Het afschrikwekkende topic

extremlyflamable_1096906299_02.jpg

Ja, van sommige moet ik wel lachen en dat kan ik wel gebruiken op het moment maar van sommige heb ik medelijden met de eigenaar die het heeft kunnen bedenken.

Hm, ik ben een groot liefhebber van tuning, zowel optisch als technisch. Maar het overgrote deel van de hier getoonde plaatjes is nou ook niet bepaald mijn smaak ;) Gelukkig is de tuning-scene hier ook aan het veranderen, meer richting het strakke/OEM en detailwerk. En voordat de opmerkingen komen: die kant gaat mijn auto ook op ;)

3314360236.jpg

3391978532.jpg

3349853786.jpg

En bedenk hier vervolgens het geluid van een oud dieseltje bij, want dat is de krachtbron die deze auto aandrijft...

een lelijke Hummer = pleonasme.:(:(

@Matraloos: het is wel een roeping geworden hè, dit topic.

Greetzz Renate.

renate zei:
@Matraloos: het is wel een roeping geworden hè, dit topic.

Greetzz Renate.

Ik vraag me af of ie misschien alles wat ie aandraagt niet stiekem leuk vindt o_O

Er staan best leuke auto's tussen met een bodykit die elk lid van het Knutselaars-topic onder elke andere auto zou sjoppen.

Zo je best doen om zoveel mogelijk plastic op je auto te plakken en dan als statement zwarte velgen om maar aan de buitenwacht te laten zien dat je winterbanden hebt............ Oh wat ben je dan nog zieliger.

Terug
Bovenaan