Durf te vragen - gezocht gebruikershandleiding Golf Sportsvan 2015 (Nederlands)

gast 9901359001

Net ingestapt
Voor mijn uit Duitsland geïmporteerde Volkswagen Golf Sportsvan uit 2015 ben ik op zoek naar een gebruikershandleiding.
Ik heb een handleiding voor een Golf in het Nederlands, maar de werking van oa. de Cruise Control is anders dan omschreven staat (andere bediening). Volkswagen Nederland én de dealer kunnen me er niet aan helpen. Wie heeft er een voor mij? Mijn mailadres is door moderatie verwijderd, het is niet toegestaan om privé gegevens in het forum te delen - moderatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor mijn uit Duitsland geïmporteerde Volkswagen Golf Sportsvan uit 2015 ben ik op zoek naar een gebruikershandleiding.
Ik heb een handleiding voor een Golf in het Nederlands, maar de werking van oa. de Cruise Control is anders dan omschreven staat (andere bediening). Volkswagen Nederland én de dealer kunnen me er niet aan helpen. Wie heeft er een voor mij? Mijn mailadres is ggv1057@outlo

Helaas staat mijn Golf er niet meer op en via de Vin kom ik ook niet verder.

Kunnen of willen je niet helpen?
Wat wel apart is, mijn vader heeft een Kia gekocht en dat is ook een import en die kon gewoon via de dealer een handleiding bestellen.

Wat gek! Ik heb voor mijn geïmporteerde Golf gewoon via de dealer een boekje kunnen bestellen.
Probeer het anders eens op basis van een vergelijkbare Nederlandse Golf Sportsvan.

Terug
Bovenaan