Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vorige week vroegen ze er nog 700 euro voor meen ik..Micha D. zei:Die Kadett Sedan is ook leuk, maar prijs op aanvraag!? Doet me vermoeden dat ze denken goud in handen te hebben.
Astrawez zei:Vorige week vroegen ze er nog 700 euro voor meen ik..Micha D. zei:Die Kadett Sedan is ook leuk, maar prijs op aanvraag!? Doet me vermoeden dat ze denken goud in handen te hebben.
Deze Kadett is ook wel héél erg netjes!
![]()
Natuurlijk probeert zo'n garage het onderste uit de kan te halen.En natuurlijk zou ik ook wel zo'n 1800,- willen hebben voor mijn Kadett.Rob0032 zei:Tsja, taxaties liggen vaak mijlenver verwijderd van hetgeen mensen ervoor overhebben. Persoonlijk vind ik de jouwe ook veel mooier (lees: natuurlijker) ogen.
Gewoon goed kijken wat je koopt.Löter Kuck zei:
stoterstangen90 zei:Gewoon goed kijken wat je koopt.Löter Kuck zei:
Ben er wel eens over de vloer geweest. Niet onvriendelijk behandeld. Is wel van het kamp, maar ik zou er best een auto durven kopen.
Löter Kuck zei:Hoewel, ik zou best wel weer eens een Chysler Saratoga 3.0 V6 willen. Hoekig, sedan, maar dan klein en geen V8.
Heb er twee gehad, modeljaar 1991 en 1992. Staan er twee te koop in NL maar dat zijn allebei niet de exemplaren die interessant zijn.
Tent in Hilversum schijn je met grote bogen omheen te moeten lopen. En ach, op email reageert deze verkoper toch al niet dus....
smarter zei:Löter Kuck zei:Hoewel, ik zou best wel weer eens een Chysler Saratoga 3.0 V6 willen. Hoekig, sedan, maar dan klein en geen V8.
Heb er twee gehad, modeljaar 1991 en 1992. Staan er twee te koop in NL maar dat zijn allebei niet de exemplaren die interessant zijn.
Tent in Hilversum schijn je met grote bogen omheen te moeten lopen. En ach, op email reageert deze verkoper toch al niet dus....
Die Saratoga heeft een achteraf ingezaagd zonnedak met wat roestvorming bij de rand op het dak. Voor de rest heb ik deze niet heel goed bekeken, omdat ik voor de Probe kwam. Nog steeds denk ik af en toe aan deze Probe en de verkoper gaf me het gevoel dat ik deze ver onder de vraagprijs mee kon nemen. 15 jaar stilstand geeft alleen wel hoe dan ook een flinke inhaalslag qua onderhoud.