Het Grote Register Topic - deel 2

Bedankt voor de 205 en Corsa! De Corsa is een bekende, die heb ik meerdere malen gespot. Wel echt een leuk ding, maar wel een projectje helaas.

Afgelopen zondag zag ik nog deze BMW 320i Baur TC

Ik zag nog wel wat meer register-materiaal, maar ik denk dat vrijwel alle Nederlandse Opels al wel eens voorbij zijn gekomen.
Zie album: https://www.flickr.com/photos/99464713@N06/albums/72157670493124894/page1

Een Chevrolet Orlando voor JW01, afgelopen zondag gespot op de A9 bij Badhoevedorp.
1474538384-chevrolet-orlando-1-kdt-62.jpg

Een paar registerspots van de laatste weken:

Hyundai Scoupé in Haaksbergen
b6y64g.jpg

Toyota Prius I in Voorschoten
sglk4x.jpg

2qklbfo.jpg

UKkie in Boxtel
2wr23ah.jpg

256thly.jpg

Deel 2:

Voor Samochód:

Voor XBXG:

(de bovenste twee in Moerdijk en de onderste in Vichy (F))

Voor Landyacht:

Voor 300CE24:

Deel 3 en laatst:

Voor Thomas3006:

Voor Stif (wordt de 90 wel of niet verzameld?):

Voor Sjon77:

Voor Marx579:

Bedankt weer! De JG-85-JJ verandert ook steeds van uiterlijk. Ik heb foto's van dat ie origineel was, daarna was de onderste helft zwart en had hij een andere grill. Nu is hij weer wit en heeft ie weer een andere grill en een complete GTE kit er omheen. Ach ja, hij bestaat nog!

Stif wordt de 90 wel of niet verzameld?

Nou kijk...eh eigenlijk niet, maar ik slaan alle originele Nederlandse modellen wel op hoor.
Bedankt(y)

@929V6: Excuus voor de wat late reactie (kijk hier niet vaak genoeg :T), maar erg bedankt voor het posten van deze gave SD1!
Toevallig heb ik hem afgelopen zomer tijdens het Nationaal Oldtimer Festival ook gezien en de eigenaar uitgebreid gesproken. Auto heeft jaren stilgestaan en sinds een jaartje weer op de weg(y)

Voor Stif: Audi 80 B2 facelift. Vandaag gezien op het parkeerterrein van Classics.nl in Leeuwarden
333a3ut.jpg

28ur894.jpg

Dank voor de Polo's.
Steilheck had ik nog geen foto van: nog bij de 1e eigenaar. Zo te zien langs 't kanaaltje Leidsche Rijn, verbaasd me dat ik h'm zelf nog nooit gespot heb.
De coupe zie ik bijna elke werkdag in Vleuten sinds ie bij de huidige eigenaar is.

Graag gedaan, wel een erg lelijk exemplaar. :)

Sjon: in De Meern, waar weet ik niet meer precies. Ik moest de navigatie op de telefoon onderbreken voor de foto. Was een beetje verdwaald.

Voor 300CE 24 en Baur:

Voor XBXG:

(Tilburg)

Voor Marx579:

Voor ginkelvanmichiel:

Voor D-C:

Voor Niels.:

Voor Tussendeoldtimers:

Dank voor de foto, XBXG!

De Golf I met brede achterlichten wordt niet in het Golf I-register bijgehouden, bij mijn weten.

929V6 zei:
Dank voor de foto, XBXG!

De Golf I met brede achterlichten wordt niet in het Golf I-register bijgehouden, bij mijn weten.

Als het goed is wel:
CARPOOL zei:
Ik ga verder met het Golf1 register 1974 t/m 1983.
(Cabriolet's alleen origineel Nederlands (vanwege er gewoon nog teveel van zijn...)

Ik heb de afgelopen jaren behoorlijk veel foto's verzameld. Ook mogen de exemplaren gesloopt zijn ook geen probleem.

Yes(y)
Hier had ik nog geen achterkant foto van.
Mijn vermoeden dat het om een CE uitvoering gaat zie je helaas niet op de achterkant.
Bedankt hoor!

Graag gedaan. Het is in ieder geval wel een sportief typ wat erin reed (ook gezien de tennisbal op de trekhaak). ;)
Hij reed ook behoorlijk (te) hard op dat stuk.

De registerauto's van de Oldtimerbeurs in Eelde:

Hatchback op grijs kenteken
aut7qr.jpg

2zsrz89.jpg

qyslrn.jpg

Kadett B
1ha0cl.jpg

Kadett C
infwpv.jpg

15clzs8.jpg

PT Cruiser
2n6d98j.jpg