Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
vanaf 20.000 EUR, las ik.Grotere Fiats zijn nooit succesvol geweest, ik denk dat dat nu niet anders zal zijn, tenzij de prijzen dermate lager zijn dat het voor sommigen interressant wordt..
Ik zie er elke dag een voor de deurDe Grande Panda zie je ook zelden
Ik kan van deze Fiats ook niet echt warm of koud worden. Het lijkt op de foto's erg mainstream. De Grande Panda of 600 hebben veel meer een eigen gezicht.
Fiat is nooit echt succesvol geweest in het bouwen van grotere auto's. Een nieuwe Punto met goed design en de juiste prijs had denk ik betere kansen gehad.
"erg mainstream" als doelgroep - klopt
"erg mainstream" qua uiterlijk - klopt niet.
Deze 2 ogen totaal anders dan doorsnee B / B+ segmenters
dus evenmin "grotere auto's"
En dat wordt dan ook gedaan waar nodig.Over elke naam valt wat te zeggen.
Ik ben wel benieuwd; wanneer is een Fiat groot en wanneer is deze een succes? In mijn beleving zijn er namelijk genoeg grote(re) Fiats succesvol geweest.Die hele achterkant is mislukt. Totaal niet in verhouding met inderdaad een heel klein achterruitje. Fiat is altijd succesvol geweest in auto`s in het a en b segment. Fiat 500, Fiat Punto. Maar grote Fiats worden nooit een succes.
Inderdaad, volgens mij zag je (decennia geleden wel) de 131 Mirafiori (en Supermirafiori) en de 132 als D-segmenters best vaak rijden. De troef van Fiat zat 'm wel in de kleinere auto's, die waren goed uitgedacht.In mijn beleving zijn er namelijk genoeg grote(re) Fiats succesvol geweest.
Je hebt een punt maar dat is wel lang geleden zoals de Fiat 131 en Mirafori. (1974-1984) De Fiat Croma was al minder succesvol. Fiat was/is altijd heel sterk geweest in de kleinere / compacte auto`s. Kijk maar eens naar de laatste Fiat 500 die wederom een groot succes werd.Ik ben wel benieuwd; wanneer is een Fiat groot en wanneer is deze een succes? In mijn beleving zijn er namelijk genoeg grote(re) Fiats succesvol geweest.
Verkoopcijfers van Fiat
De Nederlandse verkoopcijfers van het merk Fiat en alle Fiat...www.autoweek.nl
Is misschien maar beter ook dat de Grizzly fastback vooral bedoeld is voor de Zuid_Amerikaanse markt zoals Brazilie.Mag ik er aan toevoegen dat je best naar de volledige context kijkt en niet enkel naar Nederland. De Grizzly fastback bijvoorbeeld is vooral bedoeld voor de Zuid-Amerikaanse markt als vervanging van de huidige Fastback.
De grotere modellen:
- Fiat Tipo: 125k stuks per jaar
- Fiat 500X: 100k stuks per jaar
Huidige grote modellen:
- Fiat Toro: 60k per jaar
- Fiat Fastback: 60k per jaar
Grappig dat de Franstalige Stellantis marketing chef Olivier François net als bij de DS No.8 hier ook weer een rolletje speelt.
Oliver François is ook CEO van Fiat...Grappig dat de Franstalige Stellantis marketing chef Olivier François net als bij de DS No.8 hier ook weer een rolletje speelt.
Snap ik, maar ik vond het wel opvallend hem nu opeens in het Italiaans te horen.Oliver François is ook CEO van Fiat...
Oilvier F. was jaren werkzaam bij Lancia, bij Fiat Italië in Turijn en sinds 2011 marketing man van Fiat / FCA.Snap ik, maar ik vond het wel opvallend hem nu opeens in het Italiaans te horen.