J
JeuDeBoules
Guest
Misschien de volgende keer óf grappig zijn, óf duidelijker je punt maken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik bedoelde dat het land wel doorging. Fabrieken produceerden, supermarkten werden gevuld. Horeca en entertainment hebben inderdaad zware klappen opgelopen, die zijn wel vaak op slot gezet. Maar bot gezegd, een land kan overleven zonder. Heel veel zaken gingen wel door.Misschien begrijp ik je verkeerd, maar de horeca, vrijwel alle entertainment, de retail, sport, het OV, musea, etc, bleven niet doordraaien, en dan vergeet ik vast nog een hele boel. Als er niet veel overheidsgeld in gepompt zou zijn om dergelijke sectoren overeind te houden, zou m.i. zo ongeveer de hele maatschappij ingestort zijn.
Jawel want je werkgever mag €0.23 belastingvrij uitkeren.
Stel je krijgt €100 , dan is die normaliter voor €49 belast (even makkelijk hoogste schijf gepakt) en houd je dus €51 netto over.
Als jij in die maand 50 km zakeljjk hebt gereden , is €11.50 (€0.23 x 50 km) sowieso onbelast, dus je moet nog ‘maar’ 49% belasting betalen over €88.50 = €43 belasting ipv €49.
En met ‘gereden’ bedoel ik woon werk en ritjes voor je werk.
Moderator
Ergens wel een beetje jammer dat zo'n groot bedrijf het via die 'escape' van twee enquêtes per jaar oplost.Kreeg een mailtje over een enquete die moest worden ingevuld…….
Tot bijna onderaan stond: niet voor mensen met een “company car”.![]()
Niet direct. Kan natuurlijk wel mooi uitkomen voor ze (wat ik slecht werkgeverschap zou vinden).Is dit niet voor bedrijven gewoon een excuus om reiskostenvergoeding aan te passen in de toekomst? Zo van; we zien dat je niet dagelijks met de auto naar het werk gaat, we gaan daarom je vergoeding aanpassen?
^^ het wordt morgen een zomerse dag, voorspelt men. Veel zon, misschien beetje wind.. mensen op vakantie..dus minder energiebehoefte op piektijden..wél aanbod.. dus vermoedelijk is het morgen wel 100% (of meer..) groen opgewekt?
En maar één gram verschil tussen een auto en motorfiets op benzine is natuurlijk ook totale kwats.Wat een waardeloze tabel. Elektrische emissie nul? Ja natuurlijk, die stroom komt echt uitsluitend van zonnepanelen en windmolens. Klap van die molenwiek gehad?