Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik had er al een wat vage foto van. Deze is beter, dus bedankt!XBXG zei:Was deze al bekend?
https://image.noelshack.com/fichiers/2017/24/7/1497812230-ford-fiesta-van-2007-vs-079-hbis.jpg
Astrawez zei:
Volkswagen Polo by Tom Sfotoos, on Flickr
Volkswagen Polo by Tom Sfotoos, on Flickr
Opel Corsa Van by Tom Sfotoos, on Flickr
Opel Corsa Van by Tom Sfotoos, on Flickr
XBXG zei:Bedankt voor de PT Cruisers.
Maar wat een geweldige evenementenfoto's, 929V6!!![]()
![]()
2017-06-25 15.27.56b by Tom Sfotoos, on Flickr
2017-07-12 17.07.07b by Tom Sfotoos, on Flickr
2017-08-05 16.48.43b by Tom Sfotoos, on Flickr
2017-08-05 16.48.32b by Tom Sfotoos, on FlickrModerator
Volkswagen Polo by Tom Sfotoos, on FlickrDie op foto zal een actiemodel zijn, welk exact zou ik moeten nakijken, ik neig naar Prego, maar uit m'n hoofd gezegd mis ik dan meegespoten spiegels.Klassiekerrijder zei:Dezelfde uitvoering als de grijskenteken-Polo die ik zeer kortstondig heb gehad, donkerblauw metallic, lichtmetaal, meegespoten bumpers, sportstoelen. Was dit een actiemodel? Er stond niets op...
Sjon77 zei:Die op foto zal een actiemodel zijn, welk exact zou ik moeten nakijken, ik neig naar Prego, maar uit m'n hoofd gezegd mis ik dan meegespoten spiegels.Klassiekerrijder zei:Dezelfde uitvoering als de grijskenteken-Polo die ik zeer kortstondig heb gehad, donkerblauw metallic, lichtmetaal, meegespoten bumpers, sportstoelen. Was dit een actiemodel? Er stond niets op...