Hettie 4040854 Net ingestapt 8 mei 2026 #1 Ik zag laatst op een autosite even Ford Kuga met FHEV. Geen kabel meer nodig! Wat betekend dat nu weer?
Ik zag laatst op een autosite even Ford Kuga met FHEV. Geen kabel meer nodig! Wat betekend dat nu weer?
Volt Asfaltkampioen 8 mei 2026 #2 Dat is een Full Hybrid zonder stekker. Wordt in NL niet geleverd maar ik meen wel in België en de politie rijdt er in! Ford Kuga en BMW X1 zijn nieuwe politieauto's in Nederland Als alles doorgaat zoals Ford het verwacht en hoopt is de... www.autoweek.nl Laatst bewerkt: 8 mei 2026
Dat is een Full Hybrid zonder stekker. Wordt in NL niet geleverd maar ik meen wel in België en de politie rijdt er in! Ford Kuga en BMW X1 zijn nieuwe politieauto's in Nederland Als alles doorgaat zoals Ford het verwacht en hoopt is de... www.autoweek.nl
Barri Moderator 8 mei 2026 #3 'geen kabel meer nodig' vind ik een heel bijzondere aanprijzing. 'Helaas wordt dit voertuig alleen gevoed door fossiele brandstoffen' is treffender.
'geen kabel meer nodig' vind ik een heel bijzondere aanprijzing. 'Helaas wordt dit voertuig alleen gevoed door fossiele brandstoffen' is treffender.