Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Volgens mij ben ik diezelfde 300SL jaren geleden tegengekomen in Limburg. Kan alleen mijn foto's nergens meer vinden. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heel gaaf!mercedes 300sl '57!
Ik wilde heel bijdehand reageren dat het een Discovery is wat nog helemaal niet bestond in '81 maar kenteken staat inderdaad op een Rover (dus niet Land Rover) Range Rover uit '81. Platen van een andere auto of een wel heel verregaande omkatting?range rover uit 1981.
Heel gaaf!
Ik wilde heel bijdehand reageren dat het een Discovery is wat nog helemaal niet bestond in '81 maar kenteken staat inderdaad op een Rover (dus niet Land Rover) Range Rover uit '81. Platen van een andere auto of een wel heel verregaande omkatting?
Moderator
Bij ons in het dorp staat een Range Rover in die kleur. Zag van de week dat ie over de hele zijkant schade heeft. Dat wordt een lastig herstel klusje ...Vandaag ook nog wat "gespot"... 1999 Nissan Primera P11 2.0L GT in mystic green, XL-TD-50.
![]()

Een daily driverHoe kom je nou casual een 300SL Roadster tegen op straat
Coole spot!
Dan ben je wel een ultieme eindbaas #lifegoalsEen daily driver![]()
Misschien alleen met een evenementMag die auto hier al rondrijden dan?

Leuk! Mijn oma en wijlen mijn opa van vaders kant reden in die tijd ook Opels, eenvoudigweg omdat de dorpsgarage destijds een Opeldealer was. Volgens mij heeft ze wel eens gezegd dat dat Rekords waren. Toen de garage wisselde naar een ander merk, ik weet niet precies wanneer, wisselde oma mee.Die Opel Admiral is gaaf.Mijn opa, die ik nooit gekend heb, heeft vroeger in de jaren 60 of 70 een Admiral gehad.
Lijken wel allemaal foto's genomen in Zutphen. Zelfs die onderste foto, lijkt wel bij een poetsbedrijf op de Mars.mercedes 190 d uit 1963 voor een bruidspaar.
![]()
![]()
triumph stag uit 1975.
![]()
![]()
leuke panda 4x4 uit 1999.
![]()
ford country squire uit 1967 en cadillac allante uit 1987.
![]()
Daar was ik ook al gistermiddag.Ik was weer eens in dat dorpje in Het Gooi waar wel eens wat leuks langsrijdt. En ja hoor! Ik zag eerst één Ferrari op Italiaans kenteken, gevolgd door enkele andere. Persrit? Wel.... er zaten wel veel chique aangeklede dames in. Ik ga er dus vanuit dat de auto's voor een demo of andere relatiebijeenkomst zijn ingezet. Ik kon er nog wel één vastleggen.
NF-90-38 by CitroenAZU, on Flickr
64-58-UZ by CitroenAZU, on Flickr
HJ-ZS-82 by CitroenAZU, on Flickr
75-YD-21 by CitroenAZU, on Flickr
IMG_2396 by CitroenAZU, on Flickr
13-SH-ZL by CitroenAZU, on Flickr
97-DB-43 by CitroenAZU, on Flickr
46-VVV-5 by CitroenAZU, on Flickr
DR-96-PF by CitroenAZU, on Flickr
AM-49-37 by CitroenAZU, on Flickr
PP-34-LB by CitroenAZU, on Flickr
SP-88-20 by CitroenAZU, on Flickr
91-YA-34 by CitroenAZU, on Flickr
49-SXR-7 by CitroenAZU, on Flickr
85-DN-TL by CitroenAZU, on Flickr
TL-XS-87 by CitroenAZU, on Flickr
PM-91-10 by CitroenAZU, on Flickr
GBP-91-S by CitroenAZU, on Flickr
VB-VR-65 by CitroenAZU, on Flickr
TP-58-DJ by CitroenAZU, on FlickrLijken wel allemaal foto's genomen in Zutphen. Zelfs die onderste foto, lijkt wel bij een poetsbedrijf op de Mars.
Wow die ford taunus.klopt we waren in zutphen voor oa rembrandt! mooi stadje hoor! ik weet niet wat de mars is maar deze bolides stonden in een garage midden in het oude stads centrum.
glanzende ford taunus uit 1977.alweer 21 jaar bij huidige eigenaar!
![]()

afbeelding galerij online