Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Dat is wel heel specifiek. Als je op Facebook zit, kun je eens vragen in de groep "Japanseklassiekers" of anders kun je er misschien beter een apart topic voor openen, want ik denk niet dat jouw vraag hier wordt gevonden door de echte kenners van dat model. Geef in beide gevallen ook even aan wat je precies allemaal wilt weten.

Heeft iemand van deze topic verstand van de Mitsubishi Starion?
Ik ben namelijk van plan om een Mitsubishi Starion 2.0 turbo ex (oorspronkelijk in Amerika geleverd) aan te schaffen.
Het is een project exemplaar, maar wel helemaal compleet met nieuwe banden, remschijven en nog extra reserveonderdelen erbij.
Mocht je hier geen antwoord krijgen, dan kunnen ze je misschien ook wel helpen bij de Mitsubishi Owners Club. Wel een mooie auto, een Starion.

Bedankt voor de reacties, het is inderdaad een nogal specifieke vraag. Ik ga denk ik nog even bij de Mitsubishi Owners Club kijken.

Voor wat het waard is, heb ik hier nog enkele foto's van karretjes en visjes, genomen tijdens de ALV in Leerdam:

Ik vond het een geslaagd evenement !
Hoge opkomst ook en een leuke sfeer.
Nu op naar het volgende evenement, de Nachtclubrit, begin maart

• Leuk
Waarderingen: XBXG
Ik kwam vandaag dit vreemde voertuig tegen. Ik vond het wel iets heel bijzonders. En mooi, nee maar smaken verschillen.
Ik lees net dat de APK in 2016 af is gelopen. Oeps....

20260313-173500.avif

20260313-173400.avif

Wat een bijzonder ding! Een driewielig motorvoertuig met een gewicht van minder dan 400 kg (deze weegt rijklaar slechts 222 kg!) is overigens niet APK-plichtig.

Terug
Bovenaan