Forum niet meer via mobiel te bereiken?

Pjotr

Asfaltkampioen
Hoi @Roadracer

Ik kan sinds vanmiddag niet meer via mijn iPhone op het forum komen.
Het scherm blijft wit. Ik kan wel naar autoweek.nl , maar ook als ik via daar ook naar het forum wil krijg ik een wit scherm.

55165221712_2426fde09e_b.jpg

Op mijn telefoon (Android) ook eerst een wit scherm, maar via forum index kon ik wel op het forum komen. (Actieve topics)

Op mijn telefoon (Android) ook eerst een wit scherm, maar via forum index kon ik wel op het forum komen. (Actieve topics)
Ah bij mij niets, de Autoweeksite doet het wel, maar verder niet, niet via forumindex, ook niet rechtstreeks via Actieve topics. Ook inprivate verbinding helpt niet, werkt beide ook niet op. Mijn iPad is leeg, anders had ik daar opgekeken. Maar de laptop werkt wel.

Bij mij hielp het om in te loggen.
Maar goed, dat moet ik nog steeds elke keer als ik de website verlaten heb; zowel bij mobiel als via de pc. Dus extra irritant.

Inloggen werkt altijd via de reguliere website. Op mobiele browsers blijft het scherm (op iOS en Android) wit als je direct naar het forum gaat (en niet eerst via de FP). Ik zal het bij de developers navragen en uiteraard vragen dit te verhelpen. De letterlijke workaround voor het moment is via de FP in te loggen en dan naar het forum te gaan.

Inloggen werkt altijd via de reguliere website. Op mobiele browsers blijft het scherm (op iOS en Android) wit als je direct naar het forum gaat (en niet eerst via de FP). Ik zal het bij de developers navragen en uiteraard vragen dit te verhelpen. De letterlijke workaround voor het moment is via de FP in te loggen en dan naar het forum te gaan.
Nee, dit is niet zo, ook als je via de frontpage op mijn iPhone naar het Forum wilt gaan, blijft het wit. De frontpage werkt wel goed maar als ik daar naar Forumindex, nieuwe berichten , laatste berichten of wat dan klik krijg ik een wit scherm, zowel "gewoon" als bij incognito scherm.

Oh, blijkbaar kun je het forum alleen zien en bezoeken als je ingelogd bent. Als ik inlog kom ik wel op het forum....

Ik had dit vanmorgen ook een aantal maal op mijn PC. Op de homepage van Autoweek.nl ingelogd, Forum > Forum Index en toen kreeg ik dezelfde witte pagina. Is nu -getuige mijn reactie- opgelost zo lijkt het.

Is op de pc dus ook, alle besturingssystemen. Zonder inloggen FP geen forum.

Is nu -getuige mijn reactie- opgelost zo lijkt het.
Ik heb nog geen bevestiging gekregen van de developers maar als ik nu naar autoweek.nl/forum ga, dan ben ik wel eerst uitgelogd maar met een klik op 'Aanmelden' gaat het zowel mobiel als op de PC (in een andere browser dan ik normaal gebruik) soepel.

Ik heb nog geen bevestiging gekregen van de developers maar als ik nu naar autoweek.nl/forum ga, dan ben ik wel eerst uitgelogd maar met een klik op 'Aanmelden' gaat het zowel mobiel als op de PC (in een andere browser dan ik normaal gebruik) soepel.
Ik kon net zoals de TS nergens klikken. Kreeg gewoon een lege witte pagina. Via Autoweek.nl en dan via het drop-down menu doorklikken naar forum werd ik doorgeleid naar een compleet lege witte pagina zonder knoppen.

Ik kon net zoals de TS nergens klikken. Kreeg gewoon een lege witte pagina. Via Autoweek.nl en dan via het drop-down menu doorklikken naar forum werd ik doorgeleid naar een compleet lege witte pagina zonder knoppen.
In de verleden tijd geschreven... is het nog van toepassing? ik kan issue op het moment van schrijven namelijk niet meer reproduceren op verschillende browsers in en buiten het DPG netwerk (dat zou immers een afwijking kunnen geven). Het kan zijn dat je nog iets in je cache hebt, dus als je op verversen of geforceerd verversen (met shift) klikt, moet je de inmiddels juiste versie weer krijgen.

Klopt, ik krijg het ook niet meer gereproduceerd. Vanmorgen heb ik dit 2 of 3 keer geprobeerd in ik denk een uurtje tijd met telkens de witte pagina tot gevolg. Maar lijkt nu allemaal in orde.

Ik had er op de iPhone tot begin van de middag ook last van, maar lijkt nu weer te werken. Al bekijk ik het forum sowieso het liefst via de iPad vanwege het grotere scherm.

Geen toegang​

Toegang geweigerd.

• Er is verdacht verkeer opgemerkt vanaf uw locatie of apparaat.
  • Op dit moment is het daarom niet toegestaan deze pagina te bezoeken

Status 406 : 0.7fc51102.1774634157.247536d0​

Mooie boel, ik kom niet meer op het forum als ik m'n VPN gebruik?
Dan houdt het snel op, ik surf nl. niet zonder.
Eens proberen of ik ingelogd blijf als ik m'n VPN weer aanzet.

Terug
Bovenaan