Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Amberkleurig, dat is ook toegestaan. Het is de Amerikaanse instelling, de knipperlichten branden dan 30% mee ofzo.
Artikel 5.2.59 lid 5 van de Regeling voertuigen zei:De markeringslichten en staaklichten mogen naar voren niet anders dan wit en naar achteren niet anders dan rood stralen.
Barri zei:Hm, ik dacht echt dat het mocht...
Bij m'n Punto had ik oranje lampjes in m'n stadslichten zitten, gaf net een wat warmer beeld.
Jay DoubleYou zei:Zie net toevallig op Instagram een bericht voorbijkomen van de politie. Iemand staande gehouden met US lights, boete € 150,-
Alpino zei:Is gewoon leuk bovendien ben je beter zichtbaar.
Carfanatic zei:Jay DoubleYou zei:Zie net toevallig op Instagram een bericht voorbijkomen van de politie. Iemand staande gehouden met US lights, boete € 150,-
Tja, zo kun je ook 90% van de vrachtwagens aan de kant zetten omdat ze extra verlichting voeren.
929V6 zei:Alpino zei:Is gewoon leuk bovendien ben je beter zichtbaar.
Zoveel beter zichtbaar dat het de aandacht afleidt van fietsers enz. die je dientengevolge overhoop rijdt.
GTAm zei:Ik vind die standlichten over de hele breedte van o.a. de EQC toch echt veel storender dan een Golfje met US-spec lampjes...
rke zei:Aan de andere kant: beter een vaag communicatie-signaal dan helemaal geen signaal. ...