Genesis X Gran Concepts

MCW 41

Petrolhead
Genesis is becoming the new Cadillac for concept cars that rarely make it to production. The stunning 2021 X and 2022 X Convertible concepts are still fresh in our minds, and now, a new pair has arrived to tempt us even more. Like their predecessors, these latest designs are essentially styling exercises, a "what if" moment from Hyundai’s luxury brand. While they look production-ready, we wouldn’t get our hopes up too high.

genesis-x-gran-coupe-and-x-gran-convertible-concepts.jpg

dsunbsnuz37qol_1200.jpg

msiupmjm0zv2a0_1200.jpg

genesis-x-gran-coupe-concept.jpg

mrnmgmqoqik3l3_1200.jpg

bqxwvdn38kp1bf_1200.jpg

k18j5ugj9zy02n_1200.jpg

genesis-x-gran-convertible-concept.jpg

genesis-x-gran-coupe-concept.jpg

Ze mochten van mij íetsjes korter maar verder echt prachtig gedaan zo.

Ik zou zeggen; breng ongewijzigd in productie. Beide zien er overigens ook gewoon productierijp uit.
Ze mochten van mij íetsjes korter maar verder echt prachtig gedaan zo.
Bij de coupé vind ik de proporties aardig kloppen, de cabrio oogt inderdaad wat langgerekt maar anderzijds maakt het wel en volwaardige vierzits cabrio en dat hebben we sinds de jaren 60/70 niet meer gezien.

Het zijn lellen van auto's, maar ik vind ze mooi. Ik houd wel van gestrekte auto's.

Van mij mogen ze deze Bentleys in productie nemen.

Hele mooie auto’s maar de kleurencombinaties vloeken een beetje met elkaar. Groen op groen en blauw op paars… niet mijn keuze! Groene interieur wel mooi maar met andere exterieur kleur. Groen en paars exterieur mooi, blauw interieur nee.

Terug
Bovenaan