Klassiekerrijder Asfaltkampioen jan 12, 2026 #1 Komt de leesbaarheid niet ten goede. Gebeurt niet altijd, ik heb het een paar keer gezien de afgelopen maanden.
Komt de leesbaarheid niet ten goede. Gebeurt niet altijd, ik heb het een paar keer gezien de afgelopen maanden.
Carkiller Petrolhead jan 12, 2026 #2 En daarom heb ik adblock, en die gaat pas uit als dit soort dingen niet meer voor komen op AW. Goede observatie.
En daarom heb ik adblock, en die gaat pas uit als dit soort dingen niet meer voor komen op AW. Goede observatie.
Gullwing Asfaltkampioen jan 12, 2026 #4 reclame prima, de schoorsteen moet roken, maar als het dermate irritant is, gaat toch echt de adblocker (ublock origin) aan.
reclame prima, de schoorsteen moet roken, maar als het dermate irritant is, gaat toch echt de adblocker (ublock origin) aan.
Roadracer Administrator Forumleiding jan 13, 2026 #5 Ik had dit inmiddels ook in een ander topic doorgekregen, ik ga het doorgeven! Bedankt voor het melden guys!
Ik had dit inmiddels ook in een ander topic doorgekregen, ik ga het doorgeven! Bedankt voor het melden guys!