Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
§anitarium zei:Met drie ronde koplampen ipv één groot koplampglas? Dat heb ik namelijk wel eens vaker gezien, ook hier een keer gepost volgens mij.
§anitarium zei:Ik heb mijn portie gehad voor vandaag, anders krijg ik mijn eten straks niet naar binnen. En ik ga ook nog sporten, dus wil het ook nog graag binnen houden.![]()
Matraloos zei:Ik denk dat de zin in zoveel schuurwerk ook vaak de oorzaak is dat deze projecten in deze staat te koop komen te staan.
Tenslotte is het een heleboel werk om bv bovenstaande auto strak te krijgen, daar gaan heeeeeeel veel uren schuren inzitten...
opel-omega zei:Maar wat ik het meeste nog niet snap is waarom deze mensen de meest kansloze en langzame auto's kopen om ze daarna proberen te veranderen in "snelle" en "mooie" auto's te veranderen. Dit gebeurd met veel geld enz. Hadden ze dan niet beter dat geld kunnen gebruiken om in de eerste plaats een echt snelle en mooie auto te kopen????