Fiat 600e - configuratie

Roadracer

Administrator

Forumleiding
Bij een reactie werd gemeld dat VAG-producten vaak als referentie worden gebruikt voor de uitrusting en prijs in een klasse. Waarbij ook de Fiat 600(e) werd geopperd als mogelijk alternatief. Daardoor werd ik nieuwsgierig welke uitvoering mij zou aanspreken. En het werd de Fiat 600e Sport, in sole orange (standaard kleur). Doe de velours vloermatten er zonder meerprijs ook maar bij en voor de bandenreparatiekit lap ik dan die 50 euro nog wel. De verkeersbordinformatie (zonder meerprijs) laat ik dan wel zitten, die is vaker verkeerd dan correct. Ik vertrouw daarvoor wel op de navigatie die ik dan via Apple Carplay kan zien. Verder is de auto voor 34.549 euro mooi aangekleed en mag ze voor mijn deur verschijnen.
20260623-Fiat-600e-voor.jpg

Het interieur is wel zwart en donker...
20260623-Fiat-600e-binnen.jpg

Wow, die configurator moet je echt eens zien! Maar liefst 15 kleuren verdeeld over metallic, bi-color, two-tone en het wat saaiere pastel.
Opties zijn er bijna niet in de versie van Roadracer behalve wat (on)geinige zaken die dan ook nog eens bijna niks kosten. Enige wat jammer is op het 1ste zicht is dat de stoel van de passagier niet in hoogte verstelbaar is en de bestuurder dat wel heeft, maar geen lendesteun verstelling.

Terug
Bovenaan