JSG 4068571
Startmotor
Hallo, Ik zit een beetje met een probleem in mijn maag, ik rij nu een Tesla model 3 naar volle tevredenheid, ik heb deze 2 jaar geleden nieuw gekocht ( kwam van een Toyota CHR ). Nu is het zo dat ik vaak mijn beide ouders weg moet brengen en ophalen en zo mee en dan ga ik ook een ritje met ze maken ( beide zijn in de 80 en hebben geen rijbewijs meer ) zo zijn ze er ook een keer uit, alleen ze beginnen steeds meer te klagen over de instap ( wat ik goed begrijp, mijn vorige auto de CHR was fijner volgens hun ) maar nu komt het toen ik 6 jaar geleden de CHR heb aangeschaft was mijn vader daarbij en die is in de tussentijd goed bevriend geraakt met de Toyota verkoper ( deze man komt tegenwoordig eens in de zoveel tijd buurten ) en afgelopen vrijdag had hij de nieuwe CHR Plus bij en hij is samen met mijn ouders een blokje rond wezen rijden en mijn vader is nu zo enthousiast dat ie heeft gevraagd wat als mijn zoon zijn Tesla inruilt voor die CHR plus wat moet ie dan bijleggen en vandaag heeft ie daar antwoord op gekregen en ik hoef maar 6500 euro bij teleggen voor let wel een demo auto 2000km gelopen en 3 maanden oud, auto heeft een nieuwprijs van 42500 euro net zo duur als mijn Tesla van 2024 maar ik heb voor die Tesla 39000 euro betaald ivm 3500 euro subsidie die ik terugkreeg oftewel ik krijg voor mijn auto nu 32500 euro terug, dus in mijn ogen zeer weinig afschrijving, is dit een deal die ik niet kan / mag laten lopen? en ga ik er op vooruit van Tesla weer terug naar Toyota?
Sorry voor de lange tekst weet niet hoe ik het anders uit moet leggen.
Sorry voor de lange tekst weet niet hoe ik het anders uit moet leggen.