Forum gekke layout en niet kunnen reageren

JL86

Petrolhead
Ter info, ik heb regelmatig problemen met het forum, zowel op de computer als op mijn telefoon.

Veel errors, of gewoon witte paginas, als de pagina niet volledig wit is, ziet hij er regelmatig zo uit:

lazout.jpg

Tevens kan ik regelmatig niet reageren en ziet het reageer vak er zo uit:
reactie.jpg

Refreshen van de website helpt meestal niet, soms moet ik er gewoon helemaal uit en opnieuw in, ook dat werkt niet altijd.

Ik ontzettend veel, zie hieronder weer, ik moet continue door verschillende hoepels springen om het weer terug naar normaal te krijgen.

test.jpg

probleem.jpg

En als ik dan een berichtje mag schrijven dan krijg ik regelmatig dit...

Ik gebruik overigens Chrome als browser op de computer.

Heb het ook. Dan ben ik uitgelogd op forum deel, maar ingelogd op homepage. Geheel uitloggen lukt dan niet. Forum techniek is gewoon brak denk ik. Zal voor DPG ook niet echt prio hebben. Wordt geen geld aan verdiend. En laten we wel wezen; dit forum wordt bewoond door een paar handjes vol vaste klanten die dit medium gebruiken om met elkaar te communiceren.

Ik heb de afgelopen dagen ook veel last gehad van witte pagina's, zowel op telefoon als PC.

Ik was vandaag vrij - zal het volgende week aankaarten. Wit scherm: is bekend en de developers houden dit in de gaten.

Probleem dat @JL86 meldt: moet op zich niet (vaak) gebeuren maar inderdaad, refresh is dan meestal het advies.

@Jelle 6904957 : Het forum is zeker geen ondergeschoven kindje en meestal redelijk probleemloos. Als er iets is, meld het in dit Bugs onderdeel, dan kan ik het oppakken. Maar dat gaat nu dinsdag worden vanwege weekend en Koningsdag. Sommige dingen kunnen snel worden verholpen, andere moeten worden ingepland (met een intern ticket). En dat kan dan weer een tijdje gaan duren. Ik kan dat niet altijd voorspellen maar voor mij geldt dat problemen het liefste snel worden opgelost ;-)

Ook hier laatste week heel vaak witte schermen.

Sinds gisteravond kom ik wel op de hoofdpagina van het forum, maar als ik dan vervolgens wil doorklikken naar ongelezen forumitems, dan lukt dat niet en krijg ik uiteindelijk onderstaande foutmelding.

Als ik via de homepage van Autoweek direct doorklik naar een 'populair forumitem' (dit item stond daar nu bij), dan kom ik wel in het bewuste forumitem terecht ...

Clipboard-04-29-2026-01.jpg

De developers kijken hier nu naar. Er zijn intussen meerdere topics rond deze storing (maar ik kan ze ook niet samenvoegen... waarschijnlijk door dit issue).

Er zijn fixes uitgevoerd en daarmee moet het probleem blijvend opgelost zijn. Maar ik houd een slag om de arm, het blijft techniek ;-)

Nou, ik kon weer niks plaatsen, forum lay-out weer overhoop net.
Hier gaat het als een speer (en ik ben niet op een kantoorlocatie). Heb je hard-refresh gedaan of cookies verwijderd? Misschien had je nog sporen van het forum van voor de fix?

Ik heb een dag lang niet o.a. de Nieuwe berichten kunnen lezen. Inloggen ging niet, alles blijft lang hangen etc.
Lees eigenlijk alleen mee en geniet van alle mooie projecten etc. Maar vind het de laatste dagen/weken echt drama met het forum om erop te komen, sorry dat ik het zeg maar vind het een aanfluiting en snap echt niet waarom het zo vaak mis gaat. Lars Dijkstra

Ik zal het de komende dagen eens in de gaten houden of het zich weer verbeterd heeft.

Nu krijg ik regelmatig dit, op zowel de telefoon als computer… net als ik een reactie wil plaatsen: ACCESS DENIED ;)

IMG-4855.jpg

Terug
Bovenaan