ginkelvanmichiel
Kilometervreter
tsja, en ik heb de Dyane, Trans en Marbella ook nog. Waarbij die laatste wat laswerk heeft (nog niet voor de APK, maar het komt eraan). Dus meer dan genoeg auto's naast de Suzopel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Durashift zei:Nette, eerlijke, advertentie.. Sympathieke prijsstelling, naar mijn mening
....? Als het voorjaar wordt, is het rijden met dat open dakje ook wat prettiger.
https://www.autoscout24.nl/aanbod/opel-kadett-1-4i-l-benzine-wit-98a9257e-9805-3325-e053-e350040ab3e7?cldtidx=2
ginkelvanmichiel zei:Hoop ik ook... vooralsnog de prijs maar iets laten zakken, want ik heb nog geen enkele serieuze reactie gehad helaas...![]()
ginkelvanmichiel zei:Hoop ik ook... vooralsnog de prijs maar iets laten zakken, want ik heb nog geen enkele serieuze reactie gehad helaas...![]()
Quatrelle zei:Wow Michiel, dat is ff schrikken bij de Bella! Heb je die dorpels nooit met holle ruimte spray volgegooid destijds?
Quatrelle zei:jeetje, das wel erg nieuw voor alledaags vervoer.....ben benieuwd of je dat vol houdt
Karl klinkt als een ouwe Duitse tank commandant.![]()
Hij is, net als de Agila, WA beperkt casco verzekerd (en aangezien hij al wat lichte schade heeft) is volledig casco ook wat overdreven.
Stif zei:Wat een leuk ding joh
Hier in de buurt rijdt een zilver grijze en twee witte rond, en geloof me die zijn niet leuk.
Veel plezier en veilige km ermee.
Quatrelle zei:jeetje, das wel erg nieuw voor alledaags vervoer.....ben benieuwd of je dat vol houdt
Nico GTR zei:Is wel een nette auto verder en omdat het een rocks is misstaat die volledig zwarte bumper nog niet eens verschrikkelijk.
Mooi interieurtje ook, stuk betere auto inderdaad om dagelijks mee onderweg te zijn.Ik snap de keuze wel...maar is een nieuwe motorkap kopen en laten spuiten niet goedkoper? Kost natuurlijk al snel minimaal 250 euro voor het spuitwerk.

D Elzinga zei:Is de schade ook de reden dat de Karl door de vorige eigenaar is weggedaan? Want dit is bij een auto met deze waarde bij lange na geen TL natuurlijk.