Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog meer druk om 't spul er spic en span bij te hebben staanIk vind het heerlijk om te volgen, zowel hier als via Insta. Ik kom zeer regelmatig in je woonplaats (mijn schoonpa woont er ook). En rij dan regelmatig bij jou door de wijk om de bolides te bewonderen.
Klopt, daar ben ik mee aan de slag gegaan. Nodig is het niet, de Nineteens zijn echte fabriekswielen en passen dus perfect, maar ik had wel het idee dat het net iets mooier kon. Over de goede configuratie ben ik nog niet helemaal uit.Ik zag elders dat je spacers bij de 19-inch set gebruikt. Is dat nodig, of meer voor de esthetiek?
Ik zou 'm zelf zwart laten spuiten, die strip maakt het ontwerp m.i. onnodig rommelig terwijl hij een kleuraccent op die plek eigenlijk niet nodig heeft. De verwijzing naar de regengoot van het origineel is leuk, maar komt net niet uit de verf.Ik heb Gemini even aan het werk gezet en met die rode bies geel gewrapt oogt het echt beter!
Ik heb inderdaad een paar keer de ruitenwissers aangezet bij snel manoeuvreren, toch vond ik de drie hendels op rechts uiteindelijk minder storend dan ik verwachtte. Eigenlijk wel fijn om ook de rijrichting op deze plek te kunnen instellen. Wel vind ik het jammer dat je echt stil moet staan om te wisselen tussen voor- en achteruit. Sommige EV's laten je op lage snelheid wel alvast schakelen, zodat de overgang tussen voor- en achteruit rijden sneller verloopt en soepeler aanvoelt. Ronduit vervelend vond ik het ontbreken van een P-stand op de versnellingshendel. Om te 'parkeren' moet je de auto uitzetten of met een aparte knop de parkeerrem activeren. Dat zal op den duur wennen, maar wat is er mis met een P-knop aan het uiteinde van de hendel?Flippers achter het stuur? Dus rechts heb je nu vier dingen gepropt?
Klopt, met interieurcamera - die wat mij betreft prima gekalibreerd is - en inderdaad one pedal. Ook V2G hoort bij dit model tot de mogelijkheden, heb ik mij laten vertellen. De flippers heb ik in de praktijk vaak gebruikt, fijn om snel te kunnen switchen tussen one pedal voor stadsverkeer en lekker lang en rustig uitrollen op de snelweg.Jij hebt ook al de meest recente met de nieuwe updates denk ik, deze 5 heeft de verplichte camera in de A-stijl zitten en flippers achter het stuur voor one-pedal-drive? Dat is ergens medio april dit jaar leverbaar.
Ik kwam hem vanmiddag toevallig tegen op Autowereld in mijn zoektocht naar leuke auto's van 2001 of ouder.alleen op Autowereld
Is toch een lekker gevoel. De auto is niet weg met het gevoel dat hij weg moest. Wat is er fijner dan terugkijken met een warm gevoel?Ik zal geen termen als 'met pijn in het hart' gebruiken, dat valt ook wel mee. Toch voelt het wagenpark voor nu heel even incompleet. Ach, we hebben de foto's nog.
Is het ook. Ik zeg het vaker, altijd stoppen met een auto als het nog leuk is.Is toch een lekker gevoel. De auto is niet weg met het gevoel dat hij weg moest. Wat is er fijner dan terugkijken met een warm gevoel?
Die is nooit ver weg! Ik ben blij dat ik het hebben van zo'n oudje heb kunnen ervaren, en minstens zo blij dat het avontuur erop zit.En als de foto's van de cloud zouden gaan, krijg je toch nog altijd een 404-melding.
...
Goed, erg flauw. Fraaie foto's weer, Elco! En hoewel vast jammer, lijkt het al bij al een mooi avontuur te zijn geweest.
Zo is dat! En als ik de man math-calculator gebruik heb ik ongeveer quitte gespeeld.Het was een mooi avontuur en hij is bij jou weer een heel stuk beter geworden. Je bent een ervaring rijker en de nieuwe eigenaar heeft er een mooie Peugeot aan. Het cirkeltje is weer rond!
Hopelijk heb je hem een beetje goed kunnen verkopen.
Drie keer gelijk. Het was leuk om te doen, maar ook al gauw duidelijk dat het niet heel lang zou gaan duren.Het was leuk om te volgen hoe de 404 ook telkens weer net beter, mooier werd. Maar het was al snel duidelijk dat dit niet echt jouw auto was, toch? En ach Elco, een auto is sneller gekocht dan weer verkocht. Dus 'incompleet' mag het probleem niet zijn.![]()
Het was wel een leuke afwisseling hè. op een gegeven moment heb je alle hoeken van een 306 en 407 ook wel een keer gezien. Al ben je daar ook nog lang niet van af.Enerzijds fijn dat je hem hebt weten te verkopen maar ik ga 'm in dit topic wel missen.
Ik heb 'm juist verkocht om mínder auto's te hebben, drie vond ik gewoon teveel. Er komt dus niets voor in de plaats. Beide 504-varianten zijn geweldig, maar ik vind ze veel te duur voor wat ze te bieden hebben en dan nog zouden ze concurreren met de 306. Ik zorg liever net zo lang voor de 306 tot-ieJammer dat ie weg is, maar geeft ook weer ruimte voor iets anders wat je meer op het lijf geschreven is. Een mooie 504 coupé of cabrio wellicht?
Zouden allebei heel leuk zijn en voor 404-geld is er best wat moois te koop, maar een extra auto voegt voor mij niets dan last toe. Ik heb de ideale two-car solution.Of een mooie Peugeot 205 of 1e generatie Twingo met vouwdak.
Haha, nee, een V8 zou ik nooit doen. Ik geef niet zoveel om cilinders, rijd ook veel liever met de 407 2.2 dan met de 3.0. Wellicht zou een geinige 4x4 een tijdje leuk zijn, maar voorlopig blijft het even bij een overzichtelijke twee auto's...Mooi avontuur er weer bij met de 404. Je blijft inmiddels steeds fanatieker aan Peugeot hangen dus je zou nu iets totaal anders verwachten (een V8 op gas ofzo) of we gaan gewoon naar een ander nummer
Mooi te lezen dat de Renault goed uit de verf komt! Ik ben zelf nog meer onder de indruk van de nieuwe Twingo, maar durf wel te zeggen dat Renault de juiste weg gevonden heeft.
Ik heb de ideale two-car solution.