Het Grote Register Topic - deel 2

Astrawez zei:
Mooi gemaakt zeg! (y) Erg overzichtelijk ook. Ik heb een link in de openingspost toegevoegd.
Moet ik de link welke nu bij Polo 1 staat weghalen en ook vervangen voor bovenstaande?
Bedankt. Nog wat foutjes & verbeteringen wegwerken, maar ik probeer 't simpel te houden.
Ook bedankt voor 't toevoegen van mijn link :cool:
De oude link mag blijven, alleen staat en blijft 't register daar verborgen:
vind ik zonde => o.a. de reden om een site te starten.
*Edit: ik mis trouwens de Polo 2f (1990-1994) nog in de openingspost?

Slecht nieuws voor zowel Aapjeh als Astrawez: de Opel Corsa A met kenteken BV-71-SB is inmiddels verlaagd, matzwart en staat op verbrede velgen.

UKkie:

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1020151222-te-koop-daf-55-72-met-maar-56-500-originele-km-apk-tot-2017.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
$_85.JPG

Sjon77 zei:
ik mis trouwens de Polo 2f (1990-1994) nog in de openingspost?
Staat erin. ;)

Niels. zei:
Slecht nieuws voor zowel Aapjeh als Astrawez: de Opel Corsa A met kenteken BV-71-SB is inmiddels verlaagd, matzwart en staat op verbrede velgen.
Dat klinkt niet best. Heb je hem gezien?

------------------

Dan een oproep: mocht er iemand zin hebben om het "Hatchback op grijskenteken"-register van me over te nemen dan zou me dat niet verkeerd uit komen. Ik ben er al best wel wat avondjes mee bezig geweest om alles weer up-to-date te krijgen, maar ik vind de tijd gewoon niet om het ook up-to-date te houden. Zeker omdat ik er ook nog diverse Opel registers bij heb die ik ook graag bij houd. Dus heb je er zin in om het Grijskenteken-Hatchback-register van me over te nemen? Stuur me dan ff een privéberichtje. ;)

Astrawez zei:
Niels. zei:
Dat klinkt niet best. Heb je hem gezien?

Ja, ik zag 'm rijden vanuit de bus, dus ik heb helaas geen foto kunnen maken.

En hopelijk kun je iemand vinden voor het register! :)

Chrysler PT Cruiser van 2002,toevallig net een paar dagen geleden een nieuwe eigenaar gekregen,gezien in Sneek,een Classic:

ggsuolyv5ra.jpg

Voor Samochód had ik nog deze Omega. Bijna van de eerste eigenaar.

Nog wat langer in bezit van de huidige eigenaar is deze Senator:

Ook voor Rellie Kel, deze fake Cqp GT/E

De Senator en Kadett waren waarschijnlijk al bekend (want ik had ze al eerder gespot), maar wellicht zijn meerdere foto's wenselijk. ;)

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bestelauto-s/m1023114393-volkswagen-golf-1-9-dsl-van-1993.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
$_85.JPG

$_85.JPG

Alfa Romeo 33 in Amersfoort:

Volkswagen Passat B1 in Veenendaal:

Volkswagen Passat B1 Variant in Amersfoort:

Volkswagen T1 in Ede:

Niels: bedankt voor beide Passats, geweldig!(y) Zoals elders al gevraagd: mocht je ook de straatnamen nog weten, zou je die dan via een pb aan me willen doorgeven?

Phoenixrood74 zei:
Niels: bedankt voor beide Passats, geweldig!(y) Zoals elders al gevraagd: mocht je ook de straatnamen nog weten, zou je die dan via een pb aan me willen doorgeven?

Als je klikt op de foto's zie je de straatnamen eronder staan :)

929V6 zei:
Van mij weer een hele berg nieuwe oude archieffoto's, met van alles wat uit de jaren 50 t/m begin 90. Vanaf pagina 95 en terug.

D-C zei:
Voor KP62 een Toyota Starlet:

23469244249_ec99b42b7a_c.jpg

https://farm6.staticflickr.com/5634/23209042814_99f5408ef9_c.jpg
https://farm1.staticflickr.com/628/23541473800_3867841661_c.jpg

Bedankt voor jullie bijdragen! Staat een hoop leuk spul in die archieffoto's (y)
FB-23-RV heeft er wel beter uitgezien helaas :( Maar goed hij bestaat nog.

Niels. zei:
Zonder foto: een Daihatsu Charmant in Ede, de RT-88-NJ.

Beetje laat, maar nog bedankt! Kende de auto, maar wist niet dat hij nu vanuit Zeeland in Ede is beland.

Ik heb een register toegevoegd in de openingspost. Namelijk die van de Opel Kadett E Caravan. :)

De afgelopen avonden ben ik bezig geweest met alle kentekens van Kadetts E Caravan (exclusief de grijze kentekens, daar heb ik al een ander register voor) door te spitten en te checken op geldigheid en apk-vervaldatum.

De resultaten zijn als volgt:

Totaal aantal geldige kentekens: 300
Totaal aantal geldig + geldige APK: 39

Benzine
Totaal Geldig: 176
Geldig + APK: 37

Diesel
Totaal Geldig: 124
Geldig + APK: 2

Als het goed is wel. Ik zal binnenkort sowieso wel even op fotojacht gaan.
Het register staat overigens ook al gelijk online (nu nog zonder foto's). De link staat in de openingspost.

Bij nader inzien heb ik slechts één enkel exemplaar ooit voor de lens gehad, en die is reeds gedemonteerd...

Ik had verwacht dat er veel minder E Caravans over waren, aan de hand van mijn drie spots van de afgelopen jaren (waarvan één al gedemonteerd). Het aantal sedans zal nog veel lager liggen...

Terug
Bovenaan