Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
DSC_1361 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_1360 by CitroenAZU, on Flickr
JH-52-RT by CitroenAZU, on Flickr
NY-15-DB by CitroenAZU, on Flickr
DSC_1354 by CitroenAZU, on Flickr
JT-35-GX by CitroenAZU, on Flickr
SN-50-FZ by CitroenAZU, on Flickr
N-097-FR by CitroenAZU, on Flickr
DSC_1343 by CitroenAZU, on Flickr
L-074-XV by CitroenAZU, on Flickr
JS-BZ-58 by CitroenAZU, on Flickr
O-AHK-646 by CitroenAZU, on Flickr
GV-HB-98 by CitroenAZU, on Flickr
L-141-DJ by CitroenAZU, on Flickr
LL-53-LR by CitroenAZU, on Flickr
01-SB-LS by CitroenAZU, on Flickr
38-HXZ-8 by CitroenAZU, on Flickr
44-VT-GT by CitroenAZU, on Flickr
RH-67-DZ by CitroenAZU, on Flickr
VA-92-18 by CitroenAZU, on Flickr
PB-RP-89 by CitroenAZU, on Flickr
YN-05-XX by CitroenAZU, on Flickr
69-RD-HT by CitroenAZU, on Flickr
GB-57-81 by CitroenAZU, on Flickr
PM-84-22 by CitroenAZU, on Flickr
Ik ken de eigenaren van deze auto en hij vond het erg leuk in dit forum te zijn gespotdeze origineel Nederlandse Mercedes vastleggen

Ik zie ze regelmatigIk zal ongetwijfeld de voorkant nog wel eens vast kunnen leggen.
Was dat niet deze?Wow, gaaf! Dat kenteken komt me erg bekend voor. In de jaren '70 had ik een poster aan mijn kamermuur van een rode Rancho die door de blubber reed. Zou het...?
Goed gezien, had het ook even gecheckt omdat het in een milieuzone is.Hij staat als groen op kenteken. Dat klopt wel.

Misschien was het optisch doorlopende lichtbalk een losse optie? Vriend van mijn vader had begin jaren '90 een dergelijke audi 80 met zwarte bumpers maar wel die doorlopende lichtbalk.een Comfort Edition-actiemodel met de doorlopende lichtbalk en de chromen raamlijsten van de 90. Hij had ook standaard stuurbekrachtiging en luxe bekleding en bumpers/spiegels in kleur.
Ik moest hem ook even opzoeken, maar de nieuwe SsangYong dus. Dat wordt voor de geschiedschrijvers nog leuk met al die nieuwe merken en namen.Misschien was het optisch doorlopende lichtbalk een losse optie? Vriend van mijn vader had begin jaren '90 een dergelijke audi 80 met zwarte bumpers maar wel die doorlopende lichtbalk.
In het kader, ik weet niet wat het is dus het zal wel bijzonder zijn:
![]()
![]()
En ook nog eens een kenteken dat met HOL begint! Zou ook niet misstaan in de toepasselijke kentekens topicIk ben normaliter niet iemand die alles vastlegd wat ik tegenkom, En hoewel ik hier alles bijhou en geniet van de spots, hier zelden reageer. ( Van de Alvis tot de Quantum om het alfabet te volgen, Ik geniet er van. ) Vind ik dit wel de moeite waard om te delen.
Een Holden Commodore SS-V bij een tankstation in het Duitse gehucht Louisenburg, Vlak over de grens bij Venlo.
En een (volgens RDW) AUTO UNION Audi 80 met period correct velgen.De doorlopende lichtbalk achter was een optie?
![]()