Genesis GV90

camperfan

Kilometervreter
heftig!o_O
LFfBkaV.jpeg
CO3lpto.jpeg
IMG-2457.jpg
IMG-2458.jpg
IMG-2460.jpg
IMG-2459.jpg

in donkere kleur vind ik het beter te behappen. het is een beetje amerikaanse stijling maar dan zoals het in de jaren 90 was vind ik zelf maar is niet perse lelijk naar mijn mening!
2.-FirstEdition_EX_05_43-scaled.webp
1.-FirstEdition_EX_01_43-scaled.webp
Photo-3-aE%CB%9CGV90aE%E2%84%A2-Exterior-scaled.webp
Photo-4-aE%CB%9CGV90aE%E2%84%A2-Exterior-scaled.webp
Photo-5-aE%CB%9CGV90aE%E2%84%A2-Exterior-scaled.webp
Genesis-GV90-35-by-Stephen-Rivers-for-Carscoops-scaled.webp
Genesis-GV90-38-by-Stephen-Rivers-for-Carscoops-scaled.webp
Genesis-GV90-26-by-Stephen-Rivers-for-Carscoops-scaled.webp

IMG-2459.jpg

hier lijkt een meer normaler scherm gemonteerd? Misschien dat debiel grote dan een optie? A "block my view tablet" voor 1250 $ extra?

goed dat dit elektrisch is, die motoren van hyundai staan niet echt bekend op kwaliteit.

Jammer van dat centrale scherm, niks voor de bestuurder en amper fysieke knoppen. De rest kan ik wel waarderen.

Jammer dat het centrale scherm niet wat groter kon.
Ja inderdaad, als je nu 1.80 of langer bent kun je er nog nét een beetje overheen kijken.

Doet mij voorderest ook helemaal niets deze auto. Zal vast lekker zitten en netjes afgewerkt zijn maar hij moet het vooral hebben van mensen die een fetish hebben voor hoge cijfers volgens mij. Een echte wie-heeft-de-langste auto. Zie hier niets in terug wat een ander merk niet kan bieden op de deuren na wellicht.

Kan mij vooral mateloos irriteren aan alle merken die de wereld zogenaamd een groen hart toedragen om vervolgens met dit soort formaat auto's aan te komen zetten. De moeder aller onzuinigheid en dan heb ik het niet eens over het waardeloze stroomverbruik maar ook de waanzinnige hoeveelheid materialen die zo'n auto kost. Maar goed, alles voor een betere wereld natuurlijk.

Dat scheelt een heleboel… ben wel gecharmeerd van de interieurs. Hou er wel van een uitgesproken kleur als paars of groen. En de buitenkant? Och wat lomp maar niet onverteerbaar. Jammer alleen dat de range in vergelijk met de nieuwste modellen van MB of BMW welke 700+ km range hebben tegenvalt.
Op de Genesis website wordt idd melding gemaakt dat het scherm bij parkeren zichtbaar wordt. Als dan dan bij rijden etc voor 1/2 of meer wegzinkt in het dashboard valt het wel mee.

idd, dat blauw met groene interieur kan ik wel waarderen, maar dan wel als het echt leer is, niet dat plastic nepleer wat iedereen nu probeert te verkopen

Bij Genesis hebben ze gelukkig gewoon nog Nappa Leder als optie en tevens gewoon echt houteninleg ipv glimmend plastic.

Die auto’s zijn overigens echt wel top afgewerkt, ze hebben hier al 5 jaar een showroom, ik ben er wel eens geweest en was altijd wel onder de indruk alleen het verkoopt verder gewoon niet zo goed.

Het nut van dat scherm dat omhoog komt snap ik niet eerlijk gezegd. Ga niet voor m’n plezier in een geparkeerde auto kamperen… ;)

Rond de 4 minuut 55 zie je dat het scherm voor de helft wegzinkt.

‘K vind m wel tof - hoe wel van dat monolitische design. Het is iig een statement.
In groen met groen interieur en normale deuren graag.

die traag bewegende stoelen gaat gegarandeerd irriteren. Regent keihard, onweer etc, o wacht nog even een minuutje tot de stoel juist staat. Of je kind weer eens is gevallen, ga maar even in de auto zitten, oh, eerst even 2 minuten wachten tot de stoel juist staat

Precies, net als die suïcide deuren achter. Leuk, maar gaat of snel kapot of snel irriteren. Normale deuren, geen elektrisch draaiende stoelen.

Net het filmpje gekeken, wel interessant, maar de gewone deuren zijn natuurlijk wel de betere optie. Ik lees online dat het gewicht ongeveer 3.000-3.500 kg wordt, afhankelijk van de spec… met het bereik van een boodschappenkarretje eigenlijk dus helaas compleet kansloos.

500km range?
Dat is toch wel genoeg? Er zijn dagen dat ik maar 5km per dag rij :ROFLMAO:
Sales mensen die de hele dag onderweg zijn kopen toch niet zo'n gezinsbus

Net het filmpje gekeken, wel interessant, maar de gewone deuren zijn natuurlijk wel de betere optie. Ik lees online dat het gewicht ongeveer 3.000-3.500 kg wordt, afhankelijk van de spec… met het bereik van een boodschappenkarretje eigenlijk dus helaas compleet kansloos.

Mijn kleine ix3 weegt al 2300-2400kg. Dan is 3000kg voor zo een joekel niet zo gek meer. met een wltp van 470km hebben we nooit issues dus voor ons is 500 wltp meer dan zat..

Een keer gas geven op de Autobahn en je kunt de eerst volgende Ausfahrt al weer nemen om te gaan laden :p

Voor de mensen (mannen?) die van groot houden is dit misschien de ultieme auto. Ikzelf vind een interieur met kleur en zeker zoals het hier is uitgewerkt een lust voor het oog. Natuurlijk echt nappa en weinig plastic. Het zal ongetwijfeld zeer comfortabel rijden.

Terug
Bovenaan