Het afschrikwekkende topic

Die Audi zal wel van een I-robot fan zijn.
robot.jpg

Ja idd, je zegt niet voor niets dat amerikaanse auto's slagschepen zijn:p

Wat een gedrochten allemaal, daar wil je toch niet in gezien worden.o_O

Da's gewoon Bosasuka (of hoe je 't ook maar schrijft, vergeet ik telkens). Styling afgekeken van touringwagens uit de jaren '80, maar dan wat extremer. Beetje manga stijl als 't ware.

Het nut? Hetzelfde nut als een buikschuivend Golfje op 12" ;)

Ik heb het al gevonden! Deze tuningstijl heet ''garuchan''. Nog wat voorbeelden:
6-3-2551-120103-042161.jpg

2836996244_a0f83e0535.jpg

crazycarmod01.jpg

crazycarmod04.jpg

p4.jpg

Opvallen zul je, net zoals jezelf vastrijden omdat je geen drempel meer overkomt. Japnners hebben toch een bijzondere smaak.:eek:

Lukas zei:
Kijk voor de grap 's op youtube ;) En zoek anders ook op bosozoku.

Ik zit te zoeken. Ik schaam me om het te zeggen, maar hoe meer foto's en filmpjes ik zie, hoe geiniger ik het begin te vinden. Helaas zouden dat soort auto's in ons land onbruikbaar zijn.

Hahaha, mooi he :D Ik heb begin dit jaar op 't punt gestaan om zoiets uit te halen met een auto, maar 't is er niet van gekomen. Dan niet die triplex ombouw, maar wel zo'n fake oliekoeler , vage uitlaat, brede wieltjes etc. Gewoon, omdat het kan :D

Lukas zei:
Hahaha, mooi he :D Ik heb begin dit jaar op 't punt gestaan om zoiets uit te halen met een auto, maar 't is er niet van gekomen. Dan niet die triplex ombouw, maar wel zo'n fake oliekoeler , vage uitlaat, brede wieltjes etc. Gewoon, omdat het kan :D

En terecht, dat zou je moeten bouwen! Dit is zo ontzettend overdreven dat het gewoon fantastisch is(y)

030.jpg

Ooit eens hier gespot in mijn Arm elo.

SuberB wannebe M3 CSL
032.jpg

(wel echte M3)

@KKmert, dat is geen s-klasse, alleen maar de achterlichten ervan op een Japanner. ;)

Vind de Renault niet terecht in dit topic staan, dat is een Officiele Renault concept, die in mijn ogen zeer bruut is (voor een Renault).

Die Trabi vind ik er hier eigenlijk ook niet horen. Dat is meer humor, bij de andere auto's geloven er nog mensen dat ze echt mooi zijn.

Afschrikwekkend? Van veel creaties zie ik wel de humor van in. En dat is ook vaak de bedoeling van de eigenaar. Lach er gewoon mee!

Enkel diegenen die denken dat ze een mooie auto gemaakt hebben, dat zijn de erge ... Zoals de Seat uit de openingspost, of die Saxo 'de mooiste van Europa' op de vorige pagina en er zijn er nog wel enkele.

Haha, die Britten, Fransen zijn echt helemaal verzot op de 5'jes.
Ford Focus, Bmw 5 serie, Peugeot 306 en Seat Leon verlichting monteren om er toch nog wat moois van te maken.
:(

Terug
Bovenaan