Deel 13 : wat zag jij voor bijzonders vandaag

Mijn spots van de afgelopen tijd.

Mijn allereerste YD-importplaat behoort tot een Land Rover Santana? Had er nog nooit van gehoord.

Een 820! Een mooie, bijzondere Rover!

Deze Kadett Caravan in 'Frisco'-uitvoering stond volgens mij onlangs nog in het 'te koop'-topic.

Een prachtige E-Type in een fan-tas-tisch kleurtje!

En het grootste pareltje van deze post; deze SAAB 96 uit 1960!

Van nieuw naar oud, gespot:
4 sept: Ford 17M 1700S van 1970:
15016010309_8a385c396b_c.jpg

Citroën CX Prestige injectie:
15202428162_62d06101c1_c.jpg

15016130710_41c344d5f5_c.jpg

Citroën GS Break nog met zijn Franse platen:
15016133930_3a05eb5a90_c.jpg

30 Augustus: Alfa Romeo Spider 2.0 van 1990
15016033519_8e80fcd840_c.jpg

15179804556_975449bbfc_c.jpg

Volvo 66:
15016153790_7ac6c81006_c.jpg

15016259258_c7104960f9_c.jpg

Bij mijn werkgever in de loods, deze Studebaker Champion van 1956.. (weten jullie gelijk waar ik werk)
Werd door een Duits stel opgehaald, en zou gerestaureerd worden. Zit nog een leuk verhaal aan, was van de vader geweest van het dametje wat de auto ophaalde, de auto hebben ze opgespoord, en weer teruggehaald uit de USA.
15179811836_75fb9985dc_c.jpg

15016275837_634afff3bb_c.jpg

15016050989_10825da7f5_c.jpg

Knappe BMW 320, over smaak.... Stond te Dordrecht op 18 Aug.
15202854015_d922999996_c.jpg

15016067259_152e09f819_c.jpg

Leuke BX 19 TZI break, auto scheen uit 1990 te komen, maar op kenteken staat 1992, zou in Scandinavië geleverd worden, echter door aangescherpte milieuregels mocht de auto daar niet meer tenaamgesteld worden. Er zijn in Nederland toen een aantal van deze BX'en hierheen gehaald, en alsnog hier uitgeleverd. Zie ook de koplampsproeiers.. Gezien op 18-08, ook nog even een leuk gesprek met de eigenaar van deze BX gehad.
Deze had namelijk in het verleden mijn Solara hier in 's-Gravendeel eens gespot en gefotografeerd met de opmerking dat mijn Solara in identiteitscrisis verkeerde aangezien origineel de Talbot Solara geleverd is tot eind 1980 met Simca op de kofferdeksel. De mijne is 23.12.1980 afgeleverd, en heeft dus nog Simca op de kofferdeksel staan. Zodoende de opmerking bij zijn foto: Is het nu een Talbot of een Simca...?(heb de boekjes er nog bij waarin dit staat afgestempeld, is echter pas 15-01-1981 tenaamgesteld destijds in Frankrijk)
15202859005_0f286e9d31_c.jpg

15179839526_db3617de46_c.jpg

12 Augustus:
Tenslotte, vlakbij mijn werk staat al geruime tijd deze Lancia Y. Ik had beloofd er wat foto's van te maken en deze hier dan te posten.
Hiermee de belofte dus ingelost. Voordat één van de laatste Lancia Y's ook verdwenen is deze dus vereeuwigd.
15199840861_19dcf8eeda_c.jpg

15202884085_8fea4909e0_c.jpg

15016315627_ab9dda85d3_c.jpg

Binnenkort volgen nog wat foto's van mijn broertje, die hij mij heeft toegestuurd.
Ga nu echt mijn mandje in, als je 31 bent, wreekt laat naar bed gaan zich weer behoorlijk de volgende dag, vandaar.;)

Mooie spots weer! @d'oh: Leuk om te zien hoe klein een originele Mini of Triumph eigenlijk is naast meer hedendaagse auto's :)

D' oh zei:
Had er nog nooit van gehoord.

Vaker hier actief zijn dan, want het is al een paar keer besproken. Dit is namelijk de opvolger van YA en YB, een youngtimer-kenteken dus.
Mooie spots trouwens. (y)

Afgelopen Vrijdag nog wat in de buurt gespot:
Bij het Veluwemeer waren ze bezig om deze inmiddels zeer zeldzaam wordende Kadett Combo uit te laden:
WP_000700 by dannyvandestreek, on Flickr
Ook was er net die dag een oldtimertoertocht aan de gang, ik ben niet zo bekend met auto's uit de zestiger en zeventiger jaren, dus of het merk of type klopt, weet ik dus niet:
Austin Healy?
DSCN2348 by dannyvandestreek, on Flickr
Fiat 131 Abarth?
DSCN2347 by dannyvandestreek, on Flickr
Alfa Romeo Touring Spider?
DSCN2346 by dannyvandestreek, on Flickr
Triumph TR5:
DSCN2343 by dannyvandestreek, on Flickr
Jaren 30 Roadster, Bentley?
DSCN2342 by dannyvandestreek, on Flickr

Kwaliteit van de foto's is niet geweldig, maar het gaat om wat er op staat :D . Gisteren zag ik in Dronten ook een Aston Martin Cygnet, de Aston Martin IQ zegmaar. Ik had hem nog nooit eerder gezien, het is net een ford fiesta van voren. Helaas geen foto's, want het was onderweg.

D' oh zei:
Deze Kadett Caravan in 'Frisco'-uitvoering stond volgens mij onlangs nog in het 'te koop'-topic.

Mooie spot! (y) Volgens mij stond hij niet in het te koop gedeelte, maar is hij op 23-06-2014 gespot door klassiekerrijder. ;)
Ik kan het betreffend bericht alleen niet meer quoten (gesloten topic), dus dan maar een foto:
Grotefoto-KLKKKCNJ.jpg

Ik ben benieuwd of hij nog door de apk komt in november.

Leuk om 'm nog eens tegen te komen. Zou het de laatste Frisco Caravan in Nederland zijn? Zeker de laatste met 2.0-motor.

Danny1995: de Fiat 131 is een 125.

En die Triumph volgens mij een TR4, en die Alfa Romeo een 2000 Touring Spider.

Leuke spots uit Zandvoort (en Overveen), Tim. Ik ben zelf denk ik al een maand niet meer in Zandvoort geweest. Van het weekend maar eens kijken of het een beetje weer is...

XBXG zei:
Mooie spots weer. (y)

De Saab van D'Oh is echt top! :eek:

Idem :p

Paar spots van de afgelopen tijd.

33YRQG6.jpg

sejRczZ.jpg

Helaas wilde mijn camera niet op tijd scherpstellen zag ik achteraf :( Het was een import in ieder geval.
Zpb5Bq0.jpg

tibGaZy.jpg

mzD8giV.jpg

tcxbF5K.jpg

J2ykRAX.jpg

OAwq8cJ.jpg

zaPWSXT.jpg

Persoonlijke favoriet
wK7zgxY.jpg

danny1995 zei:
Austin Healy?

Nope, een veel zeldzamere 1954/55 Swallow Doretti, zeer waarschijnlijk de AH-26-57. Er zijn er maar 276 gemaakt dus met recht een topspot!

De Alfa is een 2000 Spider, die inderdaad bij Touring werd gebouwd, de Fiat is een 124 sedan, waar voor zover ik weet Abarth nooit aan gesleuteld heeft.

Rob0032 zei:

Nee, een TR5, de TR4 heeft ook verticale strepen in de grille.

@D'oh,
Santana is een Spaanse firma die in licentie Landrovers bouwt.

Leuke spots verder, alleen jammer dat je die Ferrari naast die hotrod niet gespot (of niet geplaatst) hebt.

Daar zitten weer heel wat mooie spots tussen, allemaal! (y)

In de schemering fotograferen vanuit een rijdende, niet comfortabel geveerde auto... geen succes. Hopelijk is deze geweldige Maserati Mexico te herkennen.

Grotefoto-MFKWIZMQ.jpg

Grotefoto-EUMJIXIX.jpg

EDIT: en er komt hier net een gloednieuwe witte Corvette met zwarte velgen op Duits kenteken langs gorgelen. Wat een geluid.

Klassiekerrijder zei:
Leuk om 'm nog eens tegen te komen. Zou het de laatste Frisco Caravan in Nederland zijn? Zeker de laatste met 2.0-motor.

Als het goed is zouden er nog vier van moeten zijn. ;)

Mooie spots KP62 en Klassiekerrijder. (y)

Mooie Landcruiser.:cool:
Zo te zien is het ook nog een benzinegestookte versie, daar kan dus nog op een betaalbare manier van genoten worden.

XBXG zei:
Die Scimitar lijkt mij een extreem zeldzame Middlebridge!!!! :eek: :eek: :eek:
...

Volgens het kenteken is het inderdaad een Middlebridge.. en linksgestuurd.
Dus als we Wiki moeten geloven is het er 1 van de 3 LHD die ooit gebouwd zijn?
Maakt het meteen een topspot :p

3 Méhari's in één plaats? Zijn die van dezelfde eigenaar? Ik heb er nog nooit 1 in het echt gezien namelijk..

Mijn "vangst" van vandaag. Voor de verandering maar weer eens in Den Bosch:

Deze Alfa Romeo Alfetta GT had ik al eens voorbij zien rijden op de A2. Vandaag zag ik hem weer voorbij scheuren, nu in de bebouwde kom. Echter reed hij zó snel dat er niet meer dan deze twee foto's in zaten..

Chevrolet Astro Extended Van uit 1994

Citroën BX 16 TZI uit 1991

Schitterend mooie Citroën DS 19 Cabriolet uit 1964

Geen mooie foto, wel een leuke DAF VX 435 Camper uit 1991

Leuk kleurtje (het dak en de c-stijlen zijn lichter groen) op deze Mercedes-Benz 240 D uit Duistland.

Erg bijzonder, deze in showroomstaat verkerende Mercedes-Benz 300 SD Okykat uit 1993. Deze Taxi is nog bij de eerste eigenaar.
Er bestaan van dit type Benz nog 16 auto's op Nederlands kenteken.

Opel Kadett E2 uit 1990

Ik zie hem dagelijks, en heb er ooit ook al wel eens een foto van gemaakt (van achteren), deze Renault Express 1.1 uit 1991.
De huidige eigenaar heeft hem sinds 1994 in bezit.

En weer een oude Toyota, dit keer is het echter een bijzondere. Namelijk een Camry 2.0 DX Turbo Diesel automaat uit 1986.
Van dit type is dit nog de enige in Nederland!

Vorige maand spotte ik nog een 2.0 XL Diesel, waar er nog 4 van over zijn in NL. Ik was benieuwd hoeveel benzine versies er nog zijn.
Van deze Toyota Carina E 1.6 XLi Stationwagon uit 1993 zijn er nog slechts 75 in Nederland.

VW Golf I Cabrio GLS uit 1979

Met daarnaast deze VW Golf I GTI uit 1983

Nette VW Jetta uit 1989

VW Kever 1200 uit 1982

Leuk straatje met links in beeld een VW T3 uit 1980

En rechts daarvan deze Kever 1303 Cabriolet uit 1977 met daarvoor een Derby Polo sedan.

En als laatste (zie ik ook elke dag, en staat altijd bij de Express), deze Volvo PV 544 uit 1964.

Nee, die Méhari's zijn echt van drie verschillende eigenaars. Deze staat trouwens al 24 jaar op naam!

Leuke spots, de DS Cabriolet is fantastisch! De VW Derby is overigens een Polo sedan. De naam Derby werd alleen gebruikt bij de eerste generatie.

Die Polo sedan vind ik eigenlijk boeiender dan die Kever die erachter staat... Jammer ook van die twee Golfjes naast elkaar. Het zouden zo ontzettend mooie auto's kunnen zijn, maar helaas vond een 'liefhebber' het nodig om ze te verkloten en om te katten naar een nieuwer model. (n)
Maar goed, daar kan Wesley natuurlijk niets aan doen. Erg leuke spots verder! (y)

Klassiekerrijder zei:
In de schemering fotograferen vanuit een rijdende, niet comfortabel geveerde auto... geen succes. Hopelijk is deze geweldige Maserati Mexico te herkennen.
Zo is hij in ieder geval herkenbaar, want ik heb dezelfde auto vorig jaar oktober stilstaand kunnen fotograferen:
bf5r3n.jpg

xla534.jpg

2a9tvcw.jpg

2uxy7i1.jpg

Wow! wat een prachtige spots komen er langs! Bijna om jaloers op te worden! Mijn favoriet tussen al dat moois is de Kadett Caravan Frisco. Wat een geweldige spot! Bizar dat je ze vroeger overal zag en je ze nu bijna op één hand kunt tellen...

Vandaag weer eens wat kunnen spotten:
Cadillac Sedan DeVille - Zoetermeer (kan wel wat aandacht gebruiken...)

Morris Oxford Series VI - Pijnacker

Toyota Land Cruiser BJ45 Pickup - Zoetermeer (wordt nog steeds als werkpaard gebruikt!)

Die Land Cruiser is echt geweldig! (y)

Ik had nog twee (slechte) fotootjes op mijn telefoon staan. :T

Als eerste deze Peugeot J7 uit 1976. Deze stond in hetzelfde straatje als de Manta B welke ik zondag in Arnhem spotte.

Op de terugweg zagen we deze erg nette Opel Kadett C2 City waarvan het kenteken niet echt leesbaar op de foto staat.

jessekraal.nl zei:
danny1995 zei:
Austin Healy?

Nope, een veel zeldzamere 1954/55 Swallow Doretti, zeer waarschijnlijk de AH-26-57. Er zijn er maar 276 gemaakt dus met recht een topspot!

De Alfa is een 2000 Spider, die inderdaad bij Touring werd gebouwd, de Fiat is een 124 sedan, waar voor zover ik weet Abarth nooit aan gesleuteld heeft.

Rob0032 zei:

Nee, een TR5, de TR4 heeft ook verticale strepen in de grille.

Heel veel dank voor de uitleg, die swallow doretti had ook een andere vorm grille dan een healy, maar via google kwam het voor mij als dichtste in de buurt van het juiste type. Ook bedankt voor de andere types net als ook de tips van enkele andere leden.

Muddy Bandit zei:
Zo te zien is het ook nog een benzinegestookte versie, daar kan dus nog op een betaalbare manier van genoten worden.

Als diesel op grijs kenteken is het ook nog wel betaalbaar, mits je een bedrijf hebt.

Tommy82 zei:
Onbegrijpelijk dat de eigenaar van die veelkleurige Manta niet even langs de Action gaat voor 5 spuitbusjes van E2,-. Zodat hij de meest voorkomende kleur ook op de rest van de delen kan spuiten. Natuurlijk wordt hij daar niet 100% strak van, maar als hij er netjes de tijd voor neemt, zal het een behoorlijke verbetering zijn, tegen verwaarloosbare kosten.

Ik ben dit maar ten dele met je eens, op de zelfde pagina heb je een volvo amazon die eerst wit was, nu matzwart, ook op die pagina een gele gebutste polo, straks misschien ook matzwart.
Het word al zoveel gedaan, en het word ook veel besproken hier, niemand keurt het eigenlijk goed.
Kijk matzwart aan brengen is makkelijk en je ziet de roest en lelijkheid niet meer.
Ik zie ze liever in deze staat, de volgend eigenaar ziet dan wat hij krijgt.
Of even een beetje sparen en hem laten spuiten.

Rob0032 zei:
D' oh zei:
Had er nog nooit van gehoord.

Vaker hier actief zijn dan, want het is al een paar keer besproken. Dit is namelijk de opvolger van YA en YB, een youngtimer-kenteken dus.
Mooie spots trouwens. (y)

Ja, ik was bekend met het feit dat YD de nieuwe importserie was. Bedankt trouwens!

Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:
@D'oh,
Santana is een Spaanse firma die in licentie Landrovers bouwt.

Leuke spots verder, alleen jammer dat je die Ferrari naast die hotrod niet gespot (of niet geplaatst) hebt.

Bedankt, daar sloeg dus mijn opmerking op. Ik spot toch al even maar een Santana was ik nog niet eerder tegengekomen.

En die Ferrari... Ferrari's spot ik meestal wel maar deze ben ik dus gewoon vergeten. :)

Astrawez zei:
Op de terugweg zagen we deze erg nette Opel Kadett C2 City waarvan het kenteken niet echt leesbaar op de foto staat.
Dit is inderdaad een mooie city, in een goede ongerestaureerde (wel beetje aangepakt) 1.6s automaat van duitse afkomst. Is van een bekende van mij geweest en is nu van een andere bekende. **-KVH-*

danny1995 zei:
Muddy Bandit zei:

Als diesel op grijs kenteken is het ook nog wel betaalbaar, mits je een bedrijf hebt.

Valt ook nog wel tegen, de korte BJ voldoet namelijk niet aan de huidige grijs kenteken-eisen. (anders had er hier wel 1 gestaan i.p.v. een Daihatsu Rocky F75;))
Je zou dan de lange versie (BJ45) moeten nemen, gewoon privé zetten en minimaal 10% zakelijk gebruiken... alleen een oldtimer verzekering gaat je dan niet meer lukken.

Rob0032 zei:
Die Polo sedan vind ik eigenlijk boeiender dan die Kever die erachter staat... Jammer ook van die twee Golfjes naast elkaar. Het zouden zo ontzettend mooie auto's kunnen zijn, maar helaas vond een 'liefhebber' het nodig om ze te verkloten en om te katten naar een nieuwer model. (n)
Maar goed, daar kan Wesley natuurlijk niets aan doen. Erg leuke spots verder! (y)

De 83' er GTI is niet echt omgekat, alleen achterlichten zwart, dikke uitlaat en een paar andere velgen, overigens wel uit die tijd. De cabrio daarentegen is inderdaad behoorlijk verprutst, door er een quartetset op te zetten en die lelijke zwarte achterlichten. Zonde van de cabrio, die witte GTI gaat nog wel, originele achterlichten er weer in, zou al een heel ander gezicht zijn!
Leuke spots trouwens!

Suzuki Alto E.

15031800327_07507ab1e8_c.jpg

En een Hanomag die er heel anders uitziet dan andere exemplaren van dit model (F 55). Vind de carosserie er ook wel erg modern uitzien voor iets wat uit 1971 moet komen. Nieuwe koets op oud chassis dus?

15217986222_d5ff1bdd4f_c.jpg

Stefan-V6 zei:
@Astrawez: Die Camry spotte ik afgelopen zomer in Isigny-sur-Mer, Normandië:

https://i1056.photobucket.com/albums/t379/Autoomterijden/2014-07-18132126_zps5d7c7407.jpg

https://i1056.photobucket.com/albums/t379/Autoomterijden/2014-07-18132135_zps0fe27aec.jpg

Wat gaaf zeg! (y)

D. Elzinga zei:
En een Hanomag die er heel anders uitziet dan andere exemplaren van dit model (F 55). Vind de carosserie er ook wel erg modern uitzien voor iets wat uit 1971 moet komen. Nieuwe koets op oud chassis dus?
https://farm4.staticflickr.com/3920/15217986222_d5ff1bdd4f_c.jpg

Deze schijnt zelfs uit 1961 te komen (wat me vrij sterk lijkt overigens).. Het lijkt me wel vrij waarschijnlijk dat het een ex-UPS wagen betreft.

Astrawez zei:
Stefan-V6 zei:
@Astrawez: Die Camry spotte ik afgelopen zomer in Isigny-sur-Mer, Normandië:

https://i1056.photobucket.com/albums/t379/Autoomterijden/2014-07-18132126_zps5d7c7407.jpg

https://i1056.photobucket.com/albums/t379/Autoomterijden/2014-07-18132135_zps0fe27aec.jpg

Wat gaaf zeg! (y)

D. Elzinga zei:
https://farm4.staticflickr.com/3920/15217986222_d5ff1bdd4f_c.jpg

Deze schijnt zelfs uit 1961 te komen (wat me vrij sterk lijkt overigens).. Het lijkt me wel vrij waarschijnlijk dat het een ex-UPS wagen betreft.

Idd een nieuwe koets op een oud chassis. Normaal stonden die dingen op een Mercedes T2-onderstel, die Hanomag moet er dus ook eentje van het T2-type zijn (ik dacht eigenlijk dat die later kwam). Dat [1961] lijkt me eerder een volgnummer of zo, met het bouwjaar kan het niets te maken hebben.

Mijn enige spot van vandaag is een Mercedes W123. Ja, het is een import-Benz, zoals zovele. Toch valt het me op dat je dit model bijna nooit meer ziet sinds 1 januari 2014. Ze zijn met bosjes gesloopt en geëxporteerd. Daardoor wordt het ineens toch weer een zeldzame auto.

Dit is overigens met afstand de oudste W123 die ik ooit heb gezien. De W123 werd geïntroduceerd in november 1975, en dit groene exemplaar is voor het eerst op kenteken gezet op 5 maart 1976.

XBXG zei:
Mijn enige spot van vandaag is een Mercedes W123. Ja, het is een import-Benz, zoals zovele. Toch valt het me op dat je dit model bijna nooit meer ziet sinds 1 januari 2014. Ze zijn met bosjes gesloopt en geëxporteerd. Daardoor wordt het ineens toch weer een zeldzame auto.

Dit is overigens met afstand de oudste W123 die ik ooit heb gezien. De W123 werd geïntroduceerd in november 1975, en dit groene exemplaar is voor het eerst op kenteken gezet op 5 maart 1976.

https://farm6.staticflickr.com/5576/15195775716_e10a826f07_c.jpg

Leuk! Hij lijkt bijna hetzelfde als de W123 die ik vandeweek spotte. Alleen had de Duitser alleen het dak in die lichtgroene kleur.

Ik heb vandaag ook niet zoveel bijzonders gezien. Maar wel leuk genoeg om even te delen..

Als eerste deze Land Rover 109 Pickup uit 1971

Nooit geweten dat deze caravans van Tabbert zijn. Het type is de 320 RS T@B.

Nette Corolla uit 1989

Volvo 144 uit 1973 op Lpg

Zoiets zie ik ook niet dagelijks, een BMW 760 Li met maarliefst 544 pk!

En als laatste, deze Citroën DS 19 Pallas uit 1967

Vorige week vrijdag in Den Haag:

1975 Volkswagen Lyxbuss 221131 2.0 (Zweedse import)

1986 BMW 316 Automatic (E30) - sinds 1995 bij de huidige eigenaar, dat is niet alledaags bij een wegwerpartikel als de E30 (uitgezonderd de speciale uitvoeringen).

Zaterdag:

1953 MG TD Midget

1969 Citroën D Spécial

1996 Volvo 480 ES 2.0i - Een zeer late lijkt mij.

Eergisteren in Leiden:

1995 Renault 19 RL 1.4

1990 Honda Civic 1.5i GL

In Den Haag:

1992 Peugeot 309 GL 1.4 Select

1977 Peugeot 504 2.0 - een werkelijk prachtig exemplaar.

1991 Mitsubishi Colt 1.5 GLi

Gisteren in Leiden:

1999 Honda Shuttle 2.3i ES

In Den Haag:

1967 Citroën HY 78

1985 Land Rover Range Rover 3.5 V8 3-deurs

1982 Citroën CX GTi met Alfa Romeo-velgen (?)

1976 Volkswagen 1200 LS Kever 111132

1993 Honda Prelude 2.0i - heerlijk origineel exemplaar.

2004 Daewoo Evanda 2.0

1992 Suzuki Super Carry Commercial TX 1000 5-Speed

Vandaag in Leiden:

1971 Citroën ID 20

1985 Citroën CX 25 GTi Turbo 2

1990 Mazda MX-5 1.6i - vroeg origineel Nederlands exemplaar.

1992 Toyota Carina II Liftback 1.6 XLi

1993 Porsche 968 CS

1993 Porsche 911 Carrera 2 Coupé (964)

1986 Volkswagen Golf Cabriolet 1.8 GL

1991 BMW 318i Touring Automatic (E30)

Wow, dit is weer een erg leuke pagina geworden, in het kort mijn toppers;
@D'oh: De E-type, Rover 820 en Saab 9-6 vind ik erg vet. Het verhaal van de Santana is mij ook via hier duidelijk geworden, altijd handig zo'n forum.
@A.Brandhorst: Mooie Studebaker
@Danny1995: Leuke impressie van een toertocht, jammer dat de foto's niet iets scherper zijn.
@KP62: Tussen alle Opels viel mij vooral de strakke Ford Escort op, en natuurlijk die geweldige Corolla.
@Klassiekerrijder: Mooie spot hoor, die Maserati. Phoenixrood74 bedankt voor de mooie aanvullende foto's.
@Astrawez: Geweldige Alfa Romeo Alfetta GT, van de actiefoto op de rotonde druipt gewoon het rijplezier en de snelheid af.:) Verder zijn natuurlijk de DS Cabrio en Toyota Camry erg leuk. Persoonlijk vind ik zo'n BMW 760Li ook wel erg vet.
@Sjoerd95: Drie spots en alledrie superspots.
@D.Elzinga: Zo'n oude Alto word ik altijd blij van.
@CitroënAZU: Ik heb sowieso een zwak voor Amerikaanse sloepen maar de Lincoln Continental staat ver bovenaan mijn favorieten (samen met bijvoorbeeld de '57 Cadillac Eldorado Biarritz). Van een ander kaliber maar ook heel leuk vind ik de Fiesta.
@D-C: Erg leuke MG TD, de Peugeot 504 is wonderschoon en ook de Citroën HY78 vind ik geweldig.

Terug
Bovenaan