Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Precies3x25a kost je niks meer dan 1x35 en ik denk ook niet meer dan de 1x25. Nu kan het nog, dus doen!
Met de Tesla? Dat is echt veel... die zijn toch heel efficiënt?Nog niet eens, verbruik ongeveer 185 W/km...
Ik heb voor ons huidige huis alle elektra (ook alle kabels) vervangen. Inderdaad aangelegd vanaf 3-phase (geen extra vaste kosten) en de lasten verdeeld over de phases.Mijn huis heeft nog een 1x25a aansluiting. Dat is natuurlijk helemaal niets in de huidige tijd. Met oog op de stop die per 1 juli ingaat voor het vergroten van de huisaansluitingen in de provincie Utrecht de proef op de som genomen en een aanvraag ingediend voor een uitbreiding naar 3x25a. Dat zou een mooie zijn voor de toekomst. Nu laden we de ëc4 op 1 fase en dat gaat uitstekend. Maar misschien in de toekomst? Ook met het oog op elektrisch koken en dergelijke is het een goede investering.
Om te beginnen is de hoofdschakelaar alvast vervangen voor een 3-polige. Nu natuurlijk tijdelijk doorverbonden, maar aangezien ik bij de aanleg van de groepenkast al rekening had gehouden met een correcte verdeling over de groepen was dat plug and play!
En het mooie: onder voorbehoud van de schouw kunnen ze het eind juni al uitvoeren!
Klopt inderdaad, ga je naar 3×35 gaat het wel extra kosten. En de eenmalie kosten die de netbeheerder maakt plus aanpassen meterkast.3x25a kost je niks meer dan 1x35 en ik denk ook niet meer dan de 1x25. Nu kan het nog, dus doen!
Mijn huis heeft nog een 1x25a aansluiting. Dat is natuurlijk helemaal niets in de huidige tijd. Met oog op de stop die per 1 juli ingaat voor het vergroten van de huisaansluitingen in de provincie Utrecht de proef op de som genomen en een aanvraag ingediend voor een uitbreiding naar 3x25a. Dat zou een mooie zijn voor de toekomst. Nu laden we de ëc4 op 1 fase en dat gaat uitstekend. Maar misschien in de toekomst? Ook met het oog op elektrisch koken en dergelijke is het een goede investering.
Om te beginnen is de hoofdschakelaar alvast vervangen voor een 3-polige. Nu natuurlijk tijdelijk doorverbonden, maar aangezien ik bij de aanleg van de groepenkast al rekening had gehouden met een correcte verdeling over de groepen was dat plug and play!
En het mooie: onder voorbehoud van de schouw kunnen ze het eind juni al uitvoeren!
Ik had haar inderdaad gezien. Leuk, ook de aankoopbon onder de ruit!Vandaag met de Marbella naar EMWalhalla geweest! Wat een prachtige opkomst! En ook de nodige Panda’s waren gekomen. Echter: geen andere Marbella’s. Veel positieve geluiden gehoord, dus eindelijk begint ook de Marbella wat in populariteit toe te nemen. Rijkelijk laat, want nu zijn er bijna geen meer over…
Gewassen en gepoetst
![]()
En even gemeet met een Ibiza mk1.
![]()
ja, exact dat was een voorwaarde. Geen stoelen die niet zouden passen bij het interieur.Kleurt mooi bij de deurpanelen. Blijft er wel wat ruimte achterin over?