Het Grote Register Topic - deel 2

Sjon77 zei:
vergissing tussen 55pk en 55kW is snel gemaakt.

Das ook wel weer zo. En de RDW is helaas ook geen alwetende wat betreft motoren.
De kleine verschillen tussen de smallblock motoren kunnen veel onzichtbare aanpassingen geven...

De “oogst” van april

BMW Baur kentekenloos, (bij CarXpert Emmeloord)
RezCIMG1396_zpsjynxaz8v.jpg

Chrysler PT Cruiser, Swifterbant
RezCIMG1391_zpsev5vfdr6.jpg

Citroën BX 14 RE, 1991
RezCIMG1343_zpsqyxkg6jd.jpg

Opel Kadett, 1977
RezCIMG1454Rx_zpssim5x6wt.jpg

Renault 5 GT Turbo Bestel, 1988
RezCIMG1361_zpscdix0and.jpg

Toyota MR2 1.6 Twin Cam T Bar Roof, 1987
RezCIMG1464_zps7azuutnk.jpg

Volkswagen Polo 86c, 1989
RezCIMG1453_zpstyvbkbpy.jpg

Volkswagen Polo 6n geel, 1997
RezCIMG1384Rx_1000_zpsdcli0xiq.jpg

Winkelwagentjes erlangs: de Polo in z'n natuurlijke habitat :)
(Tsja: Polo wordt/werd vaak aangeschaft als 2e auto => 't boodschappenwagentje (y) )
Dank voor de spot.

Sjon77 zei:
Winkelwagentjes erlangs: de Polo in z'n natuurlijke habitat :)
(Tsja: Polo wordt/werd vaak aangeschaft als 2e auto => 't boodschappenwagentje (y) )
Dank voor de spot.

Vandaar natuurlijk ook de Polo Shopper.:)

@Spekky: Bedankt! Ik kende hem al wel, het is zelfs een van de weinige die ik zelf heb weten te spotten, zo'n 3,5 jaar terug! Helaas zitten er nu lelijkere velgen onder. :(

Een UKkie voor UKkie (maximaal ingezoomd en daarna een uitsnede gemaakt, dus geen optimale kwaliteit):
wanbxg.jpg

In AutoWeek Classics nr. 4 stond ook een UKkie: 28-82-UK, een Kever 1300 uit 1972.

Voor de diverse Opel-registers:
14tq53m.jpg

1zfmozm.jpg

r0vwi9.jpg

10f5qiv.jpg

Alle auto's zijn gespot op de Oldtimer Voorjaarsdag Voorschoten bij het Valkenburgse Meer (ZH).

Voor degene die de Citroën BX registreert, ik heb sinds kort ook een BX Biarritz 1.4 uit 1991.
Kenteken JF-012-J, kleur blauw.

Chrysler PT Cruiset, Enkhuizen, Touring 2.4L
RezCIMG1475_zpskabmyptn.jpg

Citroën BX TZD Turbo Break Service, 1991
RezCIMG1538_zpsuirqqndo.jpg

Citroën Visa, 1984
RezCIMG1523_zpslpp4txsz.jpg

Renault Zoe
RezCIMG1550_zpshrnnbav0.jpg

Weer even wat registerspots:

BMW E30 voor 300CE

BX voor Tussendeoldtimers

Colt C50 voor J. Mulder (dit was de DP-FF-61)

Corsa A voor Aapjeh

Kadett B voor Kadett-b20

Manta B voor Koen.

Golf II voor Bas1986

Polo voor Sjon77

Voor Pobresh: helaas kon ik geen kenteken achterhalen, maar misschien heb je iets aan de foto

VW T1 voor Volkswouter

Zo, dit weekend weer het register bijgewerkt! Bedankt voor de nieuwe foto's (y)

Ralph

Ik heb er meteen weer eentje voor je! Gisteren gezien op Forever Young in Boxtel:
2hcjjb5.jpg

Zonder foto, want in een regenbui met twee banen vol verkeer er tussen: een bordeaux metallic Hyundai Scoupe, PFDZ09. Zag er, voorzover dat te zien was, erg netjes uit.

Lincoln Continental Mark IV, 1973
RezCIMG1750_zps8btmroc4.jpg

Opel Corsa A, 1990
RezCIMG1692_zpszizdmxhj.jpg

Opel Kadett B, C & D

Opel Kadett, 1969
RezCIMG1625_zps2gbfermp.jpg

Opel Kadett, 1972
RezCIMG1690_zpsqkuopxqc.jpg

Opel Kadett Coupe, 1977
RezCIMG1631_zps4fwuaizr.jpg

Opel Kadett, 1978
RezCIMG1660_zps6a2dqjy2.jpg

Opel Kadett, 1978
RezCIMG1687_zpsko7dcvdt.jpg

Opel Kadett 12N, 1982
RezCIMG1696_zpsx6zmhgi2.jpg

Renault Zoe
RezCIMG1751_zpsws6oybok.jpg

Toyota Prius 1
RezCIMG1574_zpsajwrjcje.jpg

RezCIMG1747_zpsn3he3dk5.jpg

Volkswagen Polo 6N geel
RezCIMG1555_zpsb9tsej6g.jpg

B-Kadett op de Oldtimerdag in Culemborg
ziq4qu.jpg

PT Cruiser, eveneens in Culemborg
2ls7eqa.jpg

Zo, weer een paar (nieuwe) B-Kadettjes. 1 Stond helemaal nog niet in het register (16-BG-13) en van een ander nog geen foto! Dat zijn weer leuke aanvullingen!
Bedankt voor het delen hier op het forum. Ik zal alle foto's vanavond aan het register toevoegen.

Ralph

Registerspots van de Haarlemmermeerse Oldtimerdag:

Opels
no97c9.jpg

Het kan zijn dat ik deze een paar weken geleden al eens gepost heb (het kenteken komt me bekend voor)
s4xqp5.jpg

Deze is meteen ook voor Rellie Kel
2wqzzag.jpg

2wh3yo4.jpg

VW Golf I
2ykj72x.jpg

wi377d.jpg

2hy9d8g.jpg

24y61w5.jpg

Citroën Visa met leuk achtergrondverhaal
213hvtv.jpg

1036e7s.jpg

335bddv.jpg

Misschien zijn de meesten al bekend, maar hierbij enkele register-auto's die ik op het Youngtimer Event heb gefotografeerd. De auto's van forummers sla ik over, ik neem aan dat die inmiddels bekend zijn bij de registerhouders. :)

Alfa Romeo 164:

Citroën CX:

Opel Ascona:

Opel Monza:

Rover SD1:

Omdat ik vorige week een Daihatsu Applause heb aangeschaft, ben ik eigenlijk wel benieuwd hoeveel er nog rondrijden. Een check van de exemplaren die op Flickr staan wees uit dat veel Applauses zijn gesloopt de afgelopen jaren. Daarom wil ik graag een register beginnen van de Daihatsu Applause, alle exemplaren op Nederlands kenteken zijn welkom!

Niels. zei:
Omdat ik vorige week een Daihatsu Applause heb aangeschaft, ben ik eigenlijk wel benieuwd hoeveel er nog rondrijden. Een check van de exemplaren die op Flickr staan wees uit dat veel Applauses zijn gesloopt de afgelopen jaren. Daarom wil ik graag een register beginnen van de Daihatsu Applause, alle exemplaren op Nederlands kenteken zijn welkom!

Je hebt de "mijne" waarschijnlijk al gevonden op flickr?

Niels. zei:

Leuk! De Applause heb ik altijd een leuk model gevonden. Spaar je alleen de nog bestaande exemplaren met een geldige APK?

Ik ga voor je kijken Niels. Ik weet er (denk ik) nog wel een aantal te staan.
Je register is in ieder geval alvast toegevoegd aan het overzicht.

Niels. zei:
Klopt! Flickr en verkoopsites heb ik al langsgelopen, ik zit nu op 48 stuks. :)

Je had de Applause die ik vandaag had geüpload ook al gezien zag ik. Hier staan ze allemaal: https://www.flickr.com/photos/83468718@N06/sets/72157643846017284

Dat zijn dus:
DP-JS-13
DR-ZV-39
FS-BP-05
FZ-TD-47
HV-SL-51
HZ-HL-40
RB-RF-47
SG-FG-84
SH-VV-57
SX-VD-48
SX-VF-21
TB-BR-20
TX-TB-91
XV-JV-27
82-DD-JP
97-DS-FJ
16-GJ-ZG

Ik legde ze toch al vast, maar ik zal nu extra mijn best doen ;)

@Niels: ik heb er ook nog wel een paar voor je in de aanbieding. Kom ik nog op terug.

Leuk, ik ben benieuwd! Ik zag inderdaad dat jij er al veel had vastgelegd, D-C, waarvoor dank :)

Wouter, ik verzamel alle kentekens met een geldig kenteken, apk maakt daarbij niet uit.

Terug
Bovenaan