Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat te denken van het stuurslot.Je kan gewoon afremmen inderdaad, maar zeker altijd proberen het gaspedaal vrij te maken. Automaat naar N, eventueel motor uitschakelen (liever niet ivm rem en stuurbekrachtiging). Je kan immers afhankelijk van versnelling en snelheid 'door de rem héén' gassen.
Oh die gaan bij mij al 15 jaar elektronisch. Geen idee, met sleutel ging die er pas op als je sleutel er echt uittrok toch? En volgens mij ook pas met flinke stuuruitslag. Dus recht uitrollen of naar de berm sturen moet wel lukken denk ik.Wat te denken van het stuurslot.
Nou ik bedoelde eigenlijk het stuurslot. Elektrisch/Elektronisch tja.. Zodra het door een andere geleider gaat dan 'draad' gaat is het óók elektronisch volgens mijHet is overigens elektrisch, niet elektronisch. Alleen tussen het schakelaartje op het dashboard en de aansturing zit een stukje elektronica. Maar de rem zelf wordt elektrisch bekrachtigd.
Wat te denken van het stuurslot.
Jazekers.... ook vaak elektrisch gestuurd.Misschien een gekke vraag... zijn er tegenwoordig nog stuursloten in moderne auto’s?