Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen idee wat die 17’s op moeten brengen maar vind het een erg sympathiek model.Dit is ook een stoer ding:
Renault 17 TS Coupé 1977
€ 6.750,00
![]()
≥ Renault 17 TS Coupé 1977 — Renault — Marktplaats
Bij deze bied ik mijn Renault 17TS Coupé (1318) te koop aan.Voordat de auto in mijn bezit kwam heeft deze vanaf begin jaren 90 stil gestaan in eenlink.marktplaats.nl
www.automobilitycenter.nl
gerardkramerklassiekers.nl

Een Russische diva, dat belooft wat voor de toekomstige eigenaar.Lada DIVA 1994
€ 2.000,00
![]()
≥ Lada DIVA 1994 — Lada — Marktplaats
Zeer unieke Lada DIVA te koopEnige in Nederland gerigistreerde Lada DIVABouwjaar 19941.3 liter 5 versnellingen APK gekeurd totlink.marktplaats.nl
Ook in Amerika en mogelijk in Canada. Wellicht wel met wat aanpassingen maar de carrosserie ziet er hetzelfde uit.Is het model Ford 1946, type 69A alleen in Nederland gebouwd of ook in de USA.
Ik zal wel haters krijgen, maar gelukkig maar.Dat model Opel Vectra is inmiddels ook aardig zeldzaam aan het worden.
Er zijn geen Ford-modellen die alleen in Nederland zijn gebouwd. De Amerikaanse modellen uit Amsterdam zijn geassembleerde CKD-kits uit de VS.Is het model Ford 1946, type 69A alleen in Nederland gebouwd of ook in de USA.
Het is wel knap en met oog voor detail gedaan. Maar dat heeft duidelijk ook wel zijn prijs.Zonde van die Visa![]()
Of een aantal keren niet op vakantie…Wat een prachtige 127
Zo hoort hij te zijn.
Even nog de loterij winnen......
Eens. Toch dat bassie en Adriaan syndroomZo'n Rancho is wel echt een droom. Als ik geld over had gehad en een grote stalling had, wist ik het wel!![]()
In dat geval wil ik toch op z’n minst een rode, en volgens mij was dat geen ‘X’? Aan de andere kant trekt het kenteken kloppend met het bouwjaar me hier wel over de streep.Eens. Toch dat bassie en Adriaan syndroom
Eigenlijk wel ja maar ik neem met deze ook genoegenIn dat geval wil ik toch op z’n minst een rode, en volgens mij was dat geen ‘X’? Aan de andere kant trekt het kenteken kloppend met het bouwjaar me hier wel over de streep.
Mooie collectie![]()
Onze Collectie: Klassiekers & Youngtimers | Heurkens Classics
Ontdek de unieke collectie van Heurkens Classics. Van zeldzame Alpines tot karaktervolle Renaults. Vind jouw droomauto in onze showroom in Echt.www.autoheurkens.nl
![]()
Hier de hele collectie. https://www.autoheurkens.nl/heurkensclassics/collectie/
De een nog mooier dan de ander. Voor de Renault liefhebber echt een snoepwinkel.Wat een droomcollectie.![]()
Moderator
Of hij wil ze niet verkopen maar wel in de bedrijfsvoorraad zettenDat er geen prijzen bij staan is volgens mij omdat de handelaar eigenlijk ook geen idee heeft wat het waard is. Wachten op die gek die de hoofdprijs geeft.
Die staan inmiddels deels bij HoogOf hij wil ze niet verkopen maar wel in de bedrijfsvoorraad zettenIets fiscaals dacht ik. Dat deed Stipt ook toch?
Bij de Safrane Bi-Turbo staat verkocht en met deze R5 GTL wordt actief geadverteerd. Dus ik neem aan dat voor het juiste bedrag je vast wel iets uit hun collectie kan kopen.Of hij wil ze niet verkopen maar wel in de bedrijfsvoorraad zettenIets fiscaals dacht ik. Dat deed Stipt ook toch?
Dat idee had ik zeker niet hij heeft echt parels staan.Heurkens zomaar een "handelaar" noemen doet wat mij betreft geen recht aan de liefhebber die hier achter staat. Al jarenlang Renault dealer, Renault liefhebber en actief binnen de klassieke Renault wereld.
Deze auto's zijn niet goedkoop, en de ene zal hij iets makkelijker van de hand doen dan de andere maar ze zijn wel degelijk te koop. Er staan trouwens ook auto's die in consignatie te koop worden aangeboden, de Safrane BB was daar ook een voorbeeld van.