Het afschrikwekkende topic

6eoor9.jpg

k52x41.jpg

25hmgde.jpg

213na10.jpg

2hd06fp.jpg

Een Voyager pimpen...

Ik zag vandaag een Citroen XM met complete bodykit, dat is blijkbaar ook te verkrijgen/maken.

Met drie ronde koplampen ipv één groot koplampglas? Dat heb ik namelijk wel eens vaker gezien, ook hier een keer gepost volgens mij.

§anitarium zei:
Met drie ronde koplampen ipv één groot koplampglas? Dat heb ik namelijk wel eens vaker gezien, ook hier een keer gepost volgens mij.

Nee, een zwarte met booskijkers, veel te grote velgen en een niet helemaal goed passende bodykit.

Begint een obsessie te worden om die meuk te vinden. Het is echter veel te makkelijk, want die Fransozen zijn echt debiel wat dat betreft. Merk + tuning intypen op leboncoin en er komt me een stortvloed aan gore misbaksels over je heen! Niet te geloven!

@ D. Elzinga: Deze lampen bedoel ik:

k06exu.jpg

Ik heb mijn portie gehad voor vandaag, anders krijg ik mijn eten straks niet naar binnen. En ik ga ook nog sporten, dus wil het ook nog graag binnen houden. :p

§anitarium zei:
Ik heb mijn portie gehad voor vandaag, anders krijg ik mijn eten straks niet naar binnen. En ik ga ook nog sporten, dus wil het ook nog graag binnen houden. :p

Dit is zelfs ruim na het eten niet te pruimen...........................:LOL:

Ik had een Australische site gevonden, ook daar zie je misbaksels in alle soorten en maten.
En idd, het wordt een hobby om de grootste ellende te vinden, ik vind het nog leuk ook om te zoeken naar die misbaksels.

Wat een buizenwerk:

3431591.jpg

paar aanpassinkjeso_O:

Standard block, rebored 020, plate honed, o ringed, deburred, internal polishing, decked & line bored, cylinder heads- ported, triple cut valve seats, Nismo hydraulic lifters, JUN cams, Nismo vernier intake gears & custom vernier exhaust gears, O ring reciever grooves.
Scat conrods
Pistons- Custom JE with hastings rings 7.5:1, Sainty Billet crankshaft comp deburred with rolled radius, knife edged and nitrided, balanced, crack tested.
Main girdle- Billet steel machined 2" thick to outside of block, studded main caps and thru bolted to pan rail on block.
ACL main and big end bearings.
Custom intake manifold with 6x50mm throttle bodies, custom intake plenum and ram tubes.
Custom exhaust manifolds
Twin Garrett GT35R turbocharges with modified exhaust housings
Custom alloy intercooler plumbing
Custom GTR spec intercooler
Custom 3" dump pipes to twin 3" exhausts
Custom 4" alloy vaccuum tank for brakes and clutch
Custom alloy breather can
Earls braided hoses throughout
Twin Bosch motorsport pumps, twin 5/16 fuel lines
Malpassi regulator, 7/16 return line
6 x 850cc incjectors
Nismo flywheel
OS Giken twin plate clutch
Single piece tailshaft
Custom alluminium reverse flow raidator
Autronic SM2 with 6 coils running full sequential injection
GTR 5 speed gearbox
3.7:1 LSD differential

3431714.jpg

Behoorlijk afschrikwekkend!
Hij sist nog net niet

3431728.jpg

Je hebt een nieuwe website ontdekt? (y)

Volgens mij is de naam echter verkeerd, moet niet "modifiedcars.com" zijn, maar "modifiedkots.com". :)

Deze is nog "a finir", nou, doe maar "a finir" naar origineel ajb:

2e20x1t.jpg

8zliqb.jpg

Waarom???

6o0dhh.jpg

2hduwx2.jpg

2u93m6r.jpg

Dit is kansloos, wel besparen op aanschaf auto, maar vervolgens:

2s1tz6t.jpg

Ik snap dat ook niet. Dan ga je een auto helemaal naar je eigen kots smaak vernaggelen plamuren en dan heb je er opeens geen zin of geld meer voor. En denk je nou echt dat iemand zo'n halve gare tupperwarebak wil kopen? Dan ben je als verkoper ook niet goed bij je hoofd.

Ik denk dat de zin in zoveel schuurwerk ook vaak de oorzaak is dat deze projecten in deze staat te koop komen te staan.
Tenslotte is het een heleboel werk om bv bovenstaande auto strak te krijgen, daar gaan heeeeeeel veel uren schuren inzitten...

Matraloos zei:
Ik denk dat de zin in zoveel schuurwerk ook vaak de oorzaak is dat deze projecten in deze staat te koop komen te staan.
Tenslotte is het een heleboel werk om bv bovenstaande auto strak te krijgen, daar gaan heeeeeeel veel uren schuren inzitten...

Dat het veel werk is, kun je ook wel verzinnen voor je eraan begint.

Maar wat ik het meeste nog niet snap is waarom deze mensen de meest kansloze en langzame auto's kopen om ze daarna proberen te veranderen in "snelle" en "mooie" auto's te veranderen. Dit gebeurd met veel geld enz. Hadden ze dan niet beter dat geld kunnen gebruiken om in de eerste plaats een echt snelle en mooie auto te kopen????

opel-omega zei:
Maar wat ik het meeste nog niet snap is waarom deze mensen de meest kansloze en langzame auto's kopen om ze daarna proberen te veranderen in "snelle" en "mooie" auto's te veranderen. Dit gebeurd met veel geld enz. Hadden ze dan niet beter dat geld kunnen gebruiken om in de eerste plaats een echt snelle en mooie auto te kopen????

Mmm, zelfs van oorsprong snelle, mooie ontwerpen 'verfraaien' ze naar eigen inzicht. De Peugeot 406 Coupe in mijn straat was een mooie, snelle auto, tot besloten werd er allerlei plastic extra aan te hangen en er een absurde hoeveelheid boxen in te stoppen. Nu functioneert die auto vooral nog als mobiele disco:(

Terug
Bovenaan