Flitser, of toch niet?

Phaeton W12

Kilometervreter
De laatste tijd waarschuwt Flitsmeister mij steeds voor een (vaste) flitspaal op de Spaarndammerdijk (Amsterdam), op de weg vlak voor de Spaarndammertunnel (richting centrum). Het ziet er niet uit als een flitspaal, meer als een camera om verkeer in de gaten te houden e.d.
Kan iemand zeggen of de Flitsmeister waarschuwing al dan niet correct is?

Op zowel de kaarten van Flitsmeister als Flitspalen.nl staat er niks vermeld
Ik vind wel terug dat er op 5 september een mobiele controle is geweest. Wellicht staat die er nog in?

Daar staat geen flitspaal
Dank Frits. Ik bedoel niet het stuk weg vlák voor de tunnel (richting centrum), maar de weg nog daarvóór (tussen 2 stoplichten in). Het is heel irritant dat ik daar steeds word gewaarschuwd voor een flitser terwijl het erop lijkt dat het geen flitser is (maar het lijkt in ieder geval wel een camera).

Dank Frits. Ik bedoel niet het stuk weg vlák voor de tunnel (richting centrum), maar de weg nog daarvóór (tussen 2 stoplichten in). Het is heel irritant dat ik daar steeds word gewaarschuwd voor een flitser terwijl het erop lijkt dat het geen flitser is (maar het lijkt in ieder geval wel een camera).
Kom je dan door de tunnel heen? Vanuit de richting Sloterdijk?

Ja, ik rijd vanaf de ring a10 richting centrum, over spaarndammerdijk en dan door de tunnel. De vermeende camera / flitser staat echter vóór de tunnel, zo’n 150m vóór de laatste stoplichten voorafgaand aan de tunnel. Het komt waarschijnlijk in Flitsmeister terecht omdat veel mensen die camera kennelijk aanzien voor een flitser. Ik betwijfel het maar zoek graag nog bevestiging.

Misschien heet die doorgaande weg daar niet Spaarndammerdijk, in ieder geval is het de weg die door de tunnel gaat.

Laatst bewerkt:
ih49MqU.jpg

Is dat niet zo’n telefoon check camera?

Zo’n ding staat er ook weleens op de A4 boven bij de benelux tunnel en die gaat ook altijd af bij Flitsmeister maar twijfel of die voor snelheid meet.

Ik hoop het althans.. vorige week reed ik te hard daar voorbij :p.

Volgens mij staan alle meldingen in Amsterdam sowieso op scherp omdat iedereen zo benauwd is om voor 40 km/u in een 30 zone te worden geflitst waar je voorheen nog 50 mocht .

Het probleem is dat er nog steeds hele stuk zijn waar je 50 mag. Als ik naar mijn werk ga, rij ik vanaf afslag 101 tot en met de parkeergarage over 50km/h weg, maar het laatste stuk is 30 voor sommige te hard.

Het probleem is dat er nog steeds hele stuk zijn waar je 50 mag. Als ik naar mijn werk ga, rij ik vanaf afslag 101 tot en met de parkeergarage over 50km/h weg, maar het laatste stuk is 30 voor sommige te hard.
Ik volg het echt niet meer hoor in Amsterdam waar wel en waar niet haha

Terug
Bovenaan