Alfista
Kilometervreter
En dan moet de "Grizzly" nog gelanceerd wordenBeresterk natuurlijk, zo'n Panda.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dan moet de "Grizzly" nog gelanceerd wordenBeresterk natuurlijk, zo'n Panda.![]()
Ik heb er al een paar gezien. Vandaag nog een rode.Wanneer verschijnen ze nou eens op de weg?
En om wat voor problemen gaat het zoal?Ik heb een Grande Panda maar ook alleen nog maar anderen gezien bij de dealer. Helaas ben ik vaste klant van de autohandelaar omdat de wagen maar problemen blijft geven. Een mecanicien wist mij te vertellen dat er nieuwe producten van Stellantis te vroeg op te markt komen. Wat mij verbaast bij de Panda omdat het zwaar op techniek leunt van de C3. Vast en zeker geen nieuwe wagen meer voor mij van dit concern.
Ik heb er vorige week een paar gezien, eentje was goudkleurig, zag er wel fris uitWanneer verschijnen ze nou eens op de weg?
Voor zover ik weet, zijn er niet eens OTA updates mogelijk. Citroen C3 gebruikers moesten in de beginmaanden bij problemen steeds weer naar de garage.Gebruikers melden vastlopende systemen, vaak door onderbroken OTA-updates (Over-The-Air) of firmware-incompatibiliteit tussen systemen.
Hier stop ik meteen met lezen. Dit is geen bron.ik weet niet wat waar is of niet. chatgp:
Wel een mooie kleurIn het kader van je ziet ze niet zo vaak in het wild, dit is mijn eerste Grande Panda die ik behalve bij een dealer (en onze testgarage) op straat (nou ja, een wijngaard - wel in Nederland) tegenkom. Het kleurtje past goed in deze omgeving!
![]()
Mooie kleur en een ICE hybride. Prima keus.mijn eerste panda! mooie kleur maar auto is wel erg een c3. achterkant vond ik wel weer leuk en onderscheidend.
![]()
![]()