Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

XBXG: bijzonder ding is die Chery, ik krijg het idee dat het een ambulance geweest is.

06-YE-75 by CitroenAZU, on Flickr
30-32-JM by CitroenAZU, on Flickr
85-58-UH RP-32-TJ by CitroenAZU, on Flickr
DR-82-88 by CitroenAZU, on Flickr
AR-96-74 by CitroenAZU, on Flickr
77-34-AJ by CitroenAZU, on Flickr
GL-55-ZJ by CitroenAZU, on Flickr
HE-11-43 by CitroenAZU, on Flickr
KF-09-PP by CitroenAZU, on Flickr
21-SGD-5 by CitroenAZU, on Flickr
RN-DH-62 by CitroenAZU, on Flickr
YT-90-RG by CitroenAZU, on Flickr
P-490-RS by CitroenAZU, on Flickr

Ik zie net dat er ook een (5 jaar oude) review van deze auto op YouTube staat (toen de auto trouwens van dezelfde eigenaar was):Audi 100 Avant '86.
![]()
Ik zie net dat er ook een (5 jaar oude) review van deze auto op YouTube staat (toen de auto trouwens van dezelfde eigenaar was):

Helemaal eens, divers allooi is een mooie omschrijving, dat maakt dit topic voor mij zo leuk.Deze pagina gaat als een trein in de zomer, mooie spots weer hierboven! Grappig om te zien dat iedereen " wat zag je voor bijzonders" zijn eigen lading geeft, zo krijg je een divers allooi aan spots. Ik betrap mezelf erop dat ik soms wel iets relatief bijzonders of ouds zie, maar als de auto ansich echt buiten mijn interesse gebied valt merk ik toch dat de urgentie om er voor te stoppen kleiner is, terwijl ik voor iets heel moois gerust omdraai en een paar KM terugrijdt.

Toen ik de auto zag viel het kenteken mij ook op (ik had niet eerder een XM met sidecode 4 gezien), maar op Flickr lees ik bij een eerdere spot van dit exemplaar dat de XM bij "XT" in sidecode 4 in 1989 begon, dus dit is wel een vroeg exemplaar, maar niet 1 van de eersten.inderdaad een lekker kleurtje op die XM! Dat zal ook best een vroege zijn, toch?
Inderdaad iets echt bijzonders nieuws kan zeker, maar geen "massa-productie" auto. Met alle respect hoor @Marleen.Zolang het maar bijzonder in het huidige straatbeeld is; dus iets als een Lotus Emira vind ik prima kunnen. Het hoeven niet alleen maar uitgestorven auto's te zijn.
Daarvoor heb je AIVoor het perfecte plaatje moest alleen dat ene takje er nog af![]()