het verkeerd gelezen, ik verklein inderdaad de foto's via www.fotoverkleinen.nl.
Er is één persoon die in plaats van vijf verschillende auto's te plaatsen, vijf foto's van 1 auto plaatst. Jij bent de enige die daarover valt en een belerende opmerking maakt. En dan kom je bij mij met 'meester'? Gedraag je alsjeblieft naar je bouwjaar, als je forumnaam daarop wijst tenminste...
Barri zei:Foto's verkleinen: ik had ooit een heel handig programmatje daarvoor: AJ Compress Copy ofzo. Gemaakt door ene Anne Jan.
Klopt, dat was ik. Hoe mijn bericht als 'belerend' kan worden beschouwd ontgaat mij echter volledig (met een half oog gelezen neem ik dan maar aan). Hoe dan ook kwam er van niemand verder een reactie op dus ik ging er maar vanuit dat ik het mij de regel (dat de aanbeveling was niet meer dan 1 foto - wie meer foto's wil zien kan immers doorklikken op de foto) verkeerd had herinnerd, en was er verder niet op ingegaan.MCW 84 zei:Er is één persoon die in plaats van vijf verschillende auto's te plaatsen, vijf foto's van 1 auto plaatst. Jij bent de enige die daarover valt en een belerende opmerking maakt. En dan kom je bij mij met 'meester'? Gedraag je alsjeblieft naar je bouwjaar, als je forumnaam daarop wijst tenminste...
Het was toch louisz ofzo die er wat over zei? Ik zie maarten daar verder niks over zeggen maar misschien mis ik wel wat.
Als dan die 20 auto's over 2 berichten worden verspreid, zie ik niet in hoe dat een verbetering is. Hoe dan ook, sommigen sparen foto's een tijdje op of spotten gewoon heel veel, daar lijkt mij niets mis mee.MCW 84 zei:Sowieso onzinnig om maar één foto per auto te plaatsen, een auto heeft ook een achterkant. Zou eerder limiet zetten aan de hoeveelheid auto's per post. Ik vind het speciale er een beetje af gaan als iemand 20 verschillende auto's in één keer post.
20220527_115526 by M R, on Flickr
20220527_115542 by M R, on Flickr
20220527_115636 by M R, on Flickr
20220527_115611 by M R, on FlickrRenault15 17 zei:En die Trafic is een Master.
Engineer2 zei:Renault15 17 zei:En die Trafic is een Master.
Werd die naam toen al gebruikt? Nooit zo van bewust geweest. Dank voor de aanvulling.
Deze foto's staan nu in de rubriek in het wild, samen met een foto die niet hier was gedeeld maar wel op Flickr staat.rzasa zei:
Het kan natuurlijk ook dat Autoweek rzasa toestemming heeft gevraagd (of dat zo is is mij natuurlijk niet bekend).If you are wishing to use any content that appears on Flickr, you must first contact the account holder to obtain their permission before moving forward with using any of their imagery, as doing so without their permission could potentially constitute copyright infringement.
XBXG zei:Net als de deurgreep en het tankklepje. Die zal wellicht net van de spuiterij komen.afentoe zei:[url]https://live.staticflickr.com/65535/52099307409_2690b9eeeb_c.jpg[/url]
1970 Volvo 1800E
Een Volvo 1800 zonder grille, hopelijk zit hij er snel weer op.
louisz zei:Voor wie het interesseert: ik had me hier eerder afgevraagd of dat alleen gebeurde als je je rechten op Flickr voldoende vrijgeeft, maar dat lijkt niet het geval, want rzasa heeft zijn rechten op het standaard "all rights reserved" staan op Flickr, wat (als je daar doorklikt) betekent:
...
Het kan natuurlijk ook dat Autoweek rzasa toestemming heeft gevraagd (of dat zo is is mij natuurlijk niet bekend).
Dit alles hoort natuurlijk in de categorie 'lekker belangrijk'.![]()

Klassiekerrijder zei:Geweldig, die 504 en Super5!
Kan iemand met kennis van Belgische kentekens hier iets zinnigs over zeggen?
![]()
louisz zei:Het kan natuurlijk ook dat Autoweek rzasa toestemming heeft gevraagd (of dat zo is is mij natuurlijk niet bekend).
Dit alles hoort natuurlijk in de categorie 'lekker belangrijk'.![]()

ZK-43-41 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_0815 by CitroenAZU, on Flickr
OAN-888 by CitroenAZU, on Flickr
DZ-67-33 by CitroenAZU, on Flickr
DE-03-55 by CitroenAZU, on Flickr
BG-581-ED by CitroenAZU, on Flickr
Y-AAC-318 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG7920 by CitroenAZU, on Flickr
24-AL-68 by CitroenAZU, on Flickr
NY-86-LK by CitroenAZU, on Flickr
DF-NG-28 by CitroenAZU, on Flickr
94-VL-26 by CitroenAZU, on Flickr
ST-13-PX by CitroenAZU, on Flickr
VGK-48-S by CitroenAZU, on Flickr
87-AT-59 by CitroenAZU, on Flickr
DZ-29-11 by CitroenAZU, on Flickr
HH MH 384 by CitroenAZU, on Flickr
YH-47-TX by CitroenAZU, on Flickr
48-LLF-3 by CitroenAZU, on Flickr
0-AYO-693 by CitroenAZU, on Flickr
1-OBW-633 by CitroenAZU, on Flickr
31-LR-GZ by CitroenAZU, on Flickr
VB-55-08 by CitroenAZU, on Flickr
NJ-32-73 by CitroenAZU, on Flickr
0-AYD-977 by CitroenAZU, on Flickr
PM-37-04 by CitroenAZU, on Flickr
VZ-BD-78 by CitroenAZU, on Flickr
KX-56-KT by CitroenAZU, on Flickr
49-GM-53 by CitroenAZU, on Flickr
BH-00-63 by CitroenAZU, on Flickr
31-YB-95 by CitroenAZU, on FlickrAls je deze discussie even terugzoekt zie je dat niet ik deze startte. Maar Louisz zich afvroeg of het hier niet de gewoonte was om per auto 1 foto te plaatsen. Hij verontschuldigt zich daarbij nota bene voor wat 'procedureel geneuzel'.Klassiekerrijder zei:Dit soort geneuzel haalt voor mij en veel anderen wel het plezier van dit forum weg.maarten1966 zei:...En als ik nooit iets 'dump', en ook bijna nooit commentaar geef, mag ik dan wel gewoon kijken en genieten, meester?Klassiekerrijder zei:Er zijn volgens mij belangrijker zaken om je druk om te maken dan meer dan 1 foto van een bijzondere auto. Wees blij dat er überhaupt nog mensen zijn die hier hun spots delen, gezien het grote aantal mensen die alleen maar dumpen en nooit commentaar op andermans spots geven.
Er is één persoon die in plaats van vijf verschillende auto's te plaatsen, vijf foto's van 1 auto plaatst. Jij bent de enige die daarover valt en een belerende opmerking maakt. En dan kom je bij mij met 'meester'? Gedraag je alsjeblieft naar je bouwjaar, als je forumnaam daarop wijst tenminste...
louisz zei:Als dan die 20 auto's over 2 berichten worden verspreid, zie ik niet in hoe dat een verbetering is. Hoe dan ook, sommigen sparen foto's een tijdje op of spotten gewoon heel veel, daar lijkt mij niets mis mee.MCW 84 zei:Sowieso onzinnig om maar één foto per auto te plaatsen, een auto heeft ook een achterkant. Zou eerder limiet zetten aan de hoeveelheid auto's per post. Ik vind het speciale er een beetje af gaan als iemand 20 verschillende auto's in één keer post.
afentoe zei:Engineer2: van die garage heb ik wel eens gehoord maar zou hem niet kunnen vinden. Waar was dit?
20220602_075758 by M R, on Flickr929V6 zei:louisz zei:Als dan die 20 auto's over 2 berichten worden verspreid, zie ik niet in hoe dat een verbetering is. Hoe dan ook, sommigen sparen foto's een tijdje op of spotten gewoon heel veel, daar lijkt mij niets mis mee.MCW 84 zei:Sowieso onzinnig om maar één foto per auto te plaatsen, een auto heeft ook een achterkant. Zou eerder limiet zetten aan de hoeveelheid auto's per post. Ik vind het speciale er een beetje af gaan als iemand 20 verschillende auto's in één keer post.
Er kunnen 50 berichten op één pagina. Als veel van die berichten 20 of meer foto's bevatten scrol je jezelf haast een ongeluk om de pagina door te komen of om een bepaalde foto of reactie terug te vinden. Dus maximaal 10 per post bijvoorbeeld zou best prettig zijn. Zoveel meer moeite is dat niet, lijkt me.
MCW 84 zei:929V6 zei:louisz zei:Als dan die 20 auto's over 2 berichten worden verspreid, zie ik niet in hoe dat een verbetering is. Hoe dan ook, sommigen sparen foto's een tijdje op of spotten gewoon heel veel, daar lijkt mij niets mis mee.MCW 84 zei:Sowieso onzinnig om maar één foto per auto te plaatsen, een auto heeft ook een achterkant. Zou eerder limiet zetten aan de hoeveelheid auto's per post. Ik vind het speciale er een beetje af gaan als iemand 20 verschillende auto's in één keer post.
Er kunnen 50 berichten op één pagina. Als veel van die berichten 20 of meer foto's bevatten scrol je jezelf haast een ongeluk om de pagina door te komen of om een bepaalde foto of reactie terug te vinden. Dus maximaal 10 per post bijvoorbeeld zou best prettig zijn. Zoveel meer moeite is dat niet, lijkt me.
En 'wat zag jij voor bijzonders vandaag'
@JFR, leuke spots JFR maar verklein en/of upload ze aub ergens anders. Zo lijkt het net alsof de foto's uit 2003 komen![]()
Klassiekerrijder zei:@ XBXG, heeft die Eend uit '59 nu LED-dagrijverlichting in de koplampen?
Brrr. Ik had ook LED in de stadslichten van mijn Porsche 924, die gebruikte ik als dagrijlicht. Was inderdaad niets van te zien, behalve meer licht.XBXG zei:Klassiekerrijder zei:@ XBXG, heeft die Eend uit '59 nu LED-dagrijverlichting in de koplampen?
Yup, helaas wel. Daar zijn echt betere (en onzichtbare) oplossingen voor. Zo heb ik zelf geel LED in mijn Citroën Ami, maar dat zie je niet van de buitenkant.
Klassiekerrijder zei:Nog een tip dan maar: crop (=uitsnede maken) ze even voor je ze verkleint en uploadt, zodat de auto altijd zo groot mogelijk in beeld is. Deze twee bewerkingen (croppen en verkleinen) kun je meteen doen op je telefoon, ik gebruik bijvoorbeeld Image Resizer voor Android. Kost ruwweg 30 seconden per foto maar het ziet er veel beter uit.
JFR zei:Klassiekerrijder zei:Nog een tip dan maar: crop (=uitsnede maken) ze even voor je ze verkleint en uploadt, zodat de auto altijd zo groot mogelijk in beeld is. Deze twee bewerkingen (croppen en verkleinen) kun je meteen doen op je telefoon, ik gebruik bijvoorbeeld Image Resizer voor Android. Kost ruwweg 30 seconden per foto maar het ziet er veel beter uit.
Bedankt voor de tip, ik heb alleen een iphone, maar daar zal ook wel iets voor te vinden zijn.