Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Erg mooi, wel een dure hobby.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Duur, maar ik blijf het een gaaf model vinden.13k voor een Croma is ook indrukwekkend.
Nee is een viertraps automaat.Prachtige 305, maar wel duur zeg.
Is dit nu een vijftraps automaat? in 1987!!
Héél lang geleden (eind jaren '80) had ik een buurvrouw met exact zo'n Golf GTS, met die originele witte 4-spaaks velgen.![]()
![]()
Inderdaad, wat een geld...Nee is een viertraps automaat.
11.000 euro is wel heel erg optimistisch voor deze 305..
Er komen mooiere exemplaren voorbij voor de helft van deze vraagprijs en die lopen nou niet bepaald weg
Ben geen fan van 4-spaaks, maar als ze eronder horen zou ik het voor de originaliteit zeker doen. De andere (ATS CUP?) velgen staan ook niet verkeerd, vind ik.Héél lang geleden (eind jaren '80) had ik een buurvrouw met exact zo'n Golf GTS, met die originele witte 4-spaaks velgen.
Een behoorlijk vroeg exemplaar ook, de eersten waren van 1996.Wat een mooi ding die A3, Isisrood staat 'm geweldig.
Hoe doe je dat met de onderdelen? Zijn die wel voorhanden?Als ik ooit weer een klassieker koop, wordt het iets Japans. Geen idee wat, de keuze is reuze.
Moet nu weg
hier en daar wat krasjes op de lak en de koplamp ruitewisser is afgebroken aan de linker kant (wel aanwezig)
€ 11.999,-
Dan lijkt me € 1.200,- realistischer.Denk dat het snel verkopen wel een uitdaging wordt zo. 12k en dan mag je nog rondom krassen herstellen en zelf de wisser repareren...
Volvo 460 2.0 I 1996 Rood
Geweldig ding!Renault Espace 2.0 GTS VAN 1986 type 1
€ 2.250,00
![]()
≥ Renault Espace 2.0 GTS VAN 1986 type 1 — Oldtimers — Marktplaats
Renault Espace Matra Fase 1 (1986) – Bijna belastingvrij!Ben je op zoek naar een unieke, ruime klassieker met karakter? Dan is deze Renault Espacelink.marktplaats.nl
Hetzelfde hier maar er mee thuiskomen is een ander dingMisschien ben ik een ouwe zak aan het worden, maar ik vind zo’n Bentley Turbo R wel wat hebben.
Ik ben single, dat scheelt soms een hoopHetzelfde hier maar er mee thuiskomen is een ander ding![]()
Dat maakt het aanzienlijk makkelijker;-)Ik ben single, dat scheelt soms een hoop.
honda-wesselink.nl
Elfenbein. Briljant
assetautomotive.nl
Daar had mijn vader er ooit twee van:![]()
Peugeot 304 1.3 GL Break | mooie oldtimer in originele staat
Peugeot 304 1.3 GL Break | mooie oldtimer in originele staat voor â¬Â 11.995,- bij ASSET Youngtimers & Oldtimersassetautomotive.nl
![]()