stoterstangen90
Net ingestapt
Het is ook een Publica Starlet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Die GSA en Saturn![]()
![]()
![]()
rzasa zei:Oei, ook een leuke auto. Best al veel gelopen alleen.
Anderson zei:rzasa zei:Oei, ook een leuke auto. Best al veel gelopen alleen.
200.000 km, valt wel mee toch? Ik heb een auto die geen jaartje ouder is en het dubbele heeft gereden. Niets mis mee, ziet er prima uit ook.
Moderator
rzasa zei:Kijk, als het ding minder dan een ton had gelopen, had ik serieus minder goed geslapen. Maar je zult maar een stel aandrijfassen voor deze Pontiac nodig hebben, ik noem maar wat.
Zou me weinig verbazen als de aandrijfassen hetzelfde zijn als die van de Ascona/Vectra. (GM-J-Body)Wouter82 zei:rzasa zei:Kijk, als het ding minder dan een ton had gelopen, had ik serieus minder goed geslapen. Maar je zult maar een stel aandrijfassen voor deze Pontiac nodig hebben, ik noem maar wat.
Ik denk dat je die voor een appel en en ei via Ebay uit Amerika kan laten komen. Oke, zal iets duurder zijn dan voor een Astra maar ik vermoed dat het wel meevalt![]()
rzasa zei:Kijk, als het ding minder dan een ton had gelopen, had ik serieus minder goed geslapen. Maar je zult maar een stel aandrijfassen voor deze Pontiac nodig hebben, ik noem maar wat.
Moderator
stoterstangen90 zei:Zou me weinig verbazen als de aandrijfassen hetzelfde zijn als die van de Ascona/Vectra. (GM-J-Body)
JW01 (vanaf een Appel) zei:Hessing??Dacht dat die failliet waren...
Er zijn meer hondjes die fikkie heten.JW01 (vanaf een Appel) zei:Hessing??Dacht dat die failliet waren...
Moderator
Saf zei:het lakwerk heeft toch duidelijk z'n beste tijd gehad.
Daar is de prijs dan ook naar. Als je zo'n auto langer wilt houden, budgetteer je voor -deels- nieuwe lak.Saf zei:Die USA bumpers vind ik de 405 wel goed staan. Verbaasd mij dat sommigen die auto willen overnemen, het lakwerk heeft toch duidelijk z'n beste tijd gehad.