Ik deel ook even mijn spots van de afgelopen twee weken.
Te beginnen met een vrij recente Lada Taiga 4x4 (die iedereen natuurlijk kent als Niva):
Net over de grens in Frankrijk zag ik deze erg nette Citroën AX "Ten FM":
Leuke two-tone Kever in de Antwerpse lage-emissie-zone:
Een Chevrolet Caprice uit de jaren '90, die je in de VS inderdaad vaak zag als politieauto of taxi:
Strakke Toyota Celica. Gelet op de "oude" nummerplaat bovendien al een hele poos bij zijn huidig eigenaar:
Deze ONK Starlet is nog niet geëxporteerd, doch nog steeds bij de (tweede) eigenaar die 'm in 2001 kocht:
Een Porsche 997 leg ik nog niet vaak vast op foto, maar dit is volgens mij wel een uniek exemplaar. Een Targa zie je al niet vaak, laat staan in deze kleurencombo (ik vermoed dat de lak "paint-to-sample" is
Mercedes-AMG S63 uit Tsjechië:
Ik heb even moeten opzoeken wat dit Chinese ding was... Het blijkt een DFSK Glory te zijn, die via enkele kleine dealers officieel in België wordt verkocht:
Jammer genoeg wat roestig aan de tankklep en rond de achterste wielranden, maar verder wel een bijzondere Volkswagen T3 Multivan. Dit is nl. een "Limited Last Edition", waarvan er slechts 2.500 zijn geproduceerd. Elk exemplaar is bovendien individueel genummerd op de voorportieren:
Erg jammer van de tuning, wat in originele staat blijt zo'n Opel Speedster een prachtig en tijdloos model:
Ik sluit af met een onscherpe foto van een Oekraïense Honda Clarity, een model dat volgens mij enkel nieuw in de VS (en Canada) werd geleverd: