Het Grote Register Topic - deel 2

Spekky en Astrawez, hartelijk bedankt voor de E30’s! Ik post hier niet zo heel veel maar alles wordt in elk geval enorm gewaardeerd! :)

Hier mijn spots van de afgelopen tijd, sommige met een echte camera, sommige met een crappy telefoon camera..

Audi Type 44 voor Botep:

00-JLK-8, 200 Quattro, Weert, Limburg:
rif13c.jpg

41-FB-FH, V8 4.2, Weert, Limburg:
16aqxx2.jpg

Chrysler PT-Cruiser voor XBXG:

84-PN-FJ, 2.0 Classic, Amersfoort, Utrecht:
2vx3q5l.jpg

Citroen Dyane voor Ginkelvanmichiel:

AR-86-17, Dyane 6, Weert, Limburg:
ndoaxy.jpg

Subaru Impreza voor Gijs571:

97-LD-DD, 2.0 WRX, Amersfoort, Utrecht:
aw7pd2.jpg

SV-XL-45, 2.0 GT Turbo, Budel-Dorplein, Noord-Brabant:
i4idew.jpg

Volkswagen T1 voor Volkswouter:

RN-40-10, “2/21”, Amersfoort, Utrecht:
2lnzolh.jpg

Is die afschuwelijke nieuwe forum layout trouwens ergens aan te passen in de instellingen? Die rare smalle pagina's zien er niet uit en kijken niet prettig.

Vandaag in Goes:
17340913862_51b415dcd1_b.jpg

17155235650_313e17f038_b.jpg

Gisteren in Veere:
16711987003_2a49dff2eb_b.jpg

16709783544_ab1865e4f9_b.jpg

17144689070_62fb6a9128_b.jpg

En ook in Veere (doet er iemand iets met Lada's?)
17145949379_0c2d7d02bb_b.jpg

17305888436_0d45ba806d_b.jpg

Gr Jeroen

@300CE,

Ik word er ook niet vrolijk van maar er is helaas niets aan te doen.:(

Nog van de RAI, voor Klassiekerrijder:

Voor het Golf-1-Register (in de OP wordt niet duidelijk wie dat bijhoudt):

Voor Marx579:

Voor 300CE:

Voor Samochód/Koen.:

Een zwik Rolls-Royces voor Stefan-V6:

Een T1 voor Volkswouter:

Ah, ik dacht dat ik de enige was die last had van het forum wat raar doet. Alle lettertypen, de breedte en de banner bovenaan vernaggeld. Maar nog steeds 503 errors, daar is blijkbaar niks aan gedaan. (n)

Registerauto's, allemaal van afgelopen zaterdag in Rosmalen. Deel 1:

PT Cruiser
9joqhc.jpg

Rover SD1
2j2zxxh.jpg

29vht3m.jpg

En eindelijk weer eens een UKkie!
5zp3ie.jpg

Twee zelfs, want in nummer 5 van Het Automobiel kwam ik er nog eentje tegen: UK-84-41, een Bentley Continental van 29-06-1965 (helaas geen foto).

Deel 2: eveneens in Rosmalen, voor de diverse Opel-registers:

of342h.jpg

tamnwl.jpg

2rzsw1h.jpg

28kr12p.jpg

2s9abu9.jpg

2viqql1.jpg

16gmzv5.jpg

21km98h.jpg

qs2hle.jpg

Met excuses voor de slechte kwaliteit van de binnenopnamen:
2ptxd8z.jpg

rs9b8j.jpg

24g9hyx.jpg

352njpz.jpg

ru02dw.jpg

16apd9v.jpg

4kv8dl.jpg

2ele7ap.jpg

i5bwk4.jpg

Bedankt voor de Subaru's! (y) Beide had ik nog niet. Wel zonde van die rode overigens.

Mijn registerspotjes van de afgelopen tijd:

Citroën Visa, Amersfoort

Opel Ascona B, Lunteren:

Opel Kadett B, Ede:

Opel Rekord E, Baarlo:

Volkswagen Jetta II, Lunteren:

Volkswagen Jetta II, Ede (inmiddels gedemonteerd, 2 dagen na deze foto) :

Bedankt PR74! Die Wolseley komt mij wel bekend voor, maar had ik er nog niet bij staan. De Bentley is een bekende.

Heel toevallig kwam ik deze Colt tegen. Het is een uitsnede van een foto uit Uithoorn in 1994.
Helaas is de Colt inmiddels gedemonteerd.

Eveneens voor Niels: een stukje Citroën BX 19D type 1 op grijs kenteken: BS-61-KV.

foto-LIEGNK6C.jpg

Haha, die is leuk :)
Het kenteken is nog geldig, zou er ergens een BX zonder achterklep in een schuur staan?

Voor de diverse Opel registers: HIER alle voor mij interessante Opels welke ik vandaag in Boxtel bij "Wir leben Opel" op de foto heb gezet.

Charger zei:
Ik heb het kenteken al eens doorgegeven in dit topic,nu heb ik ook een foto van die auto,de PP-99-DF,een Audi 80 van 1986:

uokcuee1sa4.jpg

Deze auto is inmiddels te koop:

https://www.speurders.nl/overzicht/autos/zeer-nette-audi-80-van-1986-met-lage-km-stand-150446594.html?sr_ab=0&query=&category=2003&local-postcode=8641&local-distance_value=5&min_prijs=&max_prijs=&order_direction=&order_by=

XBXG zei:
Jazeker: je zit zelf op Flickr (terwijl je jouw foto's uploadt via Mijnalbum. o_O )

als ik al upload, doe ik het ook via mijnalbum, uploaden via flickr(web en mobiel) krijg ik een melding dat het mislukt,

daarom gebruik ik dus Picasa(Google+) of mijnalbum

Op mijn Flickr account staat een subset van al mijn foto's, want daar ben ik later mee begonnen. Mijnalbum is gebruiksvriendelijker bij het plaatsen op fora.

PT Cruiser in Den Haag. @XBXG: heb je het exemplaar ook gezien dat ik op 4 mei heb gepost?
28jdwk5.jpg

Polo in De Lier
eqdy5j.jpg

Die van 4 mei stond al in het register (sorry, vergeten te reageren).

De zwarte uit Den Haag was nog niet bekend, dus bedankt daarvoor. (y)

Vandaag kwam ik heel toevallig binnen een straal van 500 meter 2 CX'en tegen:

De eerste is een 2200 uit 1975

De tweede is een 2400 Pallas uit 1977

929V en Astrawez, bedankt voor de E30's! Beiden reeds bekend, de Alpina gaat elk YT/E30/BMW evenement in Nederland af (om gezien te worden..) en de Cabrio staat regelmatig hier om de hoek!

Hier mijn spots van deze week:

Opel Astra F Van voor Astrawez:

VX-96-SL, 1.7D, Weert, Limburg:
149yzh4.jpg

Subaru Impreza voor Gijs 571:

XR-DT-80, 2.0 GT Turbo AWD, Nederweert Limburg:
mm3nef.jpg

94-SK-HB, 2.5 WRX AWD, Nederweert, Limburg:
2q84y6c.jpg

Mazda t/m 1986 voor Marx579:

PH-83-ZN, 323 1.5 GLX, Weert, Limburg:
jht4j5.jpg

Zo, terug van een korte vakantie! Er zijn weer wat B-kadettjes gespot sinds mijn laatste update! Bedankt hiervoor.

Ralph

BMW Baur
RezCIMG9880Rx_zpsfaz00h12.jpg

Chrysler PT Cruiser
Borgharen
RezCIMG9802Rx_zpszapahznj.jpg

Stevensweert
RezCIMG9854Rx_zpsouinl7km.jpg

Beesel
RezCIMG9865Rx_80_zpsjzbq4afi.jpg

Opel Kadett B
RezCIMG9861Rx_60_zpshqxmvnbv.jpg

Opel Kadett C, beide met –VG-
RezCIMG9790Rx_70_zpslbj20jer.jpg

RezCIMG9881Rx_80_zps90qsnk39.jpg

Volkswagen Polo 6n geel
RezCIMG9787Rx_zps3e7xnfwc.jpg

B-Kadett in Zoetermeer
2coii36.jpg

4v5zxs.jpg

PT Cruiser in Boxtel
o5xdds.jpg

Ik zag er ook nog eentje in Rijswijk, maar die was net uitgebrand en de eigenaar was aan het bellen (waarschijnlijk met zijn verzekeringsmaatschappij). Om de achterkant te fotograferen leek me niet goed voor de onderlinge verhoudingen.

Vanmorgen een bekend uitlaatgeluid, toen ik naar buiten keek bleek het inderdaad een D-Kadett. LH63TX, goud metallic en als ik het goed zag een driedeurs.

Phoenixrood74
Ik zag er ook nog eentje in Rijswijk, maar die was net uitgebrand en de eigenaar was aan het bellen (waarschijnlijk met zijn verzekeringsmaatschappij). Om de achterkant te fotograferen leek me niet goed voor de onderlinge verhoudingen.

Die is vast nog niet total loss.:T

Klassiekerrijder zei:
Vanmorgen een bekend uitlaatgeluid, toen ik naar buiten keek bleek het inderdaad een D-Kadett. LH63TX, goud metallic en als ik het goed zag een driedeurs.
Gelukkig heb ik daar al foto's van. Deze heeft pas nog op Marktplaats gestaan.

Hier mijn bijdrage van vandaag:

Citroën BX uit 1989, ergens bij IJsselstijn (Utr.)

Citroën CX 25 GTI uit 1989, ergens bij Woerden

Opel Corsa A1 "Cup" uit 1987, in Nistelrode

VW Polo 6N GEEL in Alphen ad Rijn

En 2x PT Cruiser in Alphen ad Rijn

Hallo iedereen, allereerst mijn excuses dat ik hier zo lang weinig geweest ben.

Het Golf 2 register heeft i.v.m. drukte een tijd op een lager pitje gestaan, maar wordt nog steeds bijgehouden. Alle spots van vorig jaar die jullie geplaatst hebben zijn er ook weer in verwerkt, dus geen spot is voor niets geweest :) Alsnog heel erg bedankt voor jullie moeite!

Astrawez, zou je mijn register weer in de beginpost willen plaatsen? Het register is in te zien via https://tiny.cc/golf2register en de foto-database via https://tiny.cc/golf2foto. Alle Golfs 2 die ooit op een NL-kenteken hebben gestaan mogen erin.

Mochten jullie zin hebben Golfjes 2 te plaatsen, dan ben ik daar nog steeds erg blij mee. Ik zal ook weer meer om me heen kijken om te spotten!

Nog wat feitjes over het register en de Golf 2 stand van dit moment, er zijn nog 13.062 rondrijdende exemplaren (in totaal staan er nu 25.476 Golfjes in het register). Van in totaal 1939 Golfjes 2 heb ik een of meerdere foto's, die allemaal via de bovenstaande link te bekijken zijn.

Terug
Bovenaan