Heb je een mooie (autogerelateerde) Kersttrui? Laat 'm zien!

Roadracer

Administrator

Forumleiding
Het is vandaag de Kerstborreldag bij AutoWeek op kantoor en ik heb mijn foute Kersttrui uit de kast getrokken. En zelfs op de redactie vrolijken de gezichten dan vaak op! Dus... hier is hij!

EqLq9lq.jpeg

En dan ben ik op mijn beurt natuurlijk nieuwsgierig of er meer autoliefhebbers in (autogerelateerde?) Kersttruien rondlopen. Kom maar op met die foto's!

heb mijn foute Kersttrui uit de kast getrokken
Even een kleine toelichting/historie: ik had altijd een Amerikaanse kersttrui, redelijk traditioneel, gebreid en met de red-nosed reindeer en wat kerstboompjes als decoratie. Maar bij AutoWeek is dat natuurlijk wat gewoontjes en had ik gezocht naar een leuke Kersttrui die meer in het teken stond van auto's. Dat bleek nog best wel een opgave maar uiteindelijk wel gevonden! Zelfs collega's keken (en kijken) ervan op.

Bij ons op kantoor doen ze mee aan "Ugly Christmas Sweater Day" (20 december) met een heuse fotowedstrijd per afdeling en/of filiaal. De afdeling die het meeste stemmen heeft, krijgt een etentje aangeboden door de baas. Maar het gaat dan hoofdzakelijk om gewone kersttruien.

Ik sta voor de klas in het basisonderwijs en daar hebben we ook jaarlijks een foute kersttruiendag. Dat is dit jaar vandaag en dat is niet mijn werkdag, maar voorgaande jaren was ik er wel bij. Dat vind ik altijd erg leuk. We doen dan ook even een kleine show in de groep.

Ik heb helemaal niks met kerst en kersttruien.
Maar moet zeggen, deze groene ziet er niet verkeerd uit.
Maar sinds de kersttruien uit de Grand Tour kan ik het ook niet echt meer serieus nemen.
1R_gWmvFJa5CTs7XGxy0eq-3eAUtR3dWrbHxSg0UeeY.jpg

Terug
Bovenaan