Druk op zoek naar een gezinsauto Segment B

Gerrald 3741396

Wegverkenner
Wij zijn zoals jullie misschien al hadden gelezen druk op zoek naar een leuke gezins auto in het B segment met een automaat.
We hebben gister proef gereden in een Nissan Note dat beviel super. (Behalve de verkoper niet).
Alleen in een automaat voor ons budget zijn ze heel lastig te vinden.
Dus ik wou via hier vragen welke alternatieven zijn er allemaal.
En vooral welke zijn betrouwbaar en welke zouden jullie dus aanraden.

De belangrijkste punten:
Genoeg been ruimte voor en achter in.
Ivm kinderstoelen
Hoge zit
Kofferbak groot genoeg voor een grote wandelwagen.
Isofix
Budget maximaal 3400 euro.
En wegenbelasting tot 139-151 per kwartaal.
1 klasse hoger zou kunnen als de auto heel zuinig rijdt.

Ik zie graag jullie advies tegemoet

Je budget is vrij krap met je eisen kwa automaat en veel ruimte en goedkope lasten. Een Nissan Note is opzich een prima optie. Ik heb zelf het 2e model Note maar die vind je niet voor dat geld en een automaat al helemaal niet, en als ze worden aangeboden dan is er vaak een probleem met de bak! Hoe dat met de oude Note zit weet ik niet maar vaak heeft een automaat na zo'n 200.000 km wel wat aandacht / onderhoud nodig.

Ik heb nu even geen zin en tijd om te zoeken maar misschien is een Suzuki Liana ook nog een optie?

Laatst bewerkt:
Zoals in je eerdere topics al aangegeven. Je zoekt echt met een (heel) klein budget. En een automaat. Die staan er niet zoveel.

Hieronder nog een 3-tal suggesties die ik tegenkwam en die ik normaliter zelf niet op zou zoeken:

Lancia Musa (Italiaans en iets boven budget, maar amper ingereden met ruim 83.000km)
lancia-musa-1-4-16v-oro-dfn-s-s-nl-auto-met-nap.jpg

Daihatsu Sirion (Japans, laag in gewicht, weet niet of je m ruim genoeg gaat vinden)
daihatsu-sirion-2-1-3-16v-exclusive-automaat-airco-5-deurs-zuinig-en-goedkoop-wegenbelasting.jpg

Ford Fusion
0-82baf2766764bb5f6ba8cc0a8e775cbc.jpg
Laat het even aan anderen hier om te oordelen of betreffende auto's betrouwbaar zijn of niet.

Laatst bewerkt:
Je budget is vrij krap met je eisen kwa automaat en veel ruimte en goedkope lasten. Een Nissan Note is opzich een prima optie. Ik heb zelf het 2e model Note maar die vind je niet voor dat geld en een automaat al helemaal niet, en als ze worden aangeboden dan is er vaak een probleem met de bak! Hoe dat met de oude Note zit weet ik niet maar vaak heeft een automaat na zo'n 200.000 km wel wat aandacht / onderhoud nodig.

Ik heb nu even geen zin en tijd om te zoeken maar misschien is een Suzuki Liana ook nog een optie?

En hierbij ook nog een Liana, maar die is gelijk wel serieus ouder qua bouwjaar. Wat verder niks wil zeggen op zich over betrouwbaarheid e.d. Wel ook net een maatje groter. Qua wegenbelasting past het net (EUR 626 per jaar). Op papier niet superzuinig. Maar je wil wel heel veel dingen gecombineerd hebben, die eigenlijk niet allemaal tegelijk kunnen. Lijkt me verder wel een nette auto.

suzuki-liana-1-6-exclusive-1-6-exclusive-automaat-airco-trekhaag-nap-apk.jpg

Denk wel dat dit, gezien je wensen, wel een hele goede optie is. Niet te zwaar en toch genoeg beenruimte en nog een heel behoorlijke kofferbak. Verder ziet de auto er op de foto's nog behoorlijk netjes uit voor z'n leeftijd.

Auto heeft nog maar 4 particuliere eigenaren gehad, waarvan 1 eigenaar dik 10 jaar.

Particulier 02-01-2006 - 22-08-2007
Particulier 22-08-2007 - 04-08-2012
Autobedrijf 04-08-2012 - 30-11-2012
Autobedrijf 30-11-2012 - 10-12-2012
Particulier 10-12-2012 - 31-12-2022
Particulier 31-12-2022 - 17-08-2024
Autobedrijf 17-08-2024 - 23-08-2024
Autobedrijf 23-08-2024 - Heden

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: SVF
Blijkbaar is een goede note binnen jouw budget te mooi om waar te zijn. Mijn sirion 2 automaat tikt volgende week de 280.000 km aan, 2 jaar terug hield ik mijn hart vast toen de automaat nukken kreeg, gelukkig bleef het bij een Spoelbeurt. Maar laat je idd niks aan de mouw spelden als een verkoper begint over airco bijvullen of automaat spoelen oid. Want spoelen is relatief goedkope oplossing die je eerst probeert voordat je een automaat die nukt op de markt aanbiedt.

Toch bijzonder dan dat ik geen enkele forummer weet die in een Modus rijdt... :cool:
Denk buiten het forum ook niet. Maar ts zoekt iets in dit segment en ik denk dat de 2e sugesties interessant is, mede omdat er weinig spul te koop is onder de €5.000 met een vol automaat

En hierbij ook nog een Liana, maar die is gelijk wel serieus ouder qua bouwjaar. Wat verder niks wil zeggen op zich over betrouwbaarheid e.d. Wel ook net een maatje groter. Qua wegenbelasting past het net (EUR 626 per jaar). Op papier niet superzuinig. Maar je wil wel heel veel dingen gecombineerd hebben, die eigenlijk niet allemaal tegelijk kunnen. Lijkt me verder wel een nette auto.

suzuki-liana-1-6-exclusive-1-6-exclusive-automaat-airco-trekhaag-nap-apk.jpg

Denk wel dat dit, gezien je wensen, wel een hele goede optie is. Niet te zwaar en toch genoeg beenruimte en nog een heel behoorlijke kofferbak. Verder ziet de auto er op de foto's nog behoorlijk netjes uit voor z'n leeftijd.

Auto heeft nog maar 4 particuliere eigenaren gehad, waarvan 1 eigenaar dik 10 jaar.

Particulier 02-01-2006 - 22-08-2007
Particulier 22-08-2007 - 04-08-2012
Autobedrijf 04-08-2012 - 30-11-2012
Autobedrijf 30-11-2012 - 10-12-2012
Particulier 10-12-2012 - 31-12-2022
Particulier 31-12-2022 - 17-08-2024
Autobedrijf 17-08-2024 - 23-08-2024
Autobedrijf 23-08-2024 - Heden
Weten jullie of in de liana isofix zit?

Blijkbaar is een goede note binnen jouw budget te mooi om waar te zijn. Mijn sirion 2 automaat tikt volgende week de 280.000 km aan, 2 jaar terug hield ik mijn hart vast toen de automaat nukken kreeg, gelukkig bleef het bij een Spoelbeurt. Maar laat je idd niks aan de mouw spelden als een verkoper begint over airco bijvullen of automaat spoelen oid. Want spoelen is relatief goedkope oplossing die je eerst probeert voordat je een automaat die nukt op de markt aanbiedt.
De sirion 2 vind ik om te zien ook best een leuke auto.
Alleen hoe groot is de kofferbak?
En hoe is de been ruimte?

Ik denk dat zo'n Sirion je nog kan verbazen qua ruimte. Je zit best rechtop dus je hebt best wat ruimte, en bij mijn weten is de kofferbak ook vrij diep.

Ik denk dat zo'n Sirion je nog kan verbazen qua ruimte. Je zit best rechtop dus je hebt best wat ruimte, en bij mijn weten is de kofferbak ook vrij diep.
Dan wel de Sirion met de 1.3 en niet de 1.0. De 1.0 heeft wat probleempjes zoals olieverbruik. Motortje is net wat te licht voor de Sirion. De 1.3 is een hele goede motor. Ik heb er 1 in onderhoud.

Dan wel de Sirion met de 1.3 en niet de 1.0. De 1.0 heeft wat probleempjes zoals olieverbruik. Motortje is net wat te licht voor de Sirion. De 1.3 is een hele goede motor. Ik heb er 1 in onderhoud.
Een sirion 2 met 1.0 automaat ga je niet vinden. Qua ruimte zit die tussen a en b segment in. Voordeel van de sirion vs a-segmenters is dat achterbank zo plat kan dat er een vlakke laadvloer ontstaat, ik heb er redelijk wat marktplaats spullen in kwijt gekund toen ik groter ging wonen maar geen geld meer had voor inrichten, maar verwacht geen b-segment mpv binnenmaten en ook geen verschuifbare achterbank, die bij de luxere laatste generatie daihatsu cuore er wel op zat. Een Toyota yaris verso is qua ruimte dan handiger, maar daar vragen ze de hoofdprijs voor jaren ouder.

De toyota yaris verso heeft volgens mij ook het probleem dat er ook geen isofix in zit.
Heb zelfs ja echt ook gekeken naar de daihatsu materia op internet

De toyota yaris verso heeft volgens mij ook het probleem dat er ook geen isofix in zit.
Heb zelfs ja echt ook gekeken naar de daihatsu materia op internet
De yaris verso is idd echt een oudje. En heb je ook proef gereden in de materia? Denk in jouw situatie de materia handiger is dan de sirion 2. Hou er wel rekening mee dat plaatwerk en kapjes bij een materia niet voor het grijpen liggen,Ze staan ook niet met bosjes bij de sloop , dus 2e hands weinig te verkrijgen.

De sirion 2 vind ik om te zien ook best een leuke auto.
Alleen hoe groot is de kofferbak?
En hoe is de been ruimte?

Dit is de kofferbak van een Sirion:
0-4f65b92429a99c9b1ae6ca5e637b80ed.jpg

Foto komt uit de advertentie van deze Sirion:

Diezelfde Sirion beschikt ook over Isofix:

0-9a8f9978732281d9d0de42ccd30ff497.jpg

Die andere die ik eerder voorstelde heeft overigens ook Isofix, zie deze foto (rechts onderin):

daihatsu-sirion-2-1-3-16v-exclusive-automaat-airco-5-deurs-zuinig-en-goedkoop-wegenbelasting.jpg

Hierna nog een linkje naar een (te dure) Sirion, maar wel met goede foto's om een inschatting te kunnen maken van de ruimte achterin en in de kofferbak etc.

Laatst bewerkt:
De yaris verso is idd echt een oudje. En heb je ook proef gereden in de materia? Denk in jouw situatie de materia handiger is dan de sirion 2. Hou er wel rekening mee dat plaatwerk en kapjes bij een materia niet voor het grijpen liggen,Ze staan ook niet met bosjes bij de sloop , dus 2e hands weinig te verkrijgen.
Nee ik had alleen die gene gevonden die u toevallig ook net deelde haha.

Hieronder nog een paar Liana's met automaat. Wel al wat ouder, maar ook goedkoper.

€ 1.950
suzuki-liana-1-6-s-limited-automaat-airco-139-000-nap-zilver-2003.jpg
Ziet er van buiten niet zo spectaculair uit. Maar heeft voor z'n leeftijd een lage kilometerstand. En is van binnen zeker nog netjes. Dit KAN wel eens zo'n buitenkansje zijn. Niemand die 'm ziet staan. Maar eigenlijk gewoon value for money.

Of deze:

€ 2.999
0-c24ded9712727adb21b7469ac400327e.jpg

Zo'n Sirion is overigens wel echt voordelig in de wegenbelasting. Scheelt zomaar 200-300 euro per jaar met een Liana (afhankelijk van welke Liana dat je mee vergelijkt). Dus dat is snel verdiend. Maar of ie groot genoeg is weet ik niet. Wel verrassend ruim voor zo'n kleine auto. Maar dan zou je ook weer een keer eens moeten gaan kijken en zelf proefzitten om het echt te kunnen ervaren.

Deze heeft op de carroserie wat gebruikerssporen, maar is wel wat vriendelijker geprijsd:

daihatsu-sirion-2-1-3-16v-comfort-1-3-16v-comfort.jpg

Staat ook in Zuid Holland te koop. Net als de andere die ik eerder aandroeg. Deze staat, zo te zien, bij een voormalig Daihatsu dealer te koop. Klein bedrijf. Nu Bosch Car Service. Dat zegt op zich ook wel iets over de 'dealer'. Denk dat dit een prettig en betrouwbaar adres is (kan zijn) om een auto te kopen.

Laatst bewerkt:
Zo'n Sirion is overigens wel echt voordelig in de wegenbelasting. Scheelt zomaar 200-300 euro per jaar met een Liana (afhankelijk van welke Liana dat je mee vergelijkt). Dus dat is snel verdiend. Maar of ie groot genoeg is weet ik niet. Wel verrassend ruim voor zo'n kleine auto. Maar dan zou je ook weer een keer eens moeten gaan kijken en zelf proefzitten om het echt te kunnen ervaren.

Deze heeft op de carroserie wat gebruikerssporen, maar is wel wat vriendelijker geprijsd:

daihatsu-sirion-2-1-3-16v-comfort-1-3-16v-comfort.jpg

Staat ook in Zuid Holland te koop. Net als de andere die ik eerder aandroeg. Deze staat, zo te zien, bij een voormalig Daihatsu dealer te koop. Klein bedrijf. Nu Bosch Car Service. Dat zegt op zich ook wel iets over de 'dealer'. Denk dat dit een prettig en betrouwbaar adres is (kan zijn) om een auto te kopen.
Deze had ik net zelf ook gevonden.
De andere die u had aangedragen is geen automaat. En de wegenbelasting scheelt inderdaad enorm.
Daar krijg je dan natuurlijk ook een kleinere kofferbak voor terug.
Ik denk dat de sirion 2 misschien wel een autotje is om eens naar te gaan kijken.

Deze had ik net zelf ook gevonden.
De andere die u had aangedragen is geen automaat. En de wegenbelasting scheelt inderdaad enorm.
Daar krijg je dan natuurlijk ook een kleinere kofferbak voor terug.
Ik denk dat de sirion 2 misschien wel een autotje is om eens naar te gaan kijken.

Ik bedoelde deze andere. Dat is wel een automaat.

De andere waren meer voor de duidelijke foto's. En als referentie. Snap dat dat verwarring geeft.

Succes in ieder geval met het zoeken. Ik zou zeker eens bij een Sirion gaan kijken.

Ik bedoelde deze andere. Dat is wel een automaat.

De andere waren meer voor de duidelijke foto's. En als referentie. Snap dat dat verwarring geeft.

Succes in ieder geval met het zoeken. Ik zou zeker eens bij een Sirion gaan kijken.
Ah ja sorry die had ik over het hoofd gezien net haha

Een sirion 2 met 1.0 automaat ga je niet vinden. Qua ruimte zit die tussen a en b segment in. Voordeel van de sirion vs a-segmenters is dat achterbank zo plat kan dat er een vlakke laadvloer ontstaat, ik heb er redelijk wat marktplaats spullen in kwijt gekund toen ik groter ging wonen maar geen geld meer had voor inrichten, maar verwacht geen b-segment mpv binnenmaten en ook geen verschuifbare achterbank, die bij de luxere laatste generatie daihatsu cuore er wel op zat. Een Toyota yaris verso is qua ruimte dan handiger, maar daar vragen ze de hoofdprijs voor jaren ouder.
Hoiii aangezien u er 1 heeft wat is uw algehele mening over de sirion 2?
En aangezien het zelfs een automaat is wat kunt u zeggen over het verbruik?
Op snelweg en in de stad etc.

Het lastige is dat er weinig aanbod is in deze prijsklasse en met automaat.
Er zijn al veel auto's genoemd, de Citroën Xsara Picasso kan in deze prijsklasse ook best een goede keus zijn. Soms loop je tegen opvallend fraaie exemplaren aan. (is wel C segment)
Het zusje van de Lancia Musa is de Fiat Idea.

Laatst bewerkt:
Hoiii aangezien u er 1 heeft wat is uw algehele mening over de sirion 2?
En aangezien het zelfs een automaat is wat kunt u zeggen over het verbruik?
Op snelweg en in de stad etc.
Pluspunten is dat die ondanks geen hoogwaardige materialen goed inelkaar zit qua interieur geen piepjes en kraakjes en of dingetjes die zijn afgebroken , airco en alle 4 elektrische ramen en spiegels doen het allemaal nog. De stoelen vallen erg tegen totaal geen zijdelingse steun, had hier voor een sirion 1 1.3 en die had een veel mooier interieur en hele fijne stoelen , de 1.3 week erg af van de 1.0 bij de 1e generatie, de wegligging van een sirion 2 is wel beter , ik weet niet of dat te maken heeft omdat ik de sport uitvoering heb, te herkennen aan de sportievere neus en mistlampen. 1 op 15 haal ik wel, maar 1 op 17 is mij ook wel gelukt maar dan rij je echt 90 op de cruisecintrol zonder airco. Verder mis ik een boordcomputer. Het gejank van de v-snaar komt helaas wel telkens terug. Er is ook een keer een sirion2 automaat bij klokje rond langs geweest, die staat nog wel op YouTube, die had wel problemen met de automaat, maar die had iets van 3 ton gereden. Mijn volgende auto wordt niet weer een sirion ik vind de stoelen niet fijn en verbruik vind ik ook tegen vallen, maar dar hoort denk ik bij een 4 traps ik denk dat een picanto/ i10 dezelfde cijfers laten zien, wellicht doen een alto/pixo cuore met 4 traps het wel zuiniger.

Ik heb ook nog gezocht naar een Daihatsu YRV, Honda Jazz, Suzuki Ignis en Mitsubishi Colt maar kom eigenlijk alleen maar uitgeleefde kneusjes tegen of met zeer hoge km standen.

Een in de basis al 25 jaar oude auto, (isofix geen idee) maar kan gezien je eisen misschien een optie zijn:

Kia Rio - 1.5 LS-automaat -airco -122186km
kia-rio-1-5-ls-automaat-airco-122186km.jpg

Kia Rio - 1.5 LS Automaat / NAP / APK 06-2026
kia-rio-1-5-ls-automaat-nap-apk-06-2026.jpg

Zal alleen niet zo heel erg zuinig zijn, denk zo rond 1 op 13

Laatst bewerkt:
Een Sirion automaat is dat niet met een robotbak? Een soort semi-automaat? Ik zou in dat geval kiezen voor een normale versnellingsbak. Die semiautomaten kennen helaas ook wat problemen. Daarbij rijdt een echte automaat heel anders.

Een Sirion automaat is dat niet met een robotbak? Een soort semi-automaat? Ik zou in dat geval kiezen voor een normale versnellingsbak. Die semiautomaten kennen helaas ook wat problemen. Daarbij rijdt een echte automaat heel anders.
Alleen in de daihatsu charade (yaris van de 2e generatie) zit een semi automaat, verder heeft daihatsu alleen maar 3 en 4 traps vol automaten in nl vetkocht.

Ik heb nu 2 peugeots gehad. Een 207 sw deze was na 2 weken al kapot. (Wel aankoop bedrag terug gekregen) en een 206 sw deze was na 2.5 jaar kapot met 145.000km op de teller.
Dus voor mij zeker geen Peugeot meer.

Ik heb nu 2 peugeots gehad. Een 207 sw deze was na 2 weken al kapot. (Wel aankoop bedrag terug gekregen) en een 206 sw deze was na 2.5 jaar kapot met 145.000km op de teller.
Dus voor mij zeker geen Peugeot meer.
Jeetje wat een pechvogel ben jij met auto's de vol automaten die in peugeot/Citroën zitten, zijn goede bakken in combinatie met de oude 1.6 zit je erg goed, de latere vti motoren zijn minder bulletproof, peugeot 1007 met half automaat weet ik niet of je daar lang plezier mee gaat krijgen, hoop dat ik ongelijk heb en valt het met een opgeblazen blokje ook nog wel mee. Wat voor motor zat er in je 206 sw?

Jeetje wat een pechvogel ben jij met auto's de vol automaten die in peugeot/Citroën zitten, zijn goede bakken in combinatie met de oude 1.6 zit je erg goed, de latere vti motoren zijn minder bulletproof, peugeot 1007 met half automaat weet ik niet of je daar lang plezier mee gaat krijgen, hoop dat ik ongelijk heb en valt het met een opgeblazen blokje ook nog wel mee. Wat voor motor zat er in je 206 sw?
Haha nou idd dat is ook de reden dat we altijd proberen om nog iets van garantie te krijgen omdat we nu in 3,5 jaar tijd 3 autos hebben gehad waarvan er 2 binnen 4 maanden kapot waren. En de andere dus na 2.5 jaar.
In de Peugeot 206 sw zat de 1.6 16v motor en na 2.5 jaar begon die in 1x te stotteren en te schudden. Bleek na inspectie dat er olie bij cilinder 1 terecht kwam.

Het lastige van de zoektocht is dat er in de prijsklasse tot
€ 3000 Met automaat en in een populair segment zoek je toch een beetje in de onderklasse.
Is gewoon een lastige zoektocht, waar ook veel exemplaren tussen staan, die hun beste tijd wel hebben gehad, ongeacht het merk.

Soms kun je dan bij de minder gezochte modellen dan pareltjes tegen komen. Een Sirion 2 kan best wat zijn, maar dat kun je pas bepalen als je er mee gereden hebt, en goed gecontroleerd hebt ( ook op de brug).

Je hebt mindere ervaringen met Peugeot, voordeel is dat ze heel goed tegen roest zijn behandeld, en in deze prijsklasse kun je ook mooie en goede exemplaren vinden.

In mijn familie rijden veel Peugeot 's en Citroën 's, ook oude exemplaren die al vele jaren rond rijden met flinke kilometerstanden.
Onze huidige Citroën heeft inmiddels 236.000 km gereden en is 13,5 jaar oud , er is weinig aan gerepareerd.

We horen graag wat het geworden is.

Ik ben niet Anti Frans (ik heb niet voor niets serieus de Clio Estate overwogen tijdens de zoektocht naar mijn huidige auto) Maar mijn ervaringen met Peugeot, dwz de diverse proefritjes die ik heb gemaakt, zijn helaas ook niet erg positief.

Inmiddels zo'n 10 jaar geleden ook serieus gezocht en proef gereden in diverse 206'en maar aan allemaal mankeerde wel wat: van een hoop rammels en bijgeluiden tot lekkages, spelingen, slijtages, opties en dingen die niet werken etc. Toen werd het uiteindelijk een 1e generatie Mazda 2, de eerste die ik tegenkwam was meteen raak!

Deze (klik) staat in mijn woonplaats maar is volgens mij een semi-automaat. Geen idee hoe betrouwbaar die bakken zijn, maar er staan er meerdere te koop op gaspedaal met relatief lage km standen.

Ik ben niet Anti Frans (ik heb niet voor niets serieus de Clio Estate overwogen tijdens de zoektocht naar mijn huidige auto) Maar mijn ervaringen met Peugeot, dwz de diverse proefritjes die ik heb gemaakt, zijn helaas ook niet erg positief.

Inmiddels zo'n 10 jaar geleden ook serieus gezocht en proef gereden in diverse 206'en maar aan allemaal mankeerde wel wat: van een hoop rammels en bijgeluiden tot lekkages, spelingen, slijtages, opties en dingen die niet werken etc. Toen werd het uiteindelijk een 1e generatie Mazda 2, de eerste die ik tegenkwam was meteen raak!

Deze (klik) staat in mijn woonplaats maar is volgens mij een semi-automaat. Geen idee hoe betrouwbaar die bakken zijn, maar er staan er meerdere te koop op gaspedaal met relatief lage km standen.
De Mazda 2 hebben we even bekeken om de kofferbak te bekijken. Deze was groter dan ik had gedacht. Alleen wij hebben nog een kleine van 2 jaar die wanneer we op vakantie gaan of naar een pretpark etc. Dan gaat er nog een Bugaboo Buffalo kinderwagen mee. Deze zou nooit passen in de achterbak. En als die wel past dan kan er niks meer mee haha.

Als die 2 te krap is dan denk ik dat de Sirion2 ook niet voldoet, maar dat zul je zelf moeten ervaren / passen en meten.
Denk dan dat je toch meer richting een Nissan Note, Renault Grand Modus o.i.d gaat.

3000 euro beperkt wel erg de keuze. Auto`s zijn tweedehands duur geworden. De Sirion met de 1.3 lijkt mij echt de beste keuze. Japanse techniek.

Een grand modus is toch een auto die voor de helft uit elkaar moet voor het vervangen van een lampje? Ik weet niet of ik dat zou durven.

In mijn Fiesta paste een kinderwagen op z'n kant, hield niet over inderdaad. Was ook de hoofdreden om hem in te ruilen. Meer ruimte betekent echt een grotere auto ben ik bang. Is de Ford Fusion nog een optie? Ook wel als automaat te vinden.

Een grand modus is toch een auto die voor de helft uit elkaar moet voor het vervangen van een lampje? Ik weet niet of ik dat zou durven.

In mijn Fiesta paste een kinderwagen op z'n kant, hield niet over inderdaad. Was ook de hoofdreden om hem in te ruilen. Meer ruimte betekent echt een grotere auto ben ik bang. Is de Ford Fusion nog een optie? Ook wel als automaat te vinden.
De ford fusion was een hele mooie keuze geweest. Alleen die blijken dus geen isofix te hebben

Terug
Bovenaan