Antonio IT
Wegverkenner
De Fiat Panda Fastback, gespot in Zweden
Bron: quattroruote.it
Bron: quattroruote.it
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is camouflage, er zit duidelijk een soort uitbouw op de kofferbak om de vorm te verhullen. Dat wordt dus een soort Fiat-versie van de Citroën Basalt als opvolger van de Tipo.Dit doet mij voorlopig niet denken aan een fastback.
Dit heeft dus niks met fastbackbte makenJe refereert naar de Giga Panda? Dat is een apart model, ook voor volgend jaar gepland.
De fastback krijgt deze vorm:
![]()
Klopt niet. Jij hebt het over de Giga Panda. Dat is nog een ander model. Wordt ook volgend jaar gelanceerd.Het wordt gewoon de 3e versie van de C3- Aircross en de Opel Frontera. Deze zal de meest strakke lijnen hebben van de drie.
Ik gok een beetje als de Renault Arkana, maar dan wat hoekiger lijkt mij.De achterzijde. Moeilijk te zien welke vorm die gaat krijgen
![]()
Beetje Ford Capri qua styling en verhoudingen. En het gebruik van de naam Panda zou ook net zo slecht passen als bij die Ford.Rare vormgeving (impressie op basis van spyshots)
Tja, moeders mooiste is het niet en dan zeg ik echt heel netjes.Pas gelezen:
De Fastback wordt in juni 2026 gepresenteerd, de B-SUV (het broertje van de Opel Frontera) een paar maanden later, in oktober.
Over de naamgeving is nog niks bekend, maar het wordt zeker niet Pandissima of Multipla.
![]()
Bron:
https://www.largus.fr/actualite-aut...llera-ni-multipla-ni-pandissima-30043747.html
Dit heeft toch niks meer met een Panda te maken? Een panda moet gewoon een klein stadsrakkertje zijn, en niet zoals dit wanstaltig gedrocht.
Dit is gewoon een opvolger van de Fastback zoals ze die in Zuid-Amerika kennen. Als je hem daarmee vergelijkt, niks wereldschokkend (behalve dat die nu ook naar Europa komt).En weer een model wat met niet-historisch verantwoorde uitvoeringen om zeep is geholpen.
![]()
Quattroruote.it