A
Anoniem
Guest
Staan best aardig die velgen, maar die horen toch bij een andere auto? Kan me alleen zo even niet voor de geest halen welke...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Renault 9 of 11?
Guus Leferink zei:Barri zei:Renault 9 of 11?
Nee, beslist niet, zelfs geen Renault
Guus Leferink zei:
Barri zei:Renault 9 of 11?
Nee, beslist niet, zelfs geen Renault
Volgens mij origineel Citroen, maar dan een 14" optie
Dit is een afbeelding welke ik vond
![]()
Micha D zei:Wat een vraagprijs.
Moderator
Ik vraag mij af of het nog de originele lak is. Want ze blijven nooit mooi rood of hij moet binnen gestaan hebben.Barri zei:Hier zijn er ook niet veel meer van: een nette 323F 'klapkoplamp' in knalrood: <https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mazda/m1522916079-1e-eigenaar-mazda-323-f-1-6-milionaire.html>
![]()
113.000km, €1350.
Enige wat ik me afvraag is of die dorpel zwart hoort. Ziet er wel mooi uit, maar het kan zijn omdat er iets roestig was natuurlijk.
Wouter82 zei:Gaaf zo'n Senator ja. Maar ik vind die bekleding wat flodderig ogen voor 78.000 km en zijn het geen velgen van een late Omega of Vectra?
Barri zei:45pk en dan naar Spa Francorchamps voor de F1 zo te zien. Dat ie die heuvel net na Luik haalt verbaast me.
Barri zei:45pk en dan naar Spa Francorchamps voor de F1 zo te zien. Dat ie die heuvel net na Luik haalt verbaast me.
afentoe zei:Wat een geweldig campertje ja! Zeker voor dat geld fantastisch.
Nogal hè, heel rustig aan zullen we maar zeggen. Toen ze volgeladen waren mocht ik met mijn ouders' dieseltjes (90 resp. 136 pk) al terugschakelen en plankgas om een beetje tempo te houden. Laat staan hoeveel potten een 45 pk benzinecamper dan weet te breken. Gelukkig heb je in een camper als het goed is nooit haast.![]()